Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Błędy, bugi - link do systemu raportowania błędów w pierwszym poście!  (Przeczytany 105948 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline b@rtu$

  • Moderator
  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2609
  • Piwa: 47
  • Płeć: Mężczyzna
  • RW_Pocztowy_Bartus
Odp: Błędy, bugi
« Odpowiedź #90 dnia: Lipiec 13, 2011, 12:18:36 »
Kup Warbanda.
Pozdrawiam
Bartek

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1344
  • Piwa: 53
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Błędy, bugi
« Odpowiedź #91 dnia: Lipiec 13, 2011, 17:29:15 »
Mam problem kupiłem sobie Mount&Blade Ogniem i Mieczem dzikie pola i grałem wszystko śmigało na najwyższych teraz wgrałem tego moda i wszystko się ładuje ale w menu nie moge na nic kliknąć tzn przesuwam  na jakiś napis i nie mogę kliknąć. Szukałem odpowiedzi ale nie pomogło
Proszę o szybką odpowiedź
*facepalm* To jest mod pod Warbanda, nie DP.

Offline Coud

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 2
  • Piwa: 0
Ale ktoś na tym forum pisał że wszystkie mody z warband działają na oim dp

Offline Satia

  • BANITA
  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 49
  • Piwa: 0
Ale ktoś na tym forum pisał że wszystkie mody z warband działają na oim dp
Absolutne kłamstwo.

Offline Araden

  • Bibosz
  • *
  • Wiadomości: 438
  • Piwa: -2
  • Płeć: Mężczyzna
A skąd wiesz sprawdzałaś. Ja jako pierwszy to napisałem na forum i to mi zarzucasz kłamstwo. Wszystkie mody łącznie z Nativem można było bez problemu uruchomić na DP, nawet multi. Od wersji 1.138 niektóre modele z Warbanda które znajdowały się w DP zostały wykasowane np. wnętrza zamków i konie co sprawia że mody nadal można uruchomić ale np. Jeźdźcy będą siedzieć w powietrzu bo koń będzie niewidzialny a wchodząc do zamku nie będzie nic lub pojawi się błąd.
WFAS też by się dało uruchomić tylko ktoś by musiał serwer postawić na DP a że w nim niewiele jest elementów z Warbanda to i problemów by nie było.

Coud.
Nie martw się, w DP na multi i tak gra znacznie więcej osób a od piątku i ty będziesz mógł.
Zapoznaj się z treścią regulaminu forum mówiącą o wysokości całej sygnatury. // Kalpokor

Offline adam1.1

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Piwa: 0
Może dlatego że mod jest na warbanda a nie na dzikie pola?

Offline Lord Typhoon

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 194
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
  • a.k.a. Tajulek
Bug, który wczoraj wraz z paroma chłopakami z rajtarii razem odkryliśmy na WFaS'ie.

1. Bierzesz konnego i się respisz
2. Podjeżdżasz koniem obok łódki (nie "promu") i naciskasz "Sail"
3. Wuala! Sterujesz koniem, a sam kucasz między obiema parami jego kończyn. (bardzo śmiesznie to wygląda; "AAA! Zabójcze konie!", "WTF?!", "Co to ma być?!")

>>>błąd już dawno odkryty i i gdzieś tu opisany-b@rtu$
« Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2011, 15:06:20 wysłana przez b@rtu$ »

Offline Sarl

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 80
  • Piwa: 0
Przede wszystkim, chciałbym pogratulowac wspaniałej roboty, jaką jest ten mod. Naprawdę, gdy grałem wiele mnie zdziwiło, np. strzelanie z armaty, to rozwijane menu pod kołkiem, klasa inżyniera i kilka innych. Ale, niestety, znalazłem też kilka błędów:
- rzeczpospolita jest zdecydowanie overpowered, szczególnie kawaleria z tymi swoimi "długimi kijkami". Radziłbym "skrócić" te lance, i najlepiej sprawić, by ten husarz był bardziej "prestiżowy", miał droższy ekwipunek, czy zrobić limit ich liczebności.
- karabiny skałkowe mają SKANDALICZNIE niską celność.
- frakcja Chanat krymski jest w sumie takimi nativowymi khergitami, nikt nimi nie gra w zasadzie
- postarajcie się bardziej zbalansować Kozaków z RP

Offline Askorti

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1344
  • Piwa: 53
  • Płeć: Mężczyzna
- rzeczpospolita jest zdecydowanie overpowered, szczególnie kawaleria z tymi swoimi "długimi kijkami". Radziłbym "skrócić" te lance, i najlepiej sprawić, by ten husarz był bardziej "prestiżowy", miał droższy ekwipunek, czy zrobić limit ich liczebności.
W nowym patchu(prawdopodobnie w nast. weekend) nie będzie można "pchać" kopią, pozostanie jedynie opcja jej opuszczenia w czasie szarży. (I trzeba dodać fakt, że łamie się po trafieniu w cel, zależnie od ustawień serwera)

Offline b@rtu$

  • Moderator
  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2609
  • Piwa: 47
  • Płeć: Mężczyzna
  • RW_Pocztowy_Bartus
Przede wszystkim, chciałbym pogratulowac wspaniałej roboty, jaką jest ten mod. Naprawdę, gdy grałem wiele mnie zdziwiło, np. strzelanie z armaty, to rozwijane menu pod kołkiem, klasa inżyniera i kilka innych. Ale, niestety, znalazłem też kilka błędów:
- rzeczpospolita jest zdecydowanie overpowered, szczególnie kawaleria z tymi swoimi "długimi kijkami". Radziłbym "skrócić" te lance, i najlepiej sprawić, by ten husarz był bardziej "prestiżowy", miał droższy ekwipunek, czy zrobić limit ich liczebności.
- karabiny skałkowe mają SKANDALICZNIE niską celność.
- frakcja Chanat krymski jest w sumie takimi nativowymi khergitami, nikt nimi nie gra w zasadzie
- postarajcie się bardziej zbalansować Kozaków z RP
-Lance muszą takie zostać, ograniczenia o których pisał EMOsek powinny wystarczyć. Podrożenie ekwipunku spowoduje tylko to że nikt nie będzie posiadał najdroższej zbroi. To jest już przetestowane, w pierwszej wersji pancerze były dużo droższe.
-pierwsze karabiny z zamkiem niderlandzkim nie były jakoś super celne, raczej odróżniała je większa prędkość ładowania i większa niezawodność od innych tamtejszych konstrukcji. Zresztą w MM-modzie są jeszcze gorsze i ludzie nie narzekają.
-Chanatem czasami grają, ale to już dawno było wiadomo że nie odróżniają się od nacji z Native. Z czasem coś im wymyślimy jeszcze.
-Myślałem nad jednostką Ataman-limitowana dobra kawaleria/piechota
Pozdrawiam
Bartek

ps. to nie temat na sugestie

Offline Moczymord

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 525
  • Piwa: -2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Błędy, bugi(modyfikacja nie działa na oficjalnym OiM, tylko na M&B Warband)
« Odpowiedź #100 dnia: Lipiec 22, 2011, 18:59:42 »
Gdy grałem kiedyś na serwerze tawerny zauważyłem buga w postaci frakcji kingdom end.
(click to show/hide)
Zbyt wysoka sygnaturka została usunięta. Tak w ogóle 450 pixeli to chyba nowy rekord

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3917
  • Piwa: 143
Odp: Błędy, bugi(modyfikacja nie działa na oficjalnym OiM, tylko na M&B Warband)
« Odpowiedź #101 dnia: Lipiec 22, 2011, 20:02:54 »
To nie tyle błąd moda, co błąd w pliku konfiguracyjnym serwera dedykowanego. Jak będę wrzucał nową wersję, to poprawię konfig.

Offline Setebos

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 122
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
  • Możesz mnie znać jako: Dimitri lub Dimitri_Hawke
Odp: Błędy, bugi(modyfikacja nie działa na oficjalnym OiM, tylko na M&B Warband)
« Odpowiedź #102 dnia: Lipiec 25, 2011, 18:16:30 »
Znalazłem bardzo ciekawy bug (może ktoś go wcześniej opisał, nie czytałem całego tematu) dotyczący łodzi. Kiedy mamy skandalicznie wysoki ping (np. kiedy coś pobieramy z internetu i gramy jednocześnie) możemy sterować łodzią nie siedząc w niej (ale jak to zrobić nie zdradzę, bo się zaroi od takich "magików"). Jeśli sposób jak to zrobić jest ważny do usunięcia bugu (no chyba że zostanie jak jest) to mogę go wysłać na pw twórcy moda :P

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3917
  • Piwa: 143
Odp: Błędy, bugi(modyfikacja nie działa na oficjalnym OiM, tylko na M&B Warband)
« Odpowiedź #103 dnia: Lipiec 25, 2011, 18:19:33 »
Przecież po to ten temat jest, by zgłaszać bugi i wszystko z nimi związane, abym mógł je wyeliminować.

Jeśli chodzi Ci o sterowanie łodzią "konno", to już się tego nie będzie dało robić. Jeśli chodzi o coś innego, to opisz błąd, zamiast się czaić. :P

Offline Setebos

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 122
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
  • Możesz mnie znać jako: Dimitri lub Dimitri_Hawke
Odp: Błędy, bugi(modyfikacja nie działa na oficjalnym OiM, tylko na M&B Warband)
« Odpowiedź #104 dnia: Lipiec 25, 2011, 18:25:16 »
Racja, trochę się wygłupiłem, co innego gdyby nie było takiego tematu. A więc:
Trzeba zacząć sterować łodzią, po czym wstać i szybko znów usiąść (tak ja to robiłem), przy wysokim pingu, kiedy wstaniemy mamy dość czasu by wyskoczyć, a wtedy nasza postać usiądzie na ziemi i będziemy mogli sterować łodzią nie ruszając się z miejsca. Takie sterowanie jest fajne i wygląda dość zabawnie (można kogoś gonić pustą łodzią) ale mimo wszystko jest bugiem.