Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Ankieta

Czy ma być trochę broni palnej w NO dostępnej dla gracza?

Tak
Nie

Autor Wątek: [WB] [SP]Nowa Ojczyzna PL  (Przeczytany 756926 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline akosmo

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 321
  • Piwa: 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Na PW to tylko z ptasim mleczkiem! (czekoladowym)
[WB] [SP]Nowa Ojczyzna PL
« dnia: Maj 26, 2011, 03:25:54 »

Witam wszystkich. Przedstawiam moda pod nazwą "Nowa Ojczyzna" niżej podaję co mod zawiera:
- Mod pod Warbanda 1.134, 1.143 i 1.153

- Mod Dyplomacja 3.3.2. + Dyp improvements (dodałem tylko trochę skryptów z improvements).
- Mod Pre-Battle Orders & Deployment 0.88
- Nowe budowle do wybudowanie w miastach, zamkach i wioskach.
# Miasto - Klasztor (zwiększa o 5% koniunkturę w mieście), Uniwersytet (zwiększa co tydzień twoją renomę o 20), Dom Medyka (poprawia raz w tygodniu relacje z miastem o 2), Siedziba Zakonu Templariuszy ( zwiększa twoją renomę raz w tygodniu o 20 i przekazuje do twojego oddziału 2 rycerzy templariuszy, najlepsze oddziały w całej grze).
# Zamek -  Kuźnia kowala ( dzięki kuźni raz w tygodniu zarabiasz 200 denarów za sprzedaż uzbrojenia i zyskujesz 5 renomy), Akademia wojskowa (dzięki lepszemu szkoleniu wojsk, akademia zwiększa twoją renomę o 15 i szkoli wojska w oddziale gracza)
# Wieś - Dom uciech cielesnych (poprawia relacje z wioską o 2 każdego tygodnia), Przejezdny teatr (poprawia relacje z wioską o 2 każdego tygodnia), Oberża ( zbierasz zyski raz w tygodniu 100 denarów i poprawiasz swoje relacje z wioską o 2)
- Nowa umiejętność "Wyszukiwanie Pożywienia" - dzięki tej umiejętności, wyszukujesz jedzenie podczas jazdy po mapie, obozów, oblężeń, najazdów i zużywasz mniej żywności z ekwipunku.
- Więcej Miast, zamków i wiosek.
- Nowe sztandary.
- Nowe dźwięki dla wojaków i wojowniczek. (trochę na wesoło i po polsku)
- Nowe rozbudowane prezentacje informacji: towarzyszy, lordów, lady, itp.
- Nowe włosy dla płci pięknej.
- Karawany morskie.
- Można poprawić relacje z lordami (królestwo gracza), dając im oddziały.
- Można wymieniać się lennem z lordami.
- Można zmusić chłopów do przyłączenia się do oddziału w wioskach, kosztem relacji z nią.
- Można zobaczyć statystyki umiejętności lordów rozmawiając z nimi.
- Garnizony miast i zamków są teraz silniejsze.
- Wino i piwo jest dostępne jako żywność i dodaje morale oddziałom.
- Wygranie Turnieju poprawia relacje z miastem o 10, renoma 50, xp 500, 1000 denarów.
- Większe przychody z podatków w miastach, zamkach i wsiach.
- Można nająć dezerterów.
- Jeńców można rekrutować co 12 godzin, dodatkowo twój oddział jest zadowolony że wzmacniasz go i zwiększa morale +1 za każdego jeńca przyjętego do oddziału.
- Jeżeli zostaniesz zaatakowany przez lorda z wrogiego królestwa, masz dużą szansę zapłacić mu, by puścił cię wolno.
- Mniejsze szanse na ucieczkę lordów z niewoli: 30% z oddziału gracza, 20% z miasta, zamku bez więzienia i 1% z wybudowanym więzieniem.
- Powiększona ilość turniejów rycerskich w jednym czasie z 3 na 5.
- Większa ilość strzał, bełtów.
- Oddziały bandytów, korsarzy są silniejsze.
- Trochę silniejsza karawana z darami.
- Lepsze drzewko awansu bandytów.
- Na arenach można powalczyć z swoimi żołnierzami. (Porozmawiać z mistrzem turnieju)
- U łowców głów można sprzedać jeńców.
- U lady można poprawić relacje z lordami nawet do 30, koszty to: 5000 denarów za 5, 10000 za 10 i 15000 za 15.
- Jeżeli z lady nie jest się na minusie w relacjach, można dowiedzieć się od niej o jej rodzinie i gdzie odbywają się aktualnie turnieje rycerskie.
- W tawernach u karczmarzy można poprawić relacje z miastem o 5 za 5000 denarów co 12 godzin.
- Podrasowane skille: Przywództwo do 15, Handel do 15, Zarządzanie więźniami do 15, Perswazja do 12, Pierwsza pomoc do 15, Chirurgia do 15, Opatrywanie ran do 15, Spostrzegawczość do 15, Orientacja w terenie do 15, Taktyka do 15, Tropienie do 15, Szkolenie do 15, Zdobywanie łupów do 15, Strzelanie z siodła do 12, Jazda konna do 12, Atletyka do 15, Posługiwanie się tarczą do 15, Siła naciągu do 12, Siła rzutu do 12, Siła uderzenia do 12, Wytrzymałość do 15.
- U podróżnych w karczmach można dowiedzieć się (oczywiście za pieniądze) gdzie obecnie znajdują się handlarze książkami, niewolnikami.
- Eksportuj\importuj NPC-ów.
- Można zmienić tytuły lordom\lady z twojego królestwa.
- Można zmienić nazwę swojego oddziału (minimum 300 renomy).
- Nowe cheaty. (w menu cheatów i po naciśnięciu na mapie świata klawisza "delete"
- Nowy system bankowy. (porozmawiać z mistrzami gildii w miastach)
- Alternatywna rekrutacja z wiosek (można wyposażyć ich w słowiańskie uzbrojenie)
- Jeśli jesteśmy królem\królową to za pokonanie wrogiego króla zdobywamy 1 punkt prawa do panowania.
- Twierdza Łowców głów (można ich nająć do oddziału, sprzedać niewolników i kupić uzbrojenie).
- Można pobawić się w hazard w karczmach.
- Czasami i tak bywa. KANIBALIZM.
- Trochę nowego uzbrojenia.
- Nowe sceny.
- Nowa grafika menu, wczytywania, oddziału itp.
- Więcej najemników - Siostra miecza, Obrończyni obozu, Ronin, Kusznik weteran, Łucznik, Łucznik weteran, Zwiadowczyni, Rycerz.
- Oddziały bandytek.
- Lordowie budują ulepszenia. (wersja 1.2)
- Unikatowe uzbrojenie dodające umiejętności (nie do kupienia tylko do odnalezienia, wersja 1.2)
- Można wymieniać uzbrojenie lordom z frakcji gracza. (wersja 1.2)
-Jeżdżący najemnicy na mapie świata ((wersja 1.2))
- Nowy bohater "Vania" dobry zwiadowca i wojownik ((wersja 1.2))
- Teraz gdy ma się w swojej frakcji lordów z jednej rodziny to jest duża szansa że po przydziale lenna jednemu z członków, poprawią się też relacje z innymi w jego rodzinie. (w przypadku rywali na odwrót ). Skok relacji od +10 do -10. (wersja 1.2)
- U ministra teraz przy przydziale lenna, pokazuje które lenno jest nie przydzielone. (wersja 1.2)
- Trochę nowych dźwięków. (wersja 1.2)
- Nowe książki: Kuchnia Polska +1 do wyszukiwania pożywienia i Jak przekonać innych że to ja mam rację +1 do perswazji. (wersja 1.2)
- Szybsza budowa ulepszeń. (wersja 1.2)
- Trochę nowego uzbrojenia (wersja 1.2)
- Każda z frakcji dostała po jednej dodatkowej jednostce.
- Bandyci "Klan niedźwiedzia". (wersja 1.2)
- Dostępna nowa jednostka w twierdzy łowców głów (fix 1.21)
- Polska wersja językowa.
- I jeszcze sporo pomniejszych zmian.

LINKI
AKTUALIZACJA Linków wrzesień 2018
(click to show/hide)

2-ie odpowiedzi na często zadawane (głupie) pytania:
1- Dlaczego przy instalatorze wyskakuje mi komunikat z ostrzeżeniem?
Odp --> NO była robiona pod wersję gry 1.153 i instalator przed instalacją wykrywa twoją wersję gry i jeśli wykrywa nowszą informuje cię o możliwości błędów podczas rozgrywki (do wersji 1.168 wszystko ok) a jeśli masz starszą to zaktualizuj najpierw swoją wersję gry ponieważ mod nie pójdzie na M&B poniżej 1.153
2-  Dlaczego instalator zajmuje mniej niż wersja rar?
Odp --> W wersji z instalatorem niczego nie brakuje względem wersji rar, po prostu została użyta lepsza kompresja plików.

+
- Spóźnione wydanie świąteczne z karpiem i bałwankiem.
- 4 nowe questy (czytaj info3 w pliku info 1.191)
- Można sprzedawać karawanom wszystko co ma w nazwie najemnik + straż karawany.
(Dialog pojawi się gdy mamy takie jednostki w oddziale)
- W menu obozu można ustawić sposób rekrutacji dla wiosek.
- W wioskach nic lepszego nie z rekrutujemy niż zwykły rekrut, niezależnie od relacji.
- Heraldyczne zbroje (2 płytowe, ,1 pół-płytowa, 2 brygantyny i 2 cruill bruill).
- 3 TONY + 269kg nowych itemów i koniny. (Łącznie z tymi z gry jest prawie 1840 itemków)
- Osada wikingów.
- Trochę zmian w scenach.
- Nowi najemnicy, by niektórych nająć trzeba być dość sławn(ym/ą).
- Zmiana wyposażenia kilkunastu jednostek.
- Upgrade Mrocznych łowców (Spokojnie! tylko uzbrojenie)
- Można przeglądać uzbrojenie wojaków.
- Kilka zmian i poprawek w skryptach.
- Pierwsze patrole pre-inwazyjne (nie zrobiłem jeszcze itemów na całą frakcję, ikonki z ruchomymi c...)
- Sporo nowej żywności (Kilka z nich można tylko kupić, brak produkcji = brak zarobku na handlu)
- Poprawione i dodane normalmapy, speculary do itemów. (Jeszcze nie wszystko)
- Kilka innych zmian np. ukryty skarb itp. (brak lepienia bałwanów i ciągania mikołaja za brodę)
- Kilka ciekawych rzeczy nie można kupić ale można je zdobyć na polu walki.

 (*_*)^^^(*_*)
Nowi w credits:
- Scene props = Stroti, Runspect
- Kilka mieczów i kusze = MrBrownstone, BlutKult, Holugar, VictoriaG, Andragorn
- Heraldyczne zbroje płytowe i brygantyny = Baraban

+
- Wydarzenia losowe. (Włączenie lub wyłączenie w menu obozu)
- Rozmawiając z lordami można ich zmusić do uwolnienia jeńców, jeśli uda się ich nakłonić to można ich zabrać do swojego oddziału lub puścić wolno (pójdą wtedy do najbliższego miasta lub zamku).
- 2 nowe skrzynie do odnalezienia z artefaktami  (szukać w wioskach. Wiem, wiosek jest tylko 145 ale warto poszperać).
- Skrzynia z lekarstwami i coś do palenia (legalnego!) - dodające morale.
- Nowi Najemnicy - Rycerz z Delgado i Medyk Bitewny.
- Nowe oddziały na mapie świata "Zakon Templariuszy", na początku gry jest pozytywnie nastawiony do gracza i 4 królestw, negatywnie do Królestw Khergitów i Sarranidów. Działania gracza mają wpływ na relacje z zakonem. Wybudowanie Zakonu Templariuszy w mieście stopniowo poprawia relacje a palenie wiosek itp. pogarsza relacje.
- Można spotkać hazardzistę z rzeczami w tawernach.
- Więcej hazardu - w tawernach z karczmarzami/oberżystkami można pograć w Blackjacka.
- Można sprzedać za małą opłatą niewolników właścicielom karczm.
- Troszkę zmienione drzewko awansu sióstr miecza.
- Sporo nowych dźwięków dla koni, bitew i postaci.
- Zdobywasz dodatkowe doświadczenie i punkty do broni podczas bitew. (Na dodatkowe xp ma wpływ inteligencja)
- Nowy przedmiot do kupienia "Witaminki" który przywraca zdrowie podczas bitwy. (Dostępny u handlarzy bronią)
- Teraz teren na jakim odbywa się walka ma też wpływ an przebieg automatycznych bitew i rozgrywanych przez AI, np. Konnica i łucznicy gorzej walczą w lasach a piechota ma bonus. Na otwartym terenie jest na odwrót. Inny przykład to że Khergici mają premię gdy walczą na stepie a Veargici na śniegu, itd.
- Nowy system obstawiania na turniejach rycerskich. Teraz obstawiasz zakłady za przejście do następnej rundy. Po każdej rundzie wiesz ile już wygrałeś i ile możesz wygrać za następną rundę.
- Trudniejsi przeciwnicy na turniejach rycerskich z powodu nowego systemu (by nie było za łatwo wzbogacać się na nich)
- Możesz w swoim mieście/zamku w menu budowli werbować lokalne oddziały (każdy nabór kosztuje 800 denarów i zajmuje 1 dzień).
- Handlarze w miastach mają więcej pieniędzy.
- Umiejętność przywództwa zwiększa bardziej limit oddziału.
- Troszeczkę zwiększony poziom trudności.
- Rozmawiając ze swoją żonką, można ją przebrać w inne ubranie. (Ubrania cywilne)
- Zwiększono ilość sprzedawanych koni u handlarzy z 5 na 10.
- Pojedynki. Możesz toczyć przyjacielskie pojedynki z królami (min. renoma 150), lordami (min. renoma 50), bohaterami i zwykłymi żołnierzami. Pojedynki odbywają się na najbliższej arenie.
- W miastach z portami można nająć korsarzy i sprzedać niewolników (w przyszłości będzie też można kupić tam statki)
- W menu informacji będziesz wiedział jaką faktorię masz wybudowaną w danym mieście.
- Nowe kody dostępne w menu oszustw i w menu raportu postaci. (Jeśli używasz kodów to zalecam od mojego nowego kodu dostępnego w menu oszustw. Na pewno będziesz mnie mile wspominał)
- Kosmetyczne zmiany i kilka niespodzianek.


Autorzy modów, skryptów i tak dalej:
(click to show/hide)

WAŻNE:
1. Wszystkie denary jakie zarobisz w wioskach, zamkach z sprzedaży broni i oberży, będą dodawane do denarów gracza a nie do skarbca (więc nie dziw się że nie widzisz ich w raporcie z finansów).
2. W ustawieniach moda koniecznie zaznacz "AI Formacji" (jeśli tego nie zrobisz, to po naciśnięciu przez przypadek razem klawiszy F1 i 1, gra może się zawiesić).
3. Jeśli znajdziesz jakieś bugi (nie było jeszcze gry bez nich) to napisz w poście bym mógł go naprawić.
4. Co do tekstur w menu, jeśli ci nie odpowiadają to możesz je sam usunąć z gry. Tekstury które możesz usunąć to: bg2, button_drop, character_window, dialogue_window, escape_menu, inventory_window, loadscreen, loadscreen2, main_menu_nord, note_window, party_window, quests_window. (po ich usunięciu mod uruchomi się bez problemów)


Pozdrawiam i życzę miłej zabawy.
« Ostatnia zmiana: Październik 14, 2018, 15:30:05 wysłana przez Kradus »

Offline Matim

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 806
  • Piwa: 49
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matim loves you
Odp: [WB] [SP]Nowa Ojczyzna PL
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 26, 2011, 08:34:04 »
Czy dom uciech cielesnych będzie dostępny dla gracza? :D

Offline akosmo

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 321
  • Piwa: 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Na PW to tylko z ptasim mleczkiem! (czekoladowym)
Odp: [WB] [SP]Nowa Ojczyzna PL
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 26, 2011, 13:16:26 »
LISTA ZMIAN W WERSJI 1.145

Wersja moda 1.145 jest wersją testową, są w niej rzeczy które będę chciał jeszcze poprawić np. skrypt Abhuvy, nadzorca też wymaga jeszcze poprawki. Polonizacji nie udało mi się dokończyć, więc nie dziwcie się jak w kilku miejscach zobaczycie tekst po angielsku lub bez polskich literek. (Brak czasu, ciągłe wyjazdy najprawdopodobniej do końca roku i jeszcze komp nawalił a na tym co robiłem wersję 1.145 to można sobie sprawdzić pasjansa z Windowsa a nie M&B).

- Od tej wersji na rozmiar oddziału gracza i lordów ma też wpływ: Poziom gracza (+2 do limitu), posiadane lenna (miasto +20 do limitu, zamek +10 i wioska +5).
- Lordowie którzy posiadają miasto/zamek biorą jednostki z garnizonu do swojego oddziału lub na odwrót (dzięki temu mogą szybciej wrócić do akcji).
- Wielbłądy dla Sarranidów i pustynnych rozbójników. Dzięki wielbłądom mają małą przewagę na otwartym polu bitwy. Konie boją się wielbłądów i głupieją gdy są w pobliżu garbatego. Umiejętność jazdy konnej zmniejsza negatywny wpływ działania na konika.
- Teraz jeśli nie walczysz daną bronią tracisz punkty umiejętności broni co 2 tygodnie. Info:
(click to show/hide)
- "Nadzorca towarzyszy" ułatwiający dostęp do bohaterów, lordów, oddziałów i ekwipunku. Naciśnij "O" na mapie świata.
(click to show/hide)
- Regeneracja zdrowia podczas bitwy
(click to show/hide)
- Dodałem dużą tarczę którą można rozkładać przed sobą podczas bitew, można się nią zasłonić przed strzelcami wroga np. zdobywając zamek i samemu strzelać. Użycie tarczy klawisz "G".
- Piraci by karawany morskie zbytnio nie nudziły się na morzu.
- Teraz przy rozpoczęciu nowej gry masz wybór czy chce grać z mgłą wojny czy nie.
- Nowa budowla dla miasta "Dom Gildii Kupców" (organizuje raz w miesiącu święto w mieście poprawiając jego dobrobyt i zwiększa twoją kiesę o 500 denarów).
- 2 Nowe książki: Instrukcja obsługi pola bitwy (taktyka) i Montujemy satelitę NO-07 (spostrzegawczość).
- Można rozpocząć grę jako córka/syn templariusza (postać nie jest arystokratą ale jak na początek gry nieźle posługuje się bronią i ma porządne uzbrojenie. Zalecam dla początkujących).
- Gracz by wejść do hali lorda w mieście/zamku musi się ładnie ubrać (proces automatyczny).
- Dodałem trochę ważnych, mniej ważnych i nieważnych informacji w menu "Plan Gry".
- Dodany dialog sprzedaży wszystkich jeńców dla handlarzy niewolników w tawernach.
- Zwiększyłem lordom wzrost renomy za wygrany turniej rycerskiego z 20 na 30.
- Lordowie posiadający miasto/zamek będą zostawiać żołnierzy w garnizonach lub ich zabierać.
- Lordowie posiadają teraz majątek (prawdziwy nie taki jak w native) który można zobaczyć w menu informacji. Jest on im potrzebny do najmowania dezerterów na mapie świata, ulepszania swoich wojsk (na początku gry bonus do majątku mają lordowie bez lenna).
- Lordowie mogą najmować dezerterów na mapie świata, tylko z własnej frakcji.
(click to show/hide)
- Żeby nie było zbyt miło lordom to z ich oddziałów żołnierze potrafią dezerterować. Powodów dezercji jest kilka, zbyt duża liczba wojska, morale, jednostki z frakcji wroga, zbyt mały majątek. Jeśli dojdzie już do dezercji a dojdzie na pewno to taka grupa dezerterów pojawia się obok lorda.
- Lordowie mogą sprzedawać więźniów z własnych miast/zamków (lord musi być w środku), mogą sprzedawać wszystkie jednostki z innych frakcji, bandytów itp nie.
- Lordowie też mogą zwerbować jeńców do swojego oddziału. (tylko swoja frakcja, zwykli obywatele i najemnicy) Za sprzedanych jeńców nie dostają tyle denarów co gracz ale za te pieniądze lordowie ulepszają swój oddział, czyli awansują jednostki.
- Po podbiciu miasta lub zamku lordowie zawsze zostawiają jeńców w podbitej osadzie. Lord który otrzyma to lenno i sprzeda jeńców będzie w stanie szybciej wzmocnić garnizon.
- Dezerterzy lub bandyci też mogą wcielić z niewoli jakieś jednostki do swojej grupy (zazwyczaj są to strażnicy karawan, chłopki i farmerzy ale mogą to być też inne jednostki).
- Oddziały lordów poruszają się szybciej na mapie świata.
- Oddziały w garnizonach (AI) sortują się według poziomu.
- Nowa najemniczka "Pocałunek Śmierci", zwinne to jest, lata na piechotę i jest dość niebezpieczne.
- Siostry miecza przeszły małą reformę z możliwością awansu na "Siostry Białego Krzyża".
- Ogólnie większość jednostek miały małą reformę zbrojeniową.
- Zmieniłem wyposażenie towarzyszom mianowanym na lordów. (konserwy w modzie!)
- Zmniejszyłem czas spadku renomy gracza z 7 na 5 dni.
- Bandyci często łączą się w grupy, w szczególności gdy napotkają grupę bandytów z wodzami lub szefowymi. Takie grupy są niebezpieczne i młócą wszystko co napotkają na drodze. (opis w planie gry)
- Żołnierze jedzą teraz 2 razy dziennie co 12 godzin a nie co 14. (W końcu po coś jest umiejętność "wyszukiwania pożywienia")
- Rozmawiając z towarzyszem z oddziału widzimy ilu wrogów zabił i ile zranił podczas przygody.
- Po zakończeniu bitwy w statystykach dodałem kto i ile kogo ubił podczas walki. (Gracz, npce i wrodzy lordowie)
- Wojowników niedźwiedzia i bandytki można teraz awansować na wodzów/szefowe. (mało użyteczne dla gracza ale dzięki nim tworzą się duże bandy. Po co inwazja to wystarczy)
- Daktyle są teraz jadalne i dają bonus do morale oddziału.
- Trochę nowych rzeczy. (kilka modeli muszę poprawić w wolnym czasie)
- Kilka mniejszych zmian.

Bugfix:
- Jednostki słowiańskie już nie tracą tak szybko morali walcząc z Veagierami.
- Poprawiony dialog z kanclerzem związany z informacją o królestwie gracza.


Z czego zrezygnowałem w N.O.
- Nie będzie nowych frakcji (zostaną oryginalne z małą rozbudową drzewka + trochę zmian w uzbrojeniu)
- Każda frakcja miała mieć boga który dodawałby bonusy, misje, gniew, itp. (skrypt mnie przerósł, dużo błędów, obgryzione paznokcie, pojawianie się siwych włosów na głowie)

LISTA ZMIAN W WERSJI 1.155

- Dodałem informacje o budowanych ulepszeniach w menu raportów.
- Za dołączenie do królestwa otrzymujemy dar od króla.
- Rozmawiając z sołtysami możemy upichcić sobie lepszą żywność (morale oddziału).
- W menu obozu można zmienić kolory frakcją.
- 3 nowych towarzyszy (razem 20).
- Nowy trudniejszy przeciwnik (NPC) w turniejach rycerskich.

Bugfix:
- Błąd z bitwami (najemni rycerze).
- Błąd z szybkością oddziału po zostawieniu kilku żołnierzy osłaniających odwrót.

Wersja 1.155beta zawiera łatkę dla 1.145. Wystarczy wszystko zastąpić w folderze z modem.

LISTA ZMIAN W WERSJI 1.166

- Aktalizacja "Zarządcy Towarzyszy" do v1.20 (menu łupów jest w nim). Przypominam klawisz "O" na mapie świata.
- Można dodawać swoje notatki lordom na mapie świata. (prawy przycisk myszy na lordzie, po dodaniu oddczekać trochę) Jeśli wpis zostanie dodany prawidłowo na ekranie pojawi się informacja.
- U handlarzy książkami można zakupić "Księgę kupiecką" i prowadzić rejestr handlowy w menu obozu. (Opcja pokaże się dopiero jak będziemy posiadać księgę kupiecką)
- W karczmach można znaleźć trenerów wojskowych którzy mogą poduczyć umiejętności związanych z walką.
- +4 miasta, +14 zamków, +29 wiosek (trochę powiększona mapa świata, nowa niestety nie odzyskana)
- Wrogie oddziały Mrocznych łowców generujące się w pobliżu miast. (Współczuję)
- Nowa grupa najemników dostępna w tawernach.
- Dodatkowi najemnicy z bronią palną dostępni po odnalezieniu "Generała P."
- Zadane\otrzymane ciosy w plecy zadają dodatkowe obrażenia.
- Więźniowie którzy uciekną z więźień pojawiają się w poblizu miejsc skąd uciekli.
- Lordowie potrafią brać do niewoli jednostki z swojego oddziału (te co chcą zdezerterować)
- Bandyci, dezerterzy teraz potrafią połączyć się na stałe w grupy, więc warto ich łupać puki nie urosną w siłę (oczywiście jest limit wprowadzony, ale tak czy siak potrafią powstać duże grupy)
- W miastach, wioskach można organizować Koncerty, dożynki które poprawią trocherelacje i zwiększą morale oddziału.
- Za rekrutację jeńców teraz jest -1 za każdego najętego, po to są koncerty i dożynki.
- W menu obozu dostępny "Automat do gry".
- Ciekawsi przeciwnicy na turniejach rycerskich.
- Gdy jesteśmy najemnikiem to w raporcie postaci jest info ile zostało nam kontraktu.
- Dodany dokładny czas co do godziny następnego żołdu w menu raportów (poczekaj do pierwszego żołdu)
- Dodatkowe opcje w wioskach i przy przepędzaniu bydła.
- Dodane menu koniunktury w meny raportów. (Diplomacy 4.2)
- Dodana prezentacja drzewka oddziałów dla frakcji w menu obozu.
- 2 nowych herosów dodanych do szybkiej bitwy.
- Nowe dialogi z starszymi wioski i karczmarzami.
- Trochę nowych itemków.
- Kilka nowych screenów i pełne info w folderze "Dodatki"

Bugfix:
- W menu obozu jest poprawnie pokazany czas rekrutacji więźniów.
- Małe poprawki i zmiany w kilku skryptach.

LISTA ZMIAN W WERSJI 1.175
- Turnieje z aktualizacji 1.169
- Dodatkowo za pierwsze 3 miejsca w turniejach otrzymujemy nagrody (itemy)
- Nowe map ikonki dla miast
- Każda frakcja ma swoje unikatowe ikonki lordów
- 2-ch nowych najemników (Legionista i Auxilia)
- Kilka nowych scen dla zamków (Culmarr, Sungetche, Chalbek, Yruma i Ryibelet)
- Sporo nowych itemków
- Przemeblowane wyposażenie (frakcje i zamorscy najemnicy)
- Władcy zostali wzmocnieni przez osobistą straż (elita) i zwiększone atrybuty
 Skil. władców (sił.46-56, zrę.42-48, int.38-46, cha.38-48, lev.50-56)

Fix:
- Mała poprawka w skrypcie werbunku jeńców przez lordów
- Sprzedaż wszystkich jeńców na razie wyłączona
Instalacja - To nie jest dodatek, więc wywalamy starą wersję i wypakujemy nowa wersję do folderu modules.
Co do działania na najnowszym patchu to nie wiem jak to będzie działać, prawdopodobnie powinno wszystko być ok, mogą być błędy w skryptach lub nie pokazywać niektórych modeli. Nie było mnie sporo czasu i w trakcie robienia nowej wersji nie wiedziałem że wyjdzie nowy patch (Aj!). Obecnie nie mogę sprawdzić jak mod sprawuje się na wersji 1.153. Nie przebywam teraz w domu i nie mam dostępu do Warbanda.

LISTA ZMIAN W WERSJI 1.185
- Słowianie doczekali się swojej kultury
- Możliwość werbowania frakcyjnych przybocznych w miastach (renoma i relacje zwiększają szanse)
- Przyboczni są drodzy, ale każdy z własnej frakcji w oddziale zwiększa jego rozmiar o 3
- Każdy przywódca łowców niewolników w oddziale zwiększa limit jeńców o 4
- Charyzma ma wpływ na morale oddziału i zwiększa limit jeńców (1=1)
- Nowa frakcja
- Jeśli pokonamy lorda o większej renomie od gracza podczas bitwy zdobywamy trochę renomy i na odwrót
- Frakcje otrzymały swoje sztandary (towarzysze też)
- Templariusze nie trafiają do niewoli Sarranidów i Khergitów
- Przywrócone i usprawnione stare zarządzanie ekwipunkiem
- Lichwiarze i zarządcy ziemscy dostępni w miastach (Bazują na dobrobycie, populacji i relacji)
- Bitwy na mostach (przydatne przeciwko konnicy)
- Będąc na mostach można łowić rybki a w lasach polować na dziczyznę
- +1 miasto,+1 zamek i +4 wioski i zabranie jednego miasta i zamku Vaegirkom (wymogi nowej frakcji)
- Dodana informacja o nieprzydzielonych lenach w dialogu z towarzyszami
- Więcej itemów
- Wymieniona zbroja dla roninów
- Rozszerzone drzewko bandytów
- Trochę zmniejszone staty i rozmiar mroczynych łowców
- Wymieniona sarranidzka ikonka lordów
- Kilka małych zmian i usprawnień
Fix:
- Dziwne napisy przy księdze kupieckiej w ekwipunku
- Poprawka w skrypcie automatycznego awansu jednostek lordów
- Małe poprawki w kilku skryptach
- Widoczna ilość denarów w menu przy plądrowaniu miast i zamków
- Uszkodzona twarz

« Ostatnia zmiana: Sierpień 12, 2012, 06:31:17 wysłana przez akosmo »

Offline matigeo

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1043
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [WB] [SP]Nowa Ojczyzna PL
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 26, 2011, 13:21:39 »
1. W sumie to po wybudowaniu tych paru "renomowanych" budynków to można sobie rozbić obóz i resztę gry przespać, bo renoma sama idzie w górę... chyba, że tu też szybciej spada. Dobre rozwiązanie dla tych, którzy chcą zająć się handlem i mieć dobry wynik końcowy.
2. Przypomina się ISI mod z tym zalewem pieniędzy po wybudowaniu w lennach wszystkich ulepszeń...:D
3. Nie widzę sensu "podrasowywania" skillów... już teraz podbijanie 1-2 skilli jest żmudne (a ja podbijam 4 na maksa zwykle i 2 na poziom 8-my)... chyba, że łatwiej jest osiągnąć np 50-ty poziom postaci. Jak to jest?
4. Będzie można rekrutować w karczmach siostry miecza i łowców głów?
5. Czemu taktyka ma 15 poziomów, skoro normalnie korzyści są naliczane z "parzystych" poziomów? Też cos zmieniono?
« Ostatnia zmiana: Maj 26, 2011, 13:29:58 wysłana przez matigeo »

Offline akosmo

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 321
  • Piwa: 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Na PW to tylko z ptasim mleczkiem! (czekoladowym)
Odp: [WB] [SP]Nowa Ojczyzna PL
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 26, 2011, 13:32:49 »
1. W sumie to po wybudowaniu tych paru "renomowanych" budynków to można sobie rozbić obóz i resztę gry przespać, bo renoma sama idzie w górę... chyba, że tu też szybciej spada. Dobre rozwiązanie dla tych, którzy chcą zająć się handlem i mieć dobry wynik końcowy.
2. Przypomina się ISI mod z tym zalewem pieniędzy po wybudowaniu w lennach wszystkich ulepszeń...:D
3. Nie widzę sensu "podrasowywania" skillów... już teraz podbijanie 1-2 skilli jest żmudne (a ja podbijam 4 na maksa zwykle i 2 na poziom 8-my)... chyba, że łatwiej jest osiągnąć np 50-ty poziom postaci. Jak to jest?
Tak masz rację, gracz ma mniej martwić się o kasę, ale też przeciwnicy będą trudniejsi i będą większe oddziały wrogów, silniejsze garnizony itp. Dlatego gracz też będzie musiał utrzymywać większe armie. Co do skillów to przecież to gracz decyduję czy będzie i jak będzie je rozwijał. Co a do 3 pytania to jeżeli więcej przeciwników i silniejszych to i szybszy awans (a gracz na początku gry wcale nie jest mocny).

Offline matigeo

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1043
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [WB] [SP]Nowa Ojczyzna PL
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 26, 2011, 13:34:57 »
To mod pod Warbanda? Jeśli tak, to chyba go sobie pobiorę (w końcu będę mógł bezstresowo zająć się handlem!).

Offline akosmo

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 321
  • Piwa: 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Na PW to tylko z ptasim mleczkiem! (czekoladowym)
Odp: [WB] [SP]Nowa Ojczyzna PL
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 26, 2011, 13:40:07 »
To mod pod Warbanda? Jeśli tak, to chyba go sobie pobiorę (w końcu będę mógł bezstresowo zająć się handlem!).
Sorki, zapomniałem napisać w opisie. Tak to mod pod Warbanda 1.34.

Offline matigeo

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1043
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [WB] [SP]Nowa Ojczyzna PL
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 26, 2011, 13:45:13 »
Dopisz od razu do opisu, żeby nikt nie szukał i nie dopytywał. Ja czekam do czerwca.

Offline Yoda

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 546
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [WB] [SP]Nowa Ojczyzna PL
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 26, 2011, 13:59:25 »
Wygląda bardzo ciekawie. Poniekąd zachęca do powrotu do dawno zapomnianego single playera na 3-4 godzinki :P

Offline Tymbark

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 898
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
  • Am I evil?
Odp: [WB] [SP]Nowa Ojczyzna PL
« Odpowiedź #9 dnia: Maj 26, 2011, 15:11:29 »
Jeżeli chcesz już dodawać renomę i te inne bajery (głównie chodzi mi tu o Rycerzy Templariuszy) to powinieneś to zmodyfikować, aby dodawało co miesiąc, lub co jakiś dłuższy okres od tygodnia - tydzień to za mało. Naciskasz kombinację CTRL + spacja i czekasz, a renoma, stosunki i wojsko samo do Ciebie przychodzi. Powinieneś to poprawić.
To samo z dezerterami. Powinno to działać w taki sposób, że najpierw ich tłuczesz, a potem tych ogłuszonych dołączasz do oddziału (nie wiem czy w WB tak przypadkiem nie jest, ale dawno ich nie tłukłem).
Karawany morskie - zmieniona mapa? Jeżeli została ta sama to będzie mało pola do popisu z okrętami.

To chyba tyle. Resztę zobaczę jak zagram. Zapowiada się ciekawie. ;p

Offline akosmo

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 321
  • Piwa: 27
  • Płeć: Mężczyzna
  • Na PW to tylko z ptasim mleczkiem! (czekoladowym)
Odp: [WB] [SP]Nowa Ojczyzna PL
« Odpowiedź #10 dnia: Maj 26, 2011, 15:35:37 »
Jeżeli chcesz już dodawać renomę i te inne bajery (głównie chodzi mi tu o Rycerzy Templariuszy) to powinieneś to zmodyfikować, aby dodawało co miesiąc, lub co jakiś dłuższy okres od tygodnia - tydzień to za mało. Naciskasz kombinację CTRL + spacja i czekasz, a renoma, stosunki i wojsko samo do Ciebie przychodzi. Powinieneś to poprawić.
To samo z dezerterami. Powinno to działać w taki sposób, że najpierw ich tłuczesz, a potem tych ogłuszonych dołączasz do oddziału (nie wiem czy w WB tak przypadkiem nie jest, ale dawno ich nie tłukłem).
Karawany morskie - zmieniona mapa? Jeżeli została ta sama to będzie mało pola do popisu z okrętami.

To chyba tyle. Resztę zobaczę jak zagram. Zapowiada się ciekawie. ;p
Co do renomy i rycerzy templarnych to na razie tak to zostawię (ale też myślę że to trzeba zmienić). Co do dezerterów to można ich nająć do oddziału (ale kosztem straty renomy), więc raczej każdy jak będzie chciał użyć takiej opcji, to chyba tylko w krytycznych sytuacjach, gdzie gracz potrzebuje wojska. Karawany morskie są ale tylko handlowe - gracz nie pływa po morzu, one tylko handlują z miastami

Offline Horace

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 103
  • Piwa: 0
Odp: [WB] [SP]Nowa Ojczyzna PL
« Odpowiedź #11 dnia: Maj 26, 2011, 15:59:52 »
Już nie mogę się doczekać :D

Offline Reger26

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 361
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [WB] [SP]Nowa Ojczyzna PL
« Odpowiedź #12 dnia: Maj 26, 2011, 23:12:31 »
Jeżeli chcesz już dodawać renomę i te inne bajery (głównie chodzi mi tu o Rycerzy Templariuszy) to powinieneś to zmodyfikować, aby dodawało co miesiąc, lub co jakiś dłuższy okres od tygodnia - tydzień to za mało. Naciskasz kombinację CTRL + spacja i czekasz, a renoma, stosunki i wojsko samo do Ciebie przychodzi. Powinieneś to poprawić.
To samo z dezerterami. Powinno to działać w taki sposób, że najpierw ich tłuczesz, a potem tych ogłuszonych dołączasz do oddziału (nie wiem czy w WB tak przypadkiem nie jest, ale dawno ich nie tłukłem).
Karawany morskie - zmieniona mapa? Jeżeli została ta sama to będzie mało pola do popisu z okrętami.

To chyba tyle. Resztę zobaczę jak zagram. Zapowiada się ciekawie. ;p
Jak ktoś chce grać na kodach, to se odrazu doda te 50000 renomy. Dobry pomysł, szczególnie jak ktoś chce zostać kupcem, a nie wojownikiem!

Offline Tymbark

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 898
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
  • Am I evil?
Odp: [WB] [SP]Nowa Ojczyzna PL
« Odpowiedź #13 dnia: Maj 27, 2011, 15:03:28 »
Z jakimi kodami? Pomyśl zanim coś napiszesz. Sprawdź w Warbandzie, tylko nie zapomnij odznaczyć "Aktywuj oszustwa". ^.-

Offline matigeo

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1043
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [WB] [SP]Nowa Ojczyzna PL
« Odpowiedź #14 dnia: Maj 27, 2011, 15:19:07 »
To będzie Calradia z WB, czy coś jeszcze dodasz (wysepki, nowy kontynent)? A może kompletnie nowy świat?