Najnowsze newsy z naszej strony:


    Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

    Ankieta

    Czy kontynuowac tłumaczenie tutków na temat M&B Module System?

    Tak
    509 (93.6%)
    Nie
    8 (1.5%)
    Niewiem bo nie moduje
    27 (5%)

    Głosów w sumie: 534

    Autor Wątek: Wstęp do Official Module System  (Przeczytany 78197 razy)

    Opis tematu:

    0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

    Offline Mat Berserker

    • Żonglujący Pepeszami
    • Najemnik
    • *
    • Wiadomości: 2018
    • Piwa: 94
    • Płeć: Mężczyzna
    Wstęp do Official Module System
    « dnia: Sierpień 18, 2007, 10:51:02 »
    Co to module system?
    Mount & Blade Module system służy tworzeniu modów. Narzędzie te jest trudniejsze w obsłudze ale ma większe możliwości od EFFIDIAN'S UNOFFICIAL EDITOR http://mountblade.info/forum/index.php?topic=483.0 (który działa tylko w wersji 0.751).

    Będziemy potrzebować:
    -Official Module system www.taleworlds.com/mb_module_system.html
    -Pytona do edycji plików i kompilacji http://www.python.org/download/
    -Tego tutka (linku nie podaje;))

    Zaczynamy:
    Po instalacji pythona i rozpakowaniu Module System (będę go w dalszej części nazywał MS) musimy ustawić jeszcze jedną rzecz, aby wszystko działało:
    1. wchodzimy w mój komputer, klikamy prawym przyciskiem myszy i wchodzimy w właściwości


    2. Wchodzimy w zakładkę zaawansowane


    3. Otwieramy Zmienne środowiskowe


    4. Zaznaczamy zmienną path i naciskamy przycisk edytuj. Potem w okienko, które sie otworzy wpisujemy naszą ścieżkę do pythona (domyślnie ";C:\Python25" tylko bez cudzysłowia)


    OK możemy zacząć, modować, niedługo dalsza część

    Zmienilem nazwe tematu, bo "Official editor" jest zadziej uzywanym okresleniem. Oczywiscie jesli masz chec mozesz (musisz;)) kontynuowac tlumaczenie.

    Przyklejone :P - kolba

    EDIT. Na prośbę Väinämöinena zamieszczam ten link: http://www.mbrepository.com/modules/PDdownloads/singlefile.php?cid=2&lid=1442
    « Ostatnia zmiana: Styczeń 28, 2016, 21:31:08 wysłana przez Lew »

    Offline PPsh5

    • Tułacz
    • *
    • Wiadomości: 8
    • Piwa: -1
    Odp: Official Module System
    « Odpowiedź #1 dnia: Październik 14, 2007, 19:54:23 »
    Hmmm...może tak rozwinąłbyś zawarte tu informacje.W koncu to jakby tutorial.

    Offline Zarthum

    • Tułacz
    • *
    • Wiadomości: 3
    • Piwa: 0
    Odp: Official Module System
    « Odpowiedź #2 dnia: Listopad 12, 2008, 00:04:55 »
    chodzi o zmienną systemową w zmiennych środowiskowych? ekhm?

    Offline Warlang

    • Kmieć
    • *
    • Wiadomości: 79
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: Official Module System
    « Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 05, 2008, 13:06:21 »
    Szkoda, że temat stanął w miejscu.
    To ja go trochę odświeżę tym: http://www.taleworlds.com/download/mb_module_system_1010_0.zip

    Offline Pablo77

    • Bywalec
    • *
    • Wiadomości: 977
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    • |\/|00j $$w33t4$|\|y i loofC14nY B3nD!!!!1111 :*:*
    Odp: Official Module System
    « Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 06, 2008, 12:39:41 »
    Właśnie chciałem o to poprosić.,.. Ostatnio kilka godzin spędziłem na szukaniu nowego MS :). Wielkie dzięki.
    Zapoznaj się z treścią regulaminu forum mówiącą o wysokości całej sygnatury. // Kalpokor

    Offline Lord Wulfstan

    • Pielgrzym
    • *
    • Wiadomości: 27
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: Official Module System
    « Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 01, 2009, 11:30:07 »
    Mam problem: zainstalowałem Pythona 3, ściągnałem module system (mb_module_system_1010_0). Wpisałem ścieżkę dla pythona. Jednak podczas uruchamiania pliku "build_module.bat" wyskakuje mi ekran z błędami, coś takiego:


    Jakieś sugestie? Mam świeżą kopię Mount&Blade (bez żadnych ingerencji w system plików).

    Offline Pablo77

    • Bywalec
    • *
    • Wiadomości: 977
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    • |\/|00j $$w33t4$|\|y i loofC14nY B3nD!!!!1111 :*:*
    Odp: Official Module System
    « Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 02, 2009, 14:57:05 »
    Też to miałem :) Musisz zmienić rozszerzenie wszystkich plików z .py na .pyc. U mnie to pomogło :)
    Zapoznaj się z treścią regulaminu forum mówiącą o wysokości całej sygnatury. // Kalpokor

    Offline Daedalus

    • Admin Emeryt
    • Błędny rycerz
    • ***
    • Wiadomości: 3917
    • Piwa: 143
    Odp: Official Module System
    « Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 02, 2009, 15:16:37 »
    Nie musi. Wystarczy, że zainstaluje "wxPython". ;P

    Offline Lord Wulfstan

    • Pielgrzym
    • *
    • Wiadomości: 27
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: Official Module System
    « Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 02, 2009, 23:04:53 »
    Nie musi. Wystarczy, że zainstaluje "wxPython". ;P

    Działa, dzięki! :)

    Offline Pablo77

    • Bywalec
    • *
    • Wiadomości: 977
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    • |\/|00j $$w33t4$|\|y i loofC14nY B3nD!!!!1111 :*:*
    Odp: Official Module System
    « Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 04, 2009, 15:01:52 »
    Nie musi. Wystarczy, że zainstaluje "wxPython". ;P

    Działa, dzięki! :)
    A ja się tak męczyłem :(
    Zapoznaj się z treścią regulaminu forum mówiącą o wysokości całej sygnatury. // Kalpokor

    Offline Syliusz

    • Pielgrzym
    • *
    • Wiadomości: 15
    • Piwa: 0
    Odp: Official Module System
    « Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 11, 2009, 18:51:34 »
    ma ktoś module system do 1.011???

    Nikt nie ma i nikt miał nie będzie. Jest na 1.010.
    « Ostatnia zmiana: Styczeń 11, 2009, 19:04:57 wysłana przez Daedalus »

    Offline fly474

    • Tułacz
    • *
    • Wiadomości: 1
    • Piwa: 0
    Odp: Official Module System
    « Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 18, 2009, 13:24:35 »
    Witam

    Aktualnie nadal korzystam z wersji 0.960 programu i chciałbym się dowiedzieć czy OFS w wersji 1.010 będzie współpracował z moją wersja gry, czy też muszę ściągnąć edytor w wersji 0.960?

    Offline Loc One

    • Tułacz
    • *
    • Wiadomości: 7
    • Piwa: 0
    Odp: Official Module System
    « Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 18, 2009, 20:42:14 »
    Witam,
    zainstalowałem pythona i mam z Module System: gdy włączam build_module wyskakuje mi takie coś jak na obrazku^^

    zainstalowałem wx do pythona i dalej nic nie mogę zrobić ciągle ten sam błąd...:/
    proszę o pomoc:)
    Sittin' on the block and I'm doin' bad
    Dreaming about the things that I never had
    Got me thinking to myself "I gotta get it man"
    You can play if you want, I'm gon' get it man
    I say, all my life I've known
    One day eventually I'll blow

    Offline Daedalus

    • Admin Emeryt
    • Błędny rycerz
    • ***
    • Wiadomości: 3917
    • Piwa: 143
    Odp: Official Module System
    « Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 18, 2009, 20:50:51 »
    Najprawdopodobniej nie dodałeś ścieżki z lokalizacją zainstalowanego Pythona do zmiennych środowiskowych. Albo wpisałeś ją tam źle. Przeczytaj jeszcze raz dokładnie pierwszy post.

    Offline Faith

    • Pielgrzym
    • *
    • Wiadomości: 20
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    • ja :p
    Odp: Official Module System
    « Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 19, 2009, 21:47:33 »
    Ja mam ten sam problem u mnie ta aplikacja nazywa się PyME i jest w lokalizacji C:\Users\Mama&Tata\Desktop\MB_MOD\Programy_G\PyME wklejam to do zmiennej path i nic ten sam błąd prubowałem już i czytałem pare razy pierwszy post tego wątku

    Może to być spowodowane tym że mam viste na komputerze?
    « Ostatnia zmiana: Styczeń 19, 2009, 21:49:31 wysłana przez Faith »
    EMO JEST SIE OD URODZENIA ODKRYWA SIĘ TO PÓŹNIEJ BĄDŹ PRĘDZEJ JEŻELI NIE JESTEŚ EMO Z CHARAKTERU TO NIE JESTEŚ EMO ZROZUM TO!!!!!!!