Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Rigging pancerzy przy użyciu fragmotion  (Przeczytany 10120 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Mistafa Faghil

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 97
  • Piwa: 0
Odp: Rigging pancerzy przy użyciu fragmotion
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 22, 2010, 20:36:16 »
Pisałem przecież ze nie mogę poprawnie wyeksportować chodziło mi że nieogarniań tej opcji: "humanoid"... i naprawdę jestem nieogarnięty.
Używam OpenBrf.
Problem zażegnany
« Ostatnia zmiana: Sierpień 23, 2010, 21:40:00 wysłana przez Mistafa Faghil »

Offline DruhBoruh

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Rigging pancerzy przy użyciu fragmotion
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 08, 2011, 16:48:38 »
Witam mam głupi problem gdzie przy eksportowaniu modelu do .3ds jest to okienko opcji eksportu?Dlatego wychodzą mi dziwne rozmiary zbroi.

Offline Mathew19951

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 123
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Rigging pancerzy przy użyciu fragmotion
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 01, 2013, 22:05:23 »
1. Zjadło Ci obrazki

2. Pobrałem z tej Twojej strony, ale on mi nie chce zaimportować tej tekstury zbroi w .dds-ie :-( (czyli punkt 6 mi nie dział) Liczę na rychłą odpowiedź, bo bardzo mi zależy...

Z góry dzięki!