Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Age of Men (Władca Pierścieni) - preview!  (Przeczytany 85095 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Leinnan

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1535
  • Piwa: 58
  • Płeć: Mężczyzna
  • Szczęść Boże, służby i loże
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Age of Men (LOTR) - preview!
« Odpowiedź #75 dnia: Grudzień 24, 2010, 14:00:49 »
I tak szybko wam idzie.
Co do orków jak będziecie mieli model orka z kościami ludzkimi(chyba że chce wam się robić osobny dla orków) to nie jest tak trudno dać nową rasę.
I mnie też bedzię inna "rasa" niż male i female.
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens
W co motłoch bez dowodów uwierzył, jakżebyśmy to mogli dowodami obalić?

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Wsparcie Techniczne
  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2018
  • Piwa: 94
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Age of Men (LOTR) - preview!
« Odpowiedź #76 dnia: Grudzień 24, 2010, 23:13:20 »
Problem jest tu AI, nie ogarniają kołowo- piętrowego systemu obronnego miasta.
A zrobiłeś AI-Mesh? Jest to taka opcja w editmode w której jak gdyby "rozkładasz dywan" tam gdzie znajduje się ten dywan AI może iść a tam gdzie nie nie może. Dzięki temu AI wie gdzie są bramy itp. To właśnei od AI mesha zależy czy AI będzie umiało się odnaleźć na mapie. Wtedy powinna działać raczej każda wymyślna mapa. Sterowanie w tym trybie jest w miarę intuicyjne jeżeli umie się obsługiwać object mode i zna się angielski by przetłumaczyć klawisze, dlatego nei dam żadnego linka do tutoriala.

Offline Leinnan

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1535
  • Piwa: 58
  • Płeć: Mężczyzna
  • Szczęść Boże, służby i loże
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Age of Men (LOTR) - preview!
« Odpowiedź #77 dnia: Grudzień 24, 2010, 23:39:02 »
Mat ma rację(wogóle coś często ją ma) w sprawie tego AI-Mesh.

Tak więc mam apel; nie wywyższajcie WB!!!


Pozdrawiam i życzę szczęścia w nadchodzącym roku
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens
W co motłoch bez dowodów uwierzył, jakżebyśmy to mogli dowodami obalić?

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Offline matilon

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 269
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Age of Men (LOTR) - preview!
« Odpowiedź #78 dnia: Styczeń 01, 2011, 20:06:33 »
To będzie na zwykłe M&B?
To wspaniała nowina

Offline pat25

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 135
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Age of Men (LOTR) - preview!
« Odpowiedź #79 dnia: Styczeń 01, 2011, 21:17:55 »
To będzie na zwykłe M&B?
To wspaniała nowina

Szkoda ze nie na Warbanda. Dla mnie niestety to zła nowina. Mam Warbanda oraz podstawke ale odkad zaczalem grac w Warbanda, przyzwyczailem sie do systemu walki i teraz w zwyklego m&b nie moge grac.
Alea iacta est


Offline VargPL

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 47
  • Piwa: 0
Odp: Age of Men (LOTR) - preview!
« Odpowiedź #80 dnia: Styczeń 04, 2011, 18:12:13 »
Siemka wszystkim jak tam mod dużo już macie ?????????

Offline Zizka

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1018
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Unsuccesfool
Odp: Age of Men (LOTR) - preview!
« Odpowiedź #81 dnia: Styczeń 04, 2011, 18:54:37 »
A może ty poświęcisz święta na bitwę z normal mapką zbroi płytowej ??????????
"Czegoż płaczesz? - staremu mówił czyżyk młody -
Masz teraz lepsze w klatce niż w polu wygody".
"Tyś w niej zrodzon - rzekł stary - przeto ci wybaczę;
Jam był wolny, dziś w klatce - i dlatego płaczę".

Offline Son of the Mourn

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • ko muhuhoq na mik aga nop
Odp: Age of Men (LOTR) - preview!
« Odpowiedź #82 dnia: Styczeń 06, 2011, 12:54:39 »
Co za zgraja goblinów...

Jeśli Władcy Pierścieni to Trylogia to Tolkien był Hindusem. Tacy z Was znawcy, potraficie się na forum kłócić o to czy Urukowie mieli kusze czy łuki a tak podstawowej wiedzy nie macie na temat Władcy Pierścieni... Poszperajcie proszę w necie dzieci internetu i znajdźcie odpowiedź czy Władcy byli Trylogią ;) Prawdziwi fani już by Was dawno oskalpowali.

A teraz pytanie - ile mamy modów o LOTR na M&B? A ile Polskich?

Właśnie;)
Więc może zamiast narzekać i gadać od rzeczy o sprawach o których nie macie pojęcia, skupcie się na ocenie moda lub na podpowiedziach ws. rozwoju jak prosił jego twórca.
Do tego - Varg - patrz punkt 11. regulaminu.

Offline PrzydatnyCzłowiek

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 55
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Age of Men (LOTR) - preview!
« Odpowiedź #83 dnia: Styczeń 06, 2011, 13:32:51 »
Chiałbym pomóc w tworzeniu moda napisałem do Tapase.

Offline Tapase

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 228
  • Piwa: 0
Odp: Age of Men (LOTR) - preview!
« Odpowiedź #84 dnia: Styczeń 06, 2011, 17:09:57 »
Hej. Trochę tu cicho ostatnio z mojej strony - mam okres przed sesją i standardowe urwanie głowy. Dłubię tu jednak cały czas relaksując się od nauki. (:

PrzydatnyCzłowiek - PW

Son of the Mourn - Internet to taka dziwne źródło wiedzy które mogą redagować i nastolatki. Nie zawsze szukanie w necie jest najlepsze. (: Ile modów. |x Nie wiem co jeszcze działa.
Zagraniczne:
TLD  (<3)
Nightfall of ME
The Last Alliance
ak ela (white tree)
Khazad-dum (z tego co pamiętam ktoś z ekipy TLD robi moda do wb multi)
no na pewno żyje TLD. Reszta wydaje się być w stanie agonalnym. >:
Polskie:
mod użytkownika |Swordsman| Gondorian stories: Harondor (na tym forum) - ściśle współpracujemy z twórcą i pomagamy sobie wzajemnie.
Island of War (LOTR) - coś gdzieś kiedyś na tym forum było.
no i nasz AOM.
SotM Jakieś sugestie a propos moda? Cokolwiek? <: Odnoszę wrażenie że trochę mógł byś tu wnieść. Jak np widzisz sprawę FOME i Ularich? Może jakieś inne propozycje lordów (pierwszy post)?
- próba przeniesienia Wojny o Pierścień na silnik M&B!
"Mod nigdy się nie spóźnia, nie jest też zbyt wcześnie, lecz właśnie wtedy kiedy ma na to ochotę." - Gandalf do moderów.

Offline |Swordsman|

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 248
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Po prostu Jędruś
Odp: Age of Men (LOTR) - preview!
« Odpowiedź #85 dnia: Styczeń 06, 2011, 20:34:37 »
Island of War się rozpadło. Autor nie miał czasu na kontynuacje prac. Wiem bo utrzymywałem z nim kontakt. Jak na razie to tam co Tapase mi wysłałeś zrównoważenie jest dość dobre. Gondorczyk tłucze Haradrima jak przystoi, a Haradrim spieprza przed Gondorczykiem jak przystoi.
W grze o tron wygrywasz, albo dostajesz 2-8.

Offline Leinnan

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1535
  • Piwa: 58
  • Płeć: Mężczyzna
  • Szczęść Boże, służby i loże
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Age of Men (LOTR) - preview!
« Odpowiedź #86 dnia: Styczeń 07, 2011, 13:07:09 »
Może się wam przydać przy tworzeniu moda:http://www.mbrepository.com/file.php?id=2439
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens
W co motłoch bez dowodów uwierzył, jakżebyśmy to mogli dowodami obalić?

steam | space fight |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Offline Son of the Mourn

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 51
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • ko muhuhoq na mik aga nop
Odp: Age of Men (LOTR) - preview!
« Odpowiedź #87 dnia: Styczeń 08, 2011, 02:10:23 »
Niestety nigdy nie siedziałem nad moddowaniem więc nie bardzo mogę pomóc bo nie wiem co jest realne do wykonania a co nie. Chętnie coś przetestuję jeśli będzie mieli jakąś wersję alfa/beta. No ale miały być pomysły to będą (hm, to może ja swoje pomysły ponumeruję bo to będzie chaotyczne):

#1. Przede wszystkim, krew mnie zalewa kiedy w TLD 0.808 zwiedzam puste zamki, pełne pustych budynków, komnat w których nie można nic zrobić i w których nikogo nie ma. Można by coś z tym zrobić, taka przestrzeń się marnuje. Jakieś dodatkowe misje dla graczy lubiących zwiedzać, ukryte przedmioty, zadania choćby typu - wejdź i zabij. Mocno zachęciłoby to do zwiedzania.

#2. Do tego jeśli będziecie w stanie zrobić oblężenia zamków (będziecie?) to można by porobić różnego rodzaju losowe eventy typu - gracz wchodzi do miasta a okazuje się, że miasto jest atakowane przez gobliny i trzeba wejść na mury i pomóc. Dzięki takim 'zabawom' (no bo co to dla nas weteranów jakieś tam gobliny) już gracz na wczesnym poziomie mógłby podłapać trochę punktów (wszak garnizon miasta pomoże ubić kurdupli). Najlepiej gdyby to było cykliczne a może poprzedzane jakimś jednodniowym alarmem.

#3. Ponadto, jeśli byłyby oblężenia to można by zrobić dla obrońców takie beczki ze strzałami i boltami - "naboje" się w tej grze zawsze zbyt szybko kończą;) a przecież w zamkach przygotowywano od obrony zapasy amunicji.

#4. W TLD 0.808 podobało mi się polowanie na Czarnoksiężnika w Mirkwood. Można by zrobić taką misję - znajdź dziada w lesie i ubij ;)

#5. Co do lordów - grunt żeby mieli coś do powiedzenia i żeby współpracowali (Bóg mi świadkiem że miałem ochotę oskalpować Glorfindela w TLD kiedy zamiast się przyłączyć do mnie, po raz 182 powtarzał jakieś bzdurne zdanie). Nie mogę zaproponować nowych jeśli nie masz listy już zaimplementowanych (na pierwszej stronie nie widzę). Nie wiem za to czy w którymś modzie był Gollum. Powinien być szybki (z 10.0 na planszy) i sam ale nagroda za złapanie powinna być sowita.

#6. Jeśli chodzi o frakcje to ja bym się skupił na Waszym miejscu na małym zakresie - darujcie sobie Haradrimów, Korsarzy i inne Dunesierotki bo już sami Orkowie, Elfy, Krasnoludy(będą?) i ludzie wraz z ich lokacjami i questami to już ogrom pracy (zobaczcie jak Turcy, Rosjanie oraz ekipa Melkora utknęli w próbach stworzenia całości). Najwyżej pozostałe frakcje dodacie później.

#7. Koniecznie Orkom trzeba umożliwić napadanie na wioski i zabijanie wieśniaków:) Wszak każdy orkowy skaut wie że ludzkie mięso to oszczędności w sklepie ^^

#8. A trolle - czy to możliwe żeby zwiększyć nieco orków i poprawić im umiejętność wbijania zębów do mózgu? ^^

#9. Poza tym dużo patroli, można by nawet zmniejszyć nieco planszę żeby tak nie biegać bez sensu po pustych ziemiach.

#10. Fajnie gdyby questy miały związek ze sobą, przyczynowo-skutkowy najlepiej. Np. grasz orkiem, zlecono Ci zabicie Hamy, ale nie udało się bo np. rozpoznali gracza przy próbie dostania się do obozu, więc jako skutek w 10 dni później Hama pojawia się na planszy jako oddział z całą masą Rohirrimów i robi zadymę ^^ albo napada gracza znienacka w nocy i robi bum bach parabuch.

#11. Gdyby można było rekrutować do drużyny bohaterów typu Eomer, Glorfindel czy Aragorn to powinni oni zwiększać dowodzenie gracza. A może pójść dalej - np. Eomer sprawiałby, ze Rohirrimowie byliby tańsi w utrzymaniu i rekrutowaniu albo zdobywali szybciej punkty doświadczenia. Podobnie Glorfindel mógłby mieć wpływ na Elfy, Aragorn na Strażników, a Faramir czy Boromir (to nieprawda że on umarł:p) na Gondorczyków.

#12. Elfy powinny szybciej uczyć się łucznictwa - większe premie za celne strzały; może szybsze strzelanie niż inne rasy. Tak sami Orkowie może z tymi ich maczetami/toporami, jeźdźcy Rohanu z lancami itd.

#13. A będą hobbity? Przeklęte kurhany? Żądło i inne sztylety? :) A rzucający kamieniami Pippin? ^^ Np. jeśli udałoby się zrobić choć 4 Hobbitów (jeśli uda się krasnali to jeden pies w sumie) to każdy z nich w drużynie mógłby dawać bonusy dla gracza (np. +5 trade itd.). Chodzi mi o taką sytuację - słaby w walce ale dużo daje gdy jest w armii.

#14. Czatownika można by ładnie narysować i sprawę Morii mielibyście z głowy :D 'Wejścia pilnuje Czatownik - żaden Mellon nie pomoże";)

Tak sobie myślę głośno, proszę nie chłostać.
Do tego jest 2 w nocy i mogłem napisać jakieś głupstwo - profilaktycznie przepraszam ;)

Pozdrawiam wszystkich na forum i dziękuję za przeczytanie tego pozbawionego treści elaboratu hehe.
Ja
« Ostatnia zmiana: Styczeń 08, 2011, 02:21:37 wysłana przez Son of the Mourn »

Offline Krash

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 63
  • Piwa: 0
Odp: Age of Men (LOTR) - preview!
« Odpowiedź #88 dnia: Styczeń 08, 2011, 11:49:10 »
Od kiedy nie ma oblężeń??? XD

Offline Tapase

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 228
  • Piwa: 0
Odp: Age of Men (LOTR) - preview!
« Odpowiedź #89 dnia: Styczeń 08, 2011, 12:44:38 »
Jasne że są oblężenia - ale trochę zmodyfikowane. Niektóre miasta/zamki da się zdobyć i w nich trzymać garnizon, inne popadają w ruinę (quest zasiedl na nowo zniszczoną fortecę). Na początku nie robimy wszystkiego - Wojna na Południu mam nadzieję że będzie wypuszczona niedługo, później dodawane będą kolejne elementy.

A propos wbitek goblinów* na miasta. Można po prostu zrobić ich jako 'bandytów' zakradających się nocą, podobnie do tego co jest w native (ale dał bym ich trochę więcej).

* - Wgl to w ME nie istnieje takie coś jak goblin. <: Hobbici używali tej nazwy na orków.

Trole (a nawet nieśmiało olifanty czy enty?) - Powiększanie szkieletów to nie jest wielki problem. Ktoś zrobił nawet rydwan Rzymski którym jedna osoba kieruje a druga strzela z łuku z 'siedzenia' [tu mają źródło moje nadzieje a propos mumakilów i entów (trzymali by hobbita który rzucałby kamieniami? ^^)].

Niektórzy (w tym i ja ^^') nie są pewni czy Dol-Amroth i Gondor powinny być razem, czy osobno. Wrzucam swoje uzasadnienie na obecny stan rzeczy - jeśli ktoś ma swoje zdanie (za lub przeciw) i potrafi je jakkolwiek poprzeć argumentem bardzo proszę o podzielenie się opinią.

Gondor i Dol Amroth dość znacznie różniły się kulturą i jednostkami. Gdy zrobimy je jako jedną frakcję, zrobi się misz-masz w oddziałach lordów (Imrahil z rangerami z Ithilien a Denethor z Swan Knightami z Dol-Amroth albo co gorsza z wojownikami z doliny Ringo? Totalnie nie klimatycznie). W wielu grach Dol Amroth jest 'samodzielną' frakcją. W książce Dol Amroth jest przedstawione jako księstwo nad którym zwierzchnictwo ma Gondor (Książę Imrahil jako wasal). We wcześniejszych latach Trzeciej Ery w Gondorze było więcej 'samodzielnych' księstw. Po powrocie króla poza Dol Amroth księstwem zostało również Ithilien pod panowaniem Faramira z siedzibą w dawnym mieście namiestników (Emyn Arnem). Poza tym wówczas Gondor miał by kilkunastu lordów (odpieranie takich oblężeń mija się z frajdą, wiem z własnego doświadczenia).

Dzisiejsze odstresowanie przed sesjo-nauką czyli hełmik Swan Knight of Dol Amroth (tekstury dziś nie ma - trzeba się uczyć >:) Jak się podoba?
(click to show/hide)

I najważniejszy news! Serdecznie witam w teamie AOM użytkownika PrzydatnyCzłowiek. Zajmie się on modelami różnego typu, szlifuje tu swoje umiejętności.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 08, 2011, 14:08:27 wysłana przez Tapase »
- próba przeniesienia Wojny o Pierścień na silnik M&B!
"Mod nigdy się nie spóźnia, nie jest też zbyt wcześnie, lecz właśnie wtedy kiedy ma na to ochotę." - Gandalf do moderów.