Najnowsze newsy z naszej strony:


    Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

    Autor Wątek: Błędy, bugi - link do systemu raportowania błędów w pierwszym poście!  (Przeczytany 109916 razy)

    Opis tematu:

    0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

    Offline Daedalus

    • Admin Emeryt
    • Błędny rycerz
    • ***
    • Wiadomości: 3917
    • Piwa: 143
    Oficjalny Bugtracker WFaSa - https://sites.google.com/site/wfasmod/

    W przypadku zauważenia błędu najlepiej zrobić zrzut ekranu i załączyć link do raportu. Im więcej informacji znajdzie się w opisie raportowanego przez was błędu, tym sprawniej będziemy go w stanie usunąć.

    Błędy od dziś proszę zgłaszać za pomocą podanego wyżej bugtrackera, gdyż będzie tam wszystko pięknie widoczne i znacznie bardziej przejrzyste, niż tutaj. Jeśli ktoś jednak bardzo chce, to nadal może informować o błędach w tym wątku.



    « Ostatnia zmiana: Grudzień 17, 2011, 17:00:24 wysłana przez Daedalus »

    Offline Hofiko

    • Zbrojny
    • *
    • Wiadomości: 2329
    • Piwa: 20
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: Błędy, bugi
    « Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 08, 2011, 23:13:30 »
    Na mapie Lake jest resp w wodzie, przez co na starcie tracimy trochę hp.
    Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości - Jarosław Kaczyński


    Offline |Swordsman|

    • Pijus
    • *
    • Wiadomości: 248
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    • Po prostu Jędruś
    Odp: Błędy, bugi
    « Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 09, 2011, 09:51:56 »
    Gdy atakujemy wręcz jednym z muszkietów, to atakujemy niewidzialnym przedmiotem. Armaty czasami się obkręcają się cały czas w koło. To denerwujące.
    (click to show/hide)
    W grze o tron wygrywasz, albo dostajesz 2-8.

    Offline Daedalus

    • Admin Emeryt
    • Błędny rycerz
    • ***
    • Wiadomości: 3917
    • Piwa: 143
    Odp: Błędy, bugi
    « Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 09, 2011, 10:10:54 »
    Zapomniałem dodać, aby przed raportowaniem błędów sprawdzić w tym wątku - http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=6527.0 czy nie zostały one już dawno temu poprawione .

    Offline sir Luca

    • Marszałek Maruda
    • Admin Emeryt
    • Paladyn
    • ***
    • Wiadomości: 5272
    • Piwa: 152
    • Płeć: Mężczyzna
    • Otaczają mnie tęgie, tępe buce...
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: Błędy, bugi
    « Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 09, 2011, 13:43:22 »
    Swordsman poruszył tu problem armat... Czy da się jakoś unieruchomić celowniczego? Zwłaszcza na mapie Zbaraż jest to bardzo uciążliwe. Ponieważ jak poruszasz armatą to i twoja postać biega po mapie, więc bardzo łatwo spaść tam z bastionu, co za zwyczaj kończy się śmiercią...
    Cały czas występuje problem z drzwiami na mapie Manor, czasem działają poprawnie ale (zwłaszcza po dłuższej grze) zaczynają wariować i działać "na odwrót". Na tej samej mapie jest też problem z modelem kolizji dworku, przez tylną ścianę da się przejść pod schody i tamtędy wejść do budynku.

    Przydałoby się jeszcze zlikwidować możliwość biegania i równoczesnego celowania z muszkietu.
    "Demokracja: dwa wilki i owca, debatujący co będzie na obiad"

    Offline Mat Berserker

    • Żonglujący Pepeszami
    • Wsparcie Techniczne
    • Najemnik
    • *
    • Wiadomości: 2018
    • Piwa: 94
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: Błędy, bugi
    « Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 09, 2011, 13:56:57 »
    Czy da się jakoś unieruchomić celowniczego?
    Akurat kiedyś sam miałem taki problem, wystarczy celowniczemu ustawić animacje o wysokim priorytecie, np kucania, wtedy zostanie w jednym miejscu. Wystarczy tylko dodać do skryptu 3 moduły, ustawiający animacje po użyciu działa, koczący ją (chociażby inną animacją o wyższym priorytecie ale nie zapętloną) oraz zapobiegający przerwaniu animacji podczas używania działa. Proste.

    Offline Daedalus

    • Admin Emeryt
    • Błędny rycerz
    • ***
    • Wiadomości: 3917
    • Piwa: 143
    Odp: Błędy, bugi
    « Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 09, 2011, 14:59:57 »
    Mat ma rację, wystarczy na czas celowania ustawić animację unieruchamiającą postać. W wolnej chwili rzucę na to okiem.

    edit: Śmieszne, ale dopiero co sprawdziłem armaty i działają bez zarzutu. Tul już podpiął animację pod celowniczego i ten się nie rusza (acz strzela, więc będę musiał zmienić animację na inną). Chyba że działa to tylko wtedy, gdy gracz stawia serwer, a na dedyku animacja się nie włącza.
    « Ostatnia zmiana: Styczeń 09, 2011, 15:16:45 wysłana przez Daedalus »

    Offline Hofiko

    • Zbrojny
    • *
    • Wiadomości: 2329
    • Piwa: 20
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: Błędy, bugi
    « Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 09, 2011, 22:19:23 »
    Gdy użyjemy opcji z menu kołowego (np. okrzyk wojenny), nasza postać wykonuje atak aktualnie trzymaną bronią. Przez to wyświetla się tylko połowa animacji, w dodatku od środka, z takim dziwnym przeskokiem.
    Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości - Jarosław Kaczyński


    Offline Zardes

    • Pijus
    • *
    • Wiadomości: 274
    • Piwa: 7
    • Płeć: Mężczyzna
    • Do zobaczenia.
      • Profil Youtube - MrZardes
    Odp: Błędy, bugi
    « Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 10, 2011, 10:06:28 »
    Przepraszam jeśli ktoś już zgłaszał ten błąd. Bodajże na mapie Lake (wysepka otoczona wodą , mapa posiada łódki i prom) pojawia się problem przy respawnie w wodzie, spotkałem się z tym może ze 3 razy (tylko przy husarii) jeździec jechał pod koniem (pojawiał się pod nim zaraz po spawnie-w wodzie), mógł jechać, strzelać etc.
    (click to show/hide)


    http://www.youtube.com/watch?v=bdaQ5nPV_zM     -=| Trailer The Deluge|=-

    http://www.youtube.com/watch?v=z1s2jrmx3KY      -=| Bitwa pod Kircholmem |=-

    http://www.youtube.com/watch?v=8VSOdp_rt2I      -=| Bitwa pod Tczewem |=-

    https://www.youtube.com/watch?v=hZxB9WPkjzw    -=| Prezentacja wersji v0.8 |=-

    https://www.youtube.com/watch?v=FQu4yEVL1Jg    -=| Prezentacja wersji v0.9 |=-

    Offline Kalsiver

    • Hulaka
    • *
    • Wiadomości: 572
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: Błędy, bugi
    « Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 10, 2011, 14:22:27 »
    Przepraszam jeśli ktoś już zgłaszał ten błąd. Bodajże na mapie Lake (wysepka otoczona wodą , mapa posiada łódki i prom) pojawia się problem przy respawnie w wodzie, spotkałem się z tym może ze 3 razy (tylko przy husarii) jeździec jechał pod koniem (pojawiał się pod nim zaraz po spawnie-w wodzie), mógł jechać, strzelać etc.
    (click to show/hide)
    To wygląda tak jakby cię koś zfreezował, nie dostałeś freeze od jakiegoś admina ?
    Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie.
    Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


    Offline Hofiko

    • Zbrojny
    • *
    • Wiadomości: 2329
    • Piwa: 20
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: Błędy, bugi
    « Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 10, 2011, 16:04:31 »
    Dla mnie to wygląda jakby on...... kucnął za koniem.
    Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości - Jarosław Kaczyński


    Offline inco

    • Pijus
    • *
    • Wiadomości: 262
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: Błędy, bugi
    « Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 10, 2011, 16:11:29 »
    Dla mnie wygląda, jakbyś skończył ostatnią rundę będąc w pozycji kucającej (ew prowadząc jakąś łudź) , a z powodu że miałeś konia to nową rundę zacząłeś na koniu ... kucając.

    Offline Zardes

    • Pijus
    • *
    • Wiadomości: 274
    • Piwa: 7
    • Płeć: Mężczyzna
    • Do zobaczenia.
      • Profil Youtube - MrZardes
    Odp: Błędy, bugi
    « Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 10, 2011, 16:44:14 »
    Nie, mogłem jeździć robić co chcę - zaznaczyłem to w raporcie o bugu, zresztą nie tylko mi się to zdarzało. Następnie nie zauważyłem nikogo z HITMENów na serwerze, którzy (tak sądzę) posiadają hasła adminów, aby mogli mnie - freeze. Na 100% jest to jakiś bug, nie koniecznie mi się to przytrafiło jak widać gracz na screenie to nie ja. A wątpię, aby admini dawali freeze za darmo... na samym początku rundy zaraz po spawnie.

    Inco: możliwe nie pamiętam, warto to sprawdzić, myślę, że jest to w zakresie każdego. Chociaż jestem "napaleńcem" na husarię i nigdy z konia nie zsiadam... ,ale wszystko jest możliwe : )

    Hofiko: uwierz mi nie chcę nikogo tutaj oszukiwać i jakimiś banałami zagadywać na temat: "kucną sobie za koniem", spójrz głowa wchodzi w konia...
    « Ostatnia zmiana: Styczeń 10, 2011, 16:53:22 wysłana przez Zardes »


    http://www.youtube.com/watch?v=bdaQ5nPV_zM     -=| Trailer The Deluge|=-

    http://www.youtube.com/watch?v=z1s2jrmx3KY      -=| Bitwa pod Kircholmem |=-

    http://www.youtube.com/watch?v=8VSOdp_rt2I      -=| Bitwa pod Tczewem |=-

    https://www.youtube.com/watch?v=hZxB9WPkjzw    -=| Prezentacja wersji v0.8 |=-

    https://www.youtube.com/watch?v=FQu4yEVL1Jg    -=| Prezentacja wersji v0.9 |=-

    Offline Hofiko

    • Zbrojny
    • *
    • Wiadomości: 2329
    • Piwa: 20
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: Błędy, bugi
    « Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 10, 2011, 16:53:16 »
    Faktycznie, nie zauważyłem że masz głowę w teksturze. Więc jest to bug, aż chyba zaraz wypróbuję :D

    Ale dlaczego HITMENi mieli by mieć hasło, albo freezować cię z ukrycia?
    Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości - Jarosław Kaczyński


    Offline Zardes

    • Pijus
    • *
    • Wiadomości: 274
    • Piwa: 7
    • Płeć: Mężczyzna
    • Do zobaczenia.
      • Profil Youtube - MrZardes
    Odp: Błędy, bugi
    « Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 10, 2011, 16:57:13 »
    Gdyż serwer na, którym się znajdował mod hostował Inco (HITMEN), ale ja nic takiego nie powiedziałem, że mnie ktoś - freeze, wytłumaczyłem, że jest to nie możliwe, gdyż kolega kilka postów wyżej sugerował, że mógł mnie ktoś zamrozić - co zaznaczam jeszcze raz było nie możliwe.


    http://www.youtube.com/watch?v=bdaQ5nPV_zM     -=| Trailer The Deluge|=-

    http://www.youtube.com/watch?v=z1s2jrmx3KY      -=| Bitwa pod Kircholmem |=-

    http://www.youtube.com/watch?v=8VSOdp_rt2I      -=| Bitwa pod Tczewem |=-

    https://www.youtube.com/watch?v=hZxB9WPkjzw    -=| Prezentacja wersji v0.8 |=-

    https://www.youtube.com/watch?v=FQu4yEVL1Jg    -=| Prezentacja wersji v0.9 |=-