Serwis Mountblade.info > Forum Ogólne Tawerny "Four Ways"

REGULAMIN FORUM v2.0

(1/1)

Józef Sztacheta:
REGULAMIN TAWERNY "FOUR WAYS"Polecamy również zajrzeć do forumowego FAQ.♢ Archiwalne wersje regulaminu, jak i listę zmian znajdziecie w poście niżej.♢ Nie da się ująć wszystkich możliwych przypadków w jednym regulaminie, dlatego pamiętajcie, że nic nie pomoże zasłanianie się wymówkami typu: "tego nie ma w regulaminie". Całość sprowadza się tylko do dwóch rzeczy: 1) szanuj innych użytkowników i administrację , 2) nie zaniżaj poziomu i czytelności forum.♢ Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.
REGULAMIN FORUM I PORTALU
1.Władzę na forum sprawują administratorzy. Oni też wyznaczają moderatorów i redaktorów, którzy pracują w zespole Tawerny.2.Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od odpowiedzialności za jego złamanie. Rejestracja lub jakakolwiek aktywność na forum/portalu oznacza jego akceptację.3.Administracja i moderacja ma pełną dowolność w interpretowaniu regulaminu oraz tego, co się kwalifikuje jako złamanie konkretnych punktów.4.Zabronione jest usuwanie dopisków moderatorów i administratorów ze swoich postów, jak i ich modyfikowanie.5.Kolory w postach zarezerwowane są dla osób pełniących funkcję na forum (na dopiski). Wyjątkiem są wszelakie ozdobniki i wyróżniki w postach informacyjnych.6.Na forum można posiadać tylko jedno konto. Wyjątkowo można założyć drugie w przypadku zablokowania konta przez przypadek (nie dotyczy banitów umieszczonych na liście banitów oraz zgubienia hasła - od tego drugiego jest opcja mailowego przypominania), aby skonsultować problem z administracją. Warunkiem jest jednak napisanie posta/prywatnej wiadomości do administratora w ciągu maksymalnie 30 minut od rejestracji. Nie wolno też używać tego konta do żadnej innej aktywności, a po rozwiązaniu problemu zostaje ono zablokowane.7.Zabrania się reklamowania (w tym umieszczania linków) konkurencyjnych stron, forów i stron/kont społecznościowych bez zgody administracji. Wyjątkiem są serwisy zaprzyjaźnione oraz filmy dotyczące gameplay'u gier z serii M&B.8.Nie wolno doprowadzać do tzw. "rozjeżdżania strony" (co psuje wygląd), dlatego zbyt duże grafiki w postach trzeba umieszczać w spoilerach, a sygnatury nie powinny przekraczać 150px. W przypadku gdyby zepsuło się automatyczne skalowanie awatarów należy usunąć swój, jeśli jest zbyt wysoki. 9.Pisanie kilku postów z rzędu w krótkim odstępie czasu jest zabronione. Od tego jest opcja edytowania posta. Wyjątkiem jest shoutbox.10.Zabronione jest używanie wulgaryzmów oraz ich form skróconych na forum. Na shoutboxie obowiązuje delikatnie większy margines uczulenia na wulgaryzmy.11.Zaniżanie poziomu forum (i shotuboxa, na którym panują delikatnie luźniejsze reguły trzymania poziomu) będzie bezwzględnie tępione. Należy więc pilnować poprawnej pisowni (nikt nie będzie wymagał bycia orłem poprawnej polszczyzny, jednak posty, które są np. kompletnie pozbawione znaków interpunkcyjnych stają się nieczytelne) oraz unikać slangów internetowych (takich jak pisanie wyłącznie WIELKIMI LITERAMI, Pisania Każdego Wyrazu z Dużej Litery, czy StYlOo pOkEmOnuFF). Do zaniżania poziomu wlicza się także nadmierny spam.12.Zabronione jest obrażanie innych użytkowników. Nie wolno również publikować cudzych zdjęć/wizerunków i prywatnych konwersacji bez zgody osób, których to dotyczy. W przypadku konwersacji wyjątkiem są dowody w spornych sprawach.13.Nie wolno nadużywać funkcjonalności forum do irytowania ludzi. Zakazuje się więc tworzenia dużych piramid cytatów oraz częstego pisania zbyt małą czcionką.14.Zakazane jest promowanie ideologii totalitarnych i poglądów głoszących nienawiść (np. nazizm, komunizm, rasizm), a także wrzucanie na forum pornografii.15.Nie wspieramy piractwa. Na forum obowiązuje zakaz udostępniania i pomocy w znalezieniu cracków, jak i zadawania pytań o nie. Dotyczy to również gier spoza serii M&B.
INNE REGULAMINY

A. SYSTEM KARMY (REPUTACJI)A1.Zabrania się dawania ujemnych piw bez mocnego powodu za posty starsze niż miesiąc.A2.Nie wolno dawać ujemnych piw członkom zespołu forum za wykonywanie przez nich obowiązków (np. karane będą piwa z powodem "bo dał mi ostrzeżenie" albo "zbanował kolegę").A3.Zakazane jest używanie piw do gnębienia innych użytkowników (np. poprzez regularne przyznawanie minusów bez powodu).B. DZIAŁY KLANÓWB1.W "Klanach" obowiązują nieco luźniejsze reguły. O ile pozwala na to właściciel wątku, można w nim toczyć zażarte spory i dramy. Należy jednak pamiętać, że również i tutaj obowiązuje regulamin forum, a także o tym, że administracja nie będzie rozwiązywać waszych sporów klanowych i dochodzić sprawiedliwości.B2.Właściciel wątku może zamykać i otwierać swój temat wedle uznania. Jeśli zdecyduje się na zrobienie ze swojego tematu poligonu do wojenek klanowych, może w każdej chwili poprosić moderatora o wyczyszczenie go. Do moderatora należy jednak decyzja, czy faktycznie tego dokonać oraz które posty usunąć. Jeśli już ma być dyskusja (choćby ostrzejsza), to będzie na równych warunkach, bez wybiórczej cenzury z jednej strony.B3.Do przechowywania starych i nieaktualnych tematów klanowych powstało archiwum, do którego są one przenoszone. Tworząc wątek klanu dokładasz cegiełkę do historii naszej społeczności, dlatego zabronione jest usuwanie całej zawartości takiego posta.B4.W temacie wątku klanowego należy umieścić dwa tagi przed pełną nazwą klanu: [gra/moduł M&B, na którym działa klan] oraz [skrót/tag klanu].C. SERWERY ZEWNĘTRZNEZasady zostaną dodane przed wznowieniem serwerów do gry i komunikacji głosowej Tawerny.

Dyktator:
ARCHIWALNE WERSJE REGULAMINU
Wersja 2.x

(click to show/hide)REGULAMIN TAWERNY "FOUR WAYS"Polecamy również zajrzeć do forumowego FAQ.♢ Archiwalne wersje regulaminu, jak i listę zmian znajdziecie w poście niżej.♢ Nie da się ująć wszystkich możliwych przypadków w jednym regulaminie, dlatego pamiętajcie, że nic nie pomoże zasłanianie się wymówkami typu: "tego nie ma w regulaminie". Całość sprowadza się tylko do dwóch rzeczy: 1) szanuj innych użytkowników i administrację , 2) nie zaniżaj poziomu i czytelności forum.♢ Administracja zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie.
REGULAMIN FORUM I PORTALU
1.Władzę na forum sprawują administratorzy. Oni też wyznaczają moderatorów i redaktorów, którzy pracują w zespole Tawerny.2.Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od odpowiedzialności za jego złamanie. Rejestracja lub jakakolwiek aktywność na forum/portalu oznacza jego akceptację.3.Administracja i moderacja ma pełną dowolność w interpretowaniu regulaminu oraz tego, co się kwalifikuje jako złamanie konkretnych punktów.4.Zabronione jest usuwanie dopisków moderatorów i administratorów ze swoich postów, jak i ich modyfikowanie.5.Kolory w postach zarezerwowane są dla osób pełniących funkcję na forum (na dopiski). Wyjątkiem są wszelakie ozdobniki i wyróżniki w postach informacyjnych.6.Na forum można posiadać tylko jedno konto. Wyjątkowo można założyć drugie w przypadku zablokowania konta przez przypadek (nie dotyczy banitów umieszczonych na liście banitów oraz zgubienia hasła - od tego drugiego jest opcja mailowego przypominania), aby skonsultować problem z administracją. Warunkiem jest jednak napisanie posta/prywatnej wiadomości do administratora w ciągu maksymalnie 30 minut od rejestracji. Nie wolno też używać tego konta do żadnej innej aktywności, a po rozwiązaniu problemu zostaje ono zablokowane.7.Zabrania się reklamowania (w tym umieszczania linków) konkurencyjnych stron, forów i stron/kont społecznościowych bez zgody administracji. Wyjątkiem są serwisy zaprzyjaźnione oraz filmy dotyczące gameplay'u gier z serii M&B.8.Nie wolno doprowadzać do tzw. "rozjeżdżania strony" (co psuje wygląd), dlatego zbyt duże grafiki w postach trzeba umieszczać w spoilerach, a sygnatury nie powinny przekraczać 150px. W przypadku gdyby zepsuło się automatyczne skalowanie awatarów należy usunąć swój, jeśli jest zbyt wysoki. 9.Pisanie kilku postów z rzędu w krótkim odstępie czasu jest zabronione. Od tego jest opcja edytowania posta. Wyjątkiem jest shoutbox.10.Zabronione jest używanie wulgaryzmów oraz ich form skróconych na forum. Na shoutboxie obowiązuje delikatnie większy margines uczulenia na wulgaryzmy.11.Zaniżanie poziomu forum (i shotuboxa, na którym panują delikatnie luźniejsze reguły trzymania poziomu) będzie bezwzględnie tępione. Należy więc pilnować poprawnej pisowni (nikt nie będzie wymagał bycia orłem poprawnej polszczyzny, jednak posty, które są np. kompletnie pozbawione znaków interpunkcyjnych stają się nieczytelne) oraz unikać slangów internetowych (takich jak pisanie wyłącznie WIELKIMI LITERAMI, Pisania Każdego Wyrazu z Dużej Litery, czy StYlOo pOkEmOnuFF). Do zaniżania poziomu wlicza się także nadmierny spam.12.Zabronione jest obrażanie innych użytkowników. Nie wolno również publikować cudzych zdjęć/wizerunków i prywatnych konwersacji bez zgody osób, których to dotyczy. W przypadku konwersacji wyjątkiem są dowody w spornych sprawach.13.Nie wolno nadużywać funkcjonalności forum do irytowania ludzi. Zakazuje się więc tworzenia dużych piramid cytatów oraz częstego pisania zbyt małą czcionką.14.Zakazane jest promowanie ideologii totalitarnych i poglądów głoszących nienawiść (np. nazizm, komunizm, rasizm), a także wrzucanie na forum pornografii.15.Nie wspieramy piractwa. Na forum obowiązuje zakaz udostępniania i pomocy w znalezieniu cracków, jak i zadawania pytań o nie. Dotyczy to również gier spoza serii M&B.
INNE REGULAMINY

A. SYSTEM KARMY (REPUTACJI)A1.Zabrania się dawania ujemnych piw bez mocnego powodu za posty starsze niż miesiąc.A2.Nie wolno dawać ujemnych piw członkom zespołu forum za wykonywanie przez nich obowiązków (np. karane będą piwa z powodem "bo dał mi ostrzeżenie" albo "zbanował kolegę").A3.Zakazane jest używanie piw do gnębienia innych użytkowników (np. poprzez regularne przyznawanie minusów bez powodu).B. DZIAŁY KLANÓWB1.W "Klanach" obowiązują nieco luźniejsze reguły. O ile pozwala na to właściciel wątku, można w nim toczyć zażarte spory i dramy. Należy jednak pamiętać, że również i tutaj obowiązuje regulamin forum, a także o tym, że administracja nie będzie rozwiązywać waszych sporów klanowych i dochodzić sprawiedliwości.B2.Właściciel wątku może zamykać i otwierać swój temat wedle uznania. Jeśli zdecyduje się na zrobienie ze swojego tematu poligonu do wojenek klanowych, może w każdej chwili poprosić moderatora o wyczyszczenie go. Do moderatora należy jednak decyzja, czy faktycznie tego dokonać oraz które posty usunąć. Jeśli już ma być dyskusja (choćby ostrzejsza), to będzie na równych warunkach, bez wybiórczej cenzury z jednej strony.B3.Do przechowywania starych i nieaktualnych tematów klanowych powstało archiwum, do którego są one przenoszone. Tworząc wątek klanu dokładasz cegiełkę do historii naszej społeczności, dlatego zabronione jest usuwanie całej zawartości takiego posta.B4.W temacie wątku klanowego należy umieścić dwa tagi przed pełną nazwą klanu: [gra/moduł M&B, na którym działa klan] oraz [skrót/tag klanu].C. SERWERY ZEWNĘTRZNEZasady zostaną dodane przed wznowieniem serwerów do gry i komunikacji głosowej Tawerny.
Wersja 1.x

(click to show/hide)Obecna wersja regulaminu w przyszłości może jeszcze ulec zmianie.

1. Władzę na forum sprawują admini i moderatorzy w ich kwestii leży kasowanie i przenoszenie postów oraz tematów, mają prawo do dodawania ostrzeżeń lub, w ostateczności, banowania.

2. Na forum obowiązuje NETYKIETA

3. Zanim napiszesz posta lub założysz temat - przemyśl to i pomyśl o ewentualnych konsekwencjach. Posty i tematy nie wnoszące nic do dyskusji będą kasowane.

4. Masz prawo do wyrażania własnej opinii i poglądów. Pamiętaj jednak, że na tym forum nie masz prawa, w żaden sposób, nikogo prowokować, wyzywać i obrażać !

5. Pisz rzeczowo, konkretnie, sprawdzaj ewentualne błędy ortograficzne/stylistyczne. To co piszesz odzwierciedla jakim człowiekiem jesteś, więc zwracaj na to uwagę. Gdy użytkownik mimo ostrzeżeń popełnia rażące błędy zostanie natychmiast usunięty z forum.

6. Na forum tępi się pisanie wyłącznie WIELKIMI LITERAMI, StYlOo pOkEmOnuFF, Pisania Każdego Wyrazu Z Dużej Litery i każdej innej oznaki braku mózgu.

7. Swoje opinie wyrażaj zawsze w sposób kulturalny. Zabrania się zamieszczania wpisów o treści pornograficznej, rasistowskiej oraz głoszenia rożnego rodzaju idei o charakterze totalitarnym.

8. Na forum panuje absolutny zakaz umieszczania postów/tematów reklamujących prywatne strony. Jeżeli chciałbyś umieścić na forum reklamę własnego sajtu zgłoś to najpierw administracji.
W sygnaturce może znajdować sie maksymalnie 1 odnośnik do dowolnej strony zgodnej z tym regulaminem (możliwość negocjacji ilości linków z administracją) i rozsądnych rozmiarów obrazek. Wysokość całej sygnaturki nie może przekraczać 150 pikseli.

9. Na forum panuje całkowity zakaz rozmawiania o rożnego rodzaju crackach, cd-keyach itp. Zależnie od tego jak ta rozmowa przebiegała karą może byc ostrzeżenie/ostrzeżenia lub natychmiastowy ban! Przyznanie się do posiadania nielegalnej kopii gry/filmu itp również może być ukarane.

10. Shoutbox służy do prowadzenia luźnych rozmów. Moderacja shoutboxa jest mniej restrykcyjna niż reszty forum jednak pamiętaj, ze pisząc w shoutboksie musisz przestrzegać wszelkich zasad netykiety i forumowego regulaminu. Spam, flood i wszelkie inne oznaki debilizmu będą natychmiast nagradzane ostrzeżeniem / banem.

11. Jesli masz mniej niz 13 lat, przemyśl porządnie rejestracje na forum, ponieważ dzieciaki nie będą tu traktowane ulgowo, a wręcz przeciwnie... administracja zastrzega sobie prawo do usuwania użytkowników, którzy zaniżają poziom forum.

12. Przy tworzeniu nowych tematów zwracaj uwagę czy robisz to w odpowiednim dziale, nazwa topicu musi być rzeczowa (żadnych 'pomocy' 'help' itp), zabronione jest tez powielanie istniejących tematów - w przypadku niestosowania się do tego punktu administracja ma prawo zamknąć temat bez podania przyczyny.

13. Na forum dozwolone jest posiadanie tylko jednego konta. Multikonta będą banowane.

14. Kolory w postach zarezerwowane są dla administracji.

15. Zabronione jest usuwanie z postów dopisków administracji i/lub ich modyfikacja.

16. Admini i moderatorzy mają pełną dowolność w interpretacji regulaminu.

17. Administracja nie usuwa kont, których liczba postów jest większa od 0. Administracja nie gromadzi żadnych informacji o użytkownikach. Wszystkie informacje wprowadza się samodzielnie i w każdym momencie można je całkowicie usunąć.

18. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od odpowiedzialności za jego złamanie.

19. Rejestracja na forum oznacza akceptację powyższego regulaminu, administracja zastrzega sobie prawo do dokonywania w nim zmian.

(click to show/hide)1. Władzę na forum sprawują admini i moderatorzy w ich kwestii leży kasowanie i przenoszenie postów oraz tematów, mają prawo do dodawania ostrzeżeń lub, w ostateczności, banowania.
2. Na forum obowiązuje NETYKIETA
3. Zanim napiszesz posta lub założysz temat - przemyśl to i pomyśl o ewentualnych konsekwencjach. Posty i tematy nie wnoszące nic do dyskusji będą kasowane.
4. Masz prawo do wyrażania własnej opinii i poglądów. Pamiętaj jednak, że na tym forum nie masz prawa, w żaden sposób, nikogo prowokować, wyzywać i obrażać!
5. Pisz rzeczowo, konkretnie, sprawdzaj ewentualne błędy ortograficzne/stylistyczne. To co piszesz odzwierciedla jakim człowiekiem jesteś, więc zwracaj na to uwagę. Gdy użytkownik mimo ostrzeżeń popełnia rażące błędy zostanie natychmiast usunięty z forum.
6. Na forum tępi się pisanie wyłącznie WIELKIMI LITERAMI, StYlOo pOkEmOnuFF, Pisania Każdego Wyrazu Z Dużej Litery i każdej innej oznaki braku mózgu.
7. Swoje opinie wyrażaj zawsze w sposób kulturalny. Zabrania się zamieszczania wpisów o treści pornograficznej, rasistowskiej oraz głoszenia rożnego rodzaju idei o charakterze totalitarnym.
8. Na forum panuje całkowity zakaz rozmawiania o rożnego rodzaju crackach, cd-keyach itp. Zależnie od tego jak ta rozmowa przebiegała karą może byc ostrzeżenie/ostrzeżenia lub natychmiastowy ban! Przyznanie się do posiadania nielegalnej kopii gry/filmu itp również może być ukarane.
9. Na forum panuje absolutny zakaz umieszczania postów/tematów reklamujących prywatne strony. Jeżeli chciałbyś umieścić na forum reklamę własnego sajtu zgłoś to najpierw administracji.
10. Shoutbox służy do prowadzenia luźnych rozmów. Moderacja shoutboxa jest mniej restrykcyjna niż reszty forum jednak pamiętaj, ze pisząc w shoutboksie musisz przestrzegać wszelkich zasad netykiety i forumowego regulaminu. Spam, flood i wszelkie inne oznaki debilizmu będą natychmiast nagradzane ostrzeżeniem / banem.
11. Jesli masz mniej niz 13 lat, przemysl porzadnie rejestracje na forum, poniewaz dzieciaki nie beda tu traktowani ulgowo, a wrecz przeciwnie... administracja zastrzega sobie prawo do usuwania uzytkownikow, ktorzy zanizaja poziom forum.
12. Przy tworzeniu nowych tematow zwracaj uwage czy robisz to w odpowiednim dziale, nazwa topicu musi byc rzeczowa (zadnych 'pomocy' 'help' itp), zabronione jest tez powielanie istniejacych tematow - w przypadku niestosowania sie do tego punktu administracja ma prawo zamknac temat bez podania przyczyny.
13. Na forum dozwolone jest posiadanie tylko jednego konta. Multikonta będą banowane.
14. Zabronione jest usuwanie z postów dopisków administracji i/lub ich modyfikacja.
15. Admini i moderatorzy mają pełną dowolność w interpretacji regulaminu.
16. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od odpowiedzialności za jego złamanie.
17. Rejestracja na forum oznacza akceptację powyższego regulaminu, administraja zastrzega sobie prawo do dokonywania w nim zmian

(click to show/hide)1. Władzę na forum sprawują admini i moderatorzy w ich kwestii leży kasowanie i przenoszenie postów oraz tematów, mają prawo do dodawania ostrzeżeń lub, w ostateczności, banowania.
2. Zanim napiszesz jakiegoś posta lub chcesz założyc temat - przemyśl to i pomyśl o ewentualnych konsekwencjach
3. Masz prawo do wyrażania własnej opinii i poglądów. Kiedy ktoś Cię obraża, nie kłóć się z nim, bo zazwyczaj takie kłótnie do niczego dobrego nie doprowadzą. Najlepszym rozwiązaniem jest powiadomienie kogoś z administracji i nie "karmienie" osoby która cie obraziła. Administracja rozwiąże sprawę.
4. Pisz rzeczowo, konkretnie, sprawdzaj ewentualne błędy ortograficzne/stylistyczne. To co piszesz odzwierciedla to jakim człowiekiem jesteś, więc zwracaj na to uwagę.
5. Na forum tępi się pisanie wyłącznie WIELKIMI LITERAMI, StYlOo pOkEmOnuFF i Pisania Kazdego Wyrazu Z Duzej Litery.
6. Swoje opinie wyrażaj zawsze w sposób kulturalny.
7. Forum / shoutbox nie służy jako bazar linków do waszych stron lub gier via przeglądarka. W sygnaturce może znajdować sie maksymalnie 1 odnośnik i rozsądnych rozmiarów obrazek.
8. Na forum panuje calkowity zakaz rozmawiania o crackach, cd-keyach itp. Zaleznie od tego jak ta rozmowa przebiegała karą może byc ostrzeżenie/ostrzeżenia lub natychmiastowy ban!
9. Spam / flood na forum (shoutbox, pm rownież) bedzie karany ostrzeżeniem lub banem. Jeżeli na pm dostales wiadomość którą można uznać jako spam - zglos administracji.
10. Na forum obowiązuje NETYKIETA
11. Jesli masz mniej niz 13 lat, przemysl porzadnie rejestracje na forum, poniewaz dzieciaki nie beda tu traktowani ulgowo, a wrecz przeciwnie... administracja zastrzega sobie prawo do usuwania uzytkownikow, ktorzy zanizaja poziom forum.
12. Przy tworzeniu nowych tematow zwracaj uwage czy robisz to w odpowiednim dziale, nazwa topicu musi byc rzeczowa (zadnych 'pomocy' 'help' itp), zabronione jest tez powielanie istniejacych tematow - w przypadku niestosowania sie do tego punktu administracja ma prawo zamknac temat bez podania przyczyny.
13. Admini i moderatorzy mają pełną dowolność w interpretacji regulaminu.
14. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia od odpowiedzialności za jego złamanie.
15. Rejestracja na forum oznacza akceptację powyższego regulaminu, administraja zastrzega sobie prawo do dokonywania w nim zmian
(click to show/hide)1. Admin ma zawsze racje
2. Jak nie ma to patrz pkt. 1
3. Moderator ma rację, jeśli jej nie ma to ma ją Admin
4. Zanim napiszesz jakiegoś posta lub chcesz założyc temat - przemyśl to i pomyśl o ewentualnych konsekwencjach
5. Masz prawo do wyrażania własnej opini i poglądów. Pamiętaj ,że inni userzy mają dokładnie takie samo prawo co Ty, więc to uszanuj.
6. Badź wyrozumiały dla innych.
7. Kiedy ktoś Cię obraża, nie kłóć się z nim, bo zazwyczaj takie kłótnie do niczego dobrego nie doprowadzą.
8. Pisz rzeczowo, konkretnie, sprawdzaj ewentualne błędy ortograficzne, bo jest to bardzo irytujące gdy, ktoś w co drugim wyrazie robi rażący w oczy błąd.
9. Nie pisz WIELKIMI LITERAMI. Używaj tylko w celu ZAAKCENTOWANIA danej wypowiedzi
10. Swoje opinie wyrażaj zawsze w sposób kulturalny.
11. Nie spamuj.
12. Na forum panuje calkowity zakaz rozmawiania o crackach, cdkeyach itp. jesli ktos sie nie dostosuje, zostanie w odpowieni sposob ukarany
13. Na forum obowiazuje NETYKIETA
14. Admini i moderatorzy mają pełną dowolność w interpretacji regulaminu.
15. Każde skorzystanie z Forum oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

Oprocz tego, w dziale pomocy obowiazuje jeszcze kilka innych zasad http://mountblade.info/forum/index.php?topic=39.0

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej