Najnowsze newsy z naszej strony:


    Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

    Autor Wątek: Konfigurowalne jednostki - dyskusja  (Przeczytany 32171 razy)

    Opis tematu:

    0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

    Offline Beast_Face_666

    • Moczymorda
    • *
    • Wiadomości: 117
    • Piwa: 0
    Odp: Konfigurowalne jednostki - dyskusja
    « Odpowiedź #75 dnia: Lipiec 11, 2009, 20:09:50 »
    Nie zapominaj że w wypadku kuszy jest trochę lepiej z celnością ( mam tu na myśli to że jeśli trzymasz łuk napięty to celność powoli spada)

    Poza tym nie ma sensu swadi dodawać konnych łuczników to było by raczej śmieszne jak już ktoś zauważył
    pozatym powtarzam to nie mają być jeżdżący snajperzy ale wsparcie dla jednostek konnych. wiele osób rekrutuje tylko konnice wiec takie wsparcie też się przyda zwłaszcza w ataku na zamek lub obronie

    Offline gamer96

    • Pijus
    • *
    • Wiadomości: 255
    • Piwa: 0
    Odp: Konfigurowalne jednostki - dyskusja
    « Odpowiedź #76 dnia: Lipiec 11, 2009, 20:24:44 »
    Ale po co wsparcie dla innych jak jest bezużyteczne i można lepiej włożyć level wojaka?!

    Offline Beast_Face_666

    • Moczymorda
    • *
    • Wiadomości: 117
    • Piwa: 0
    Odp: Konfigurowalne jednostki - dyskusja
    « Odpowiedź #77 dnia: Lipiec 11, 2009, 20:43:15 »
    myślę że konny strzelec akurat nie jest bezużyteczny... nadaje armii pewną wszechstronność poza tym były głosy za takimi jednostkami i przeciw więc czemu ich nie dodać ? najwyżej ich nie rekrutujcie

    Offline proud

    • Sołtys
    • *
    • Wiadomości: 3264
    • Piwa: 4
    Odp: Konfigurowalne jednostki - dyskusja
    « Odpowiedź #78 dnia: Lipiec 11, 2009, 20:48:11 »
    Ale temat złapaliście:/

    Ale po co wsparcie dla innych jak jest bezużyteczne i można lepiej włożyć level wojaka?!
    Nie zawsze musi być beznadziejna taka jednostka. Choćby sytuacja, po zdobyciu zamku możesz spokojnie go nimi obstawić jako jednostką dystansową, a jak idziesz walczyć w pole to bierzesz ich do drużyny i mają konie, więc dla mnie jednostka bardzo uniwersalna.

    Nie rozumiem trochę tego twojego rozpisania plusów i minusów, dla każdej z jednostek. Co znaczy według ciebie siła? Nie wymieniłeś również, że kusza ma dużo większą siłę przebicia niż łuk (a to właśnie Dedal pisze że wprowadzi), a co za tym idzie ta siła znacznie rekompensuje szybkostrzelnośc. Również co do "2 cele", niby jest i łucznik/kusznik i koń, ale jak koń padnie to wówczas strzelec staje się jednostką pieszą, a po drugie w takiego jeźdźca na koniu znacznie trudniej trafić, a sama mobilność daje mu cholerną przewagę nad piechotą, którą może wystrzelić jeżdżąc wokół niej.

    Offline gamer96

    • Pijus
    • *
    • Wiadomości: 255
    • Piwa: 0
    Odp: Konfigurowalne jednostki - dyskusja
    « Odpowiedź #79 dnia: Lipiec 11, 2009, 20:54:51 »
    Tzn. te plusy są oczywiście IMHO :]. Chciałem powiedzieć że IMHO Swadii nie potrzeby jest konny kusznik. Jak bym chciał takie jednostki to bym wziął Khergitów. Jeszcze jedna rzecz że to może namieszać trochę w LORE. Koleją że dla balansu trzeba by było dać po jednej jednostce więcej każdej innej frakcji. Tyle :P.

    Offline Beast_Face_666

    • Moczymorda
    • *
    • Wiadomości: 117
    • Piwa: 0
    Odp: Konfigurowalne jednostki - dyskusja
    « Odpowiedź #80 dnia: Lipiec 11, 2009, 20:56:46 »
    właśnie o wprowadzenie tej wszechstronności mi chodzi ... nie lubię targać za sobą pieszych strzelców którzy zostają rozszarpywani przez pierwszą lepszą nawet najdurniejszą jazdę ... a jednak strzelcy zawsze sie przydadzą w oddziale dlatego niewierze zęby takie państwa jak Swadia lub Veagirowie nie byli w stanie wystawić takich jednostek
    a co do dodawania jednostek to dodać po jednej jednostce innym frakcją ton nie problem

    Offline gamer96

    • Pijus
    • *
    • Wiadomości: 255
    • Piwa: 0
    Odp: Konfigurowalne jednostki - dyskusja
    « Odpowiedź #81 dnia: Lipiec 11, 2009, 21:20:40 »
    Cytuj
    a co do dodawania jednostek to dodać po jednej jednostce innym frakcją ton nie problem



    Ja się z tym nie zgodzę...

    Offline Beast_Face_666

    • Moczymorda
    • *
    • Wiadomości: 117
    • Piwa: 0
    Odp: Konfigurowalne jednostki - dyskusja
    « Odpowiedź #82 dnia: Lipiec 11, 2009, 21:22:55 »
    a mógł byś to rozwinąć ? rozumiem nikt nie chce dodać byle czego ale jednak było juz wiele mniej lub bardziej sensownych pomysłów więc to nie jest bardzo trudne.

    Offline gamer96

    • Pijus
    • *
    • Wiadomości: 255
    • Piwa: 0
    Odp: Konfigurowalne jednostki - dyskusja
    « Odpowiedź #83 dnia: Lipiec 11, 2009, 21:55:14 »
    Jak zobaczysz że 3 lub więcej stron kłóciliśmy się o polską nazwę dla Longbowman'a to jest to trudne.

    Offline Beast_Face_666

    • Moczymorda
    • *
    • Wiadomości: 117
    • Piwa: 0
    Odp: Konfigurowalne jednostki - dyskusja
    « Odpowiedź #84 dnia: Lipiec 11, 2009, 22:06:16 »
    decyzja i tak wiadomo do kogo należy :D mam tylko nadzieje że ci konni strzelcy nie zostaną pominięci ... bo nie jak nie podobają mi się strzelcy od Khergitów :p

    Offline nizyn

    • Utracjusz
    • *
    • Wiadomości: 736
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    • UNCUREABLE MANIACK
    Odp: Konfigurowalne jednostki - dyskusja
    « Odpowiedź #85 dnia: Lipiec 11, 2009, 22:13:48 »
     Ok, dobra, konni kusznicy powinni być. Ale raczej jako najemne wojsko, w drzewku najemników. Tak samo jak w TEatRC. I, tak samo jak w Orle i Promiennym Krzyżu, dobrze by było, aby frakcje też zatudniały najemników. Np. niejednokrotnie widywałem na początku gry nirdamskich łuczników i oblężycieli, szczególnie jako załogę miast lub zamków. Albo, lord wjechał do miasta z samymi Laurianami, zajęte 8 slotów (wliczając lorda), a z miasta wyjechał w towarzystwie kolejnych 5 najemnych ostrzy.

    Offline Beast_Face_666

    • Moczymorda
    • *
    • Wiadomości: 117
    • Piwa: 0
    Odp: Konfigurowalne jednostki - dyskusja
    « Odpowiedź #86 dnia: Lipiec 11, 2009, 22:18:16 »
    nie grałem w tamte mody ale uważam że swadia powinna mieć taką jednostkę, zwłaszcza że to nie egzotyczny wymysł tylko wzorowane na tym samym co swadia praktycznie, podobnie z konnymi łucznikami dla Veagirów

    Offline gamer96

    • Pijus
    • *
    • Wiadomości: 255
    • Piwa: 0
    Odp: Konfigurowalne jednostki - dyskusja
    « Odpowiedź #87 dnia: Lipiec 11, 2009, 22:31:05 »
    Jak już jesteś przy wzorowaniu się... Swadia - Fracnja/Hiszpania ew. Anglia, Veagir - Litwa/Ruś
     

    Offline Beast_Face_666

    • Moczymorda
    • *
    • Wiadomości: 117
    • Piwa: 0
    Odp: Konfigurowalne jednostki - dyskusja
    « Odpowiedź #88 dnia: Lipiec 12, 2009, 13:10:48 »
    właśnie
    Litwa/Ruś - posiadały konnych łuczników i to w sporych litościach i tutaj na pewno nie powiesz inaczej

    Francja/Hiszpania ew. Anglia - Tutaj też nie było by trudno o kusznika na koniu (no może pomijając Anglię) ale w europie kontynentalnej (cesarstwo tez powinno sie zaliczać wg. mnie) kusznik na koniu nie był niczym niezwykłym a wręcz raczej popularną formacją

    btw
    raz w życiu się uczepie :p
    Fracnja

    Fracnja ?:p

    Offline Ibran

    • Tułacz
    • *
    • Wiadomości: 3
    • Piwa: 0
    Odp: Konfigurowalne jednostki - dyskusja
    « Odpowiedź #89 dnia: Lipiec 12, 2009, 14:13:51 »
    Cytuj
    Jak już jesteś przy wzorowaniu się... Swadia - Fracnja/Hiszpania ew. Anglia, Veagir - Litwa/Ruś
    Hiszpania to kompletnie nie trafione. Hiszpanie używali lekkich kawalerzystów, którzy ciskali w wroga oszczepami. Zwali ich Jinetes. Ciężkiej kawalerii nie mieli za wiele. Anglicy też tu nie pasują, bowiem oni skupiali się na łucznikach. Ja bym Swadian przyrównał do Cesarstwa, bądź ewentualnie Francji.