Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: [WB] [SP] Resurrection of Warfare  (Przeczytany 3141 razy)

Opis tematu: Europa, II połowa XV wieku

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline ManGo

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 170
  • Piwa: 49
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lubia rolada i kluski
[WB] [SP] Resurrection of Warfare
« dnia: Grudzień 09, 2017, 15:32:22 »
Resurrection of Warfare

Przedstawiam wam projekt, nad którym pracuję już jakiś czas. Mod przenosi nas do Europy w roku 1476, późny okres średniowiecza to czas kiedy powszechne stają się wojska zaciężne i zawodowe, ale jednocześnie funkcjonuje tradycyjne pospolite ruszenie.
Aktualnie w modzie znajduje się 6 frakcji:
(click to show/hide)
Na ten moment gotowe rostery posiada HRE, Polska i Węgry. Po ukończeniu podstawowych frakcji pomyślę nad zrobieniem kolejnych.







Obecne w modzie ficzery na ten moment:                           
  • nowe twarze
  • nowe grafiki 2d
  • nowe ikony na mapie świata
  • nowe dźwięki
  • nowa grafika
  • nowe uzbrojenie
  • broń palna
  • diplomacy i formationsAI
  • mapa średniowiecznej Europy
  • nowe jednostki
  • nowe animacje
  • nowe grafiki 2d
  • nowe ikony na mapie świata
  • nowe dźwięki
  • nowe customowe pola bitew
                                                                                     





Garść  Screenów :
Kilka screenów mapy (jest to pierwsza wstępna wersja mapy)
(click to show/hide)
Cesarskie wojsko
(click to show/hide)
Węgrzy, Serbowie i Szeklerzy
(click to show/hide)
Wojsko polskie
(click to show/hide)
Pozostałe:
(click to show/hide)
 

Pomoc poszukiwana!
Jeżeli jesteś modderem, lub masz po prostu chwilę czasu i chęci aby pomóc w stworzeniu projektu. Możesz skontaktować się ze mną za pomocą Steama.
Do finalnej wersji moda trzeba jeszcze:
-skończyć mapę
-dodać historycznych lordów
-stworzyć historyczne bannery
-dokończyć rostery jednostek
-dodać nowe ficzery (opcjonalnie)
-stworzyć sceny dla nowych i starych miast
-naprawić bugi
Kontakt
(click to show/hide)

DOWNLOAD - https://www.dropbox.com/s/x4vcm4uhy57aq2n/ROW%20beta%20v1.rar?dl=0
Dwie ważne rzeczy do zapamiętania podczas gry:
  • aby abordaże przebiegały pomyślnie bez zbugowanych scen, należy przed bitwa kliknąć "Close in and board the enemy ships"
  • aby skrypt na łamiące się lance działał poprawnie należy kliknąć "Charge the enemy" przed bitwą
Podziękowania:
(click to show/hide)


Link do bannerpacka:
https://www.dropbox.com/s/45hlouuuhqxbumw/Textures.rar?dl=0

Ze względu na niecenzuralne treści trzeba mieć ukończone minimum 18 lat, albo pisemną zgodę rodziców.
Mod nie ma na celu obrażania żadnych grup etnicznych/narodowościowych, religii, oraz person zawartych w modzie. Teksty postaci odwzorowują  jedynie głupie poczucie humoru autora.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 21, 2018, 15:03:30 wysłana przez ManGo »

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Towarzysz
  • *
  • Wiadomości: 8192
  • Piwa: 857
  • Płeć: Mężczyzna
  • PodPułkownik 1ppS
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: [WB] [SP] Resurrection of Warfare
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 09, 2017, 15:42:28 »
Wygląda miodnie.
(click to show/hide)

Offline ManGo

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 170
  • Piwa: 49
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lubia rolada i kluski
Odp: [WB] [SP] Resurrection of Warfare
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 09, 2017, 15:47:01 »
Wygląda miodnie.
(click to show/hide)
Dzięki już poprawione. ;)

Offline Lejba Goldszmit

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 528
  • Piwa: 65
Odp: [WB] [SP] Resurrection of Warfare
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 09, 2017, 16:08:40 »
Ciekawie się zapowiada.

Ps. Odpisz na mesku
Ja osobiście jestem (Jarl) za ideą łączenia pułków Legia Nadwiślańska która była między 4pp a 5pp była dobra albo inne korpusy. Jak przedstawiciel polskich pułków są za proszą o komentarz.



Offline Stasiulek

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1069
  • Piwa: 88
  • Płeć: Mężczyzna
  • 2002 <3
    • Kanał Yt
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: [WB] [SP] Resurrection of Warfare
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 09, 2017, 16:18:47 »
Wygląda bardzo ładnie! Powodzenia w dalszej pracy nad modem. :)
(click to show/hide)

Offline hc.united

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 106
  • Piwa: 6
Odp: [WB] [SP] Resurrection of Warfare
« Odpowiedź #5 dnia: Grudzień 09, 2017, 16:24:04 »
Ooooo, wygląda naprawdę nieźle. Zajmuje się tworzenie moda Holy Wars, obczaj sobie: http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=14746.0
Chętnie w czymś pomogę jeżeli tylko potrzebujesz pomocy, powodzenia!

Offline Ganczo

  • Awanturnik
  • *
  • Wiadomości: 1944
  • Piwa: 247
  • Płeć: Mężczyzna
  • Napoleon jest moim ulubionym wodzem
Odp: [WB] [SP] Resurrection of Warfare
« Odpowiedź #6 dnia: Grudzień 13, 2017, 00:09:48 »
Mango dorosl ;/. Powodzenia Psheeeeemoo

Cytat: Moontor
Powód porażki tego turnieju wypatruję we własnej osobie dlatego postanowiłem już nigdy więcej nie organizować żadnych turnieji na NW.

Offline ManGo

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 170
  • Piwa: 49
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lubia rolada i kluski
Odp: [WB] [SP] Resurrection of Warfare
« Odpowiedź #7 dnia: Grudzień 27, 2017, 01:18:57 »
Cześć wszystkim, od ostatniego mojego wpisu minęło już trochę czasu, więc postanowiłem pokazać wam nieco efektów moich prac.
Oto krótka lista, która pokazuje progres względem ostatniego wpisu:
  • rosert Francji już jest praktycznie gotowy
  • dodałem nowe shadery
  • dodałem nowe animowane bannery
  • dodałem bardzo dużo nowych przedmiotów, jednostek etc
  • nowe lokacje na mapie kampanii
  • nowe grafiki
  • jakieś drobniejsze poprawki
Garść screenów z nowego rosteru Francji:
trochę żołnierzy francuskich:
(click to show/hide)
(click to show/hide)
(click to show/hide)
jazda francuska:
(click to show/hide)
rycerstwo francuskie:
(click to show/hide)
(click to show/hide)
Gens d'Armes:
(click to show/hide)
Genstilhomme a bec de Corbin:
(click to show/hide)
szkocka gwardia:
(click to show/hide)
3e compagnie:
(click to show/hide)

Dajcie znać co sądzicie. ;)

Offline Stasiulek

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1069
  • Piwa: 88
  • Płeć: Mężczyzna
  • 2002 <3
    • Kanał Yt
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: [WB] [SP] Resurrection of Warfare
« Odpowiedź #8 dnia: Grudzień 27, 2017, 01:27:05 »
Widać, że znaczny postęp. Wprawdzie nie mam w tym wielkiego doświadczenia, ale moim zdaniem tekstury wyglądają przyzwoicie. :)
Jedyne co mnie zdziwiło to numer formacji. Nie wiedziałem, że już wtedy numerowano kompanie. ;)
(click to show/hide)

Offline ManGo

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 170
  • Piwa: 49
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lubia rolada i kluski
Odp: [WB] [SP] Resurrection of Warfare
« Odpowiedź #9 dnia: Grudzień 27, 2017, 11:37:30 »
Właściwie to w tym okresie jeszcze nie numerowano kompanii ani chorągwi. To jest taki mały francuski wyjątek.

Jeszcze trochę screenów starych odświeżonych jednostek:
Węgrzy:
(click to show/hide)
Szeklerzy:
(click to show/hide)
(click to show/hide)
husaria:
(click to show/hide)
polska gwardia:
(click to show/hide)
polska ciężka jazda:
(click to show/hide)
niemiecka ciężka piechota:
(click to show/hide)


Offline Filcefix

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1202
  • Piwa: 140
  • Płeć: Mężczyzna
  • Średniowiecze, zabawy tarczą i mieczem.
Odp: [WB] [SP] Resurrection of Warfare
« Odpowiedź #10 dnia: Grudzień 27, 2017, 12:27:39 »
(click to show/hide)
Hahaha ta twarz xD W tego typu hełmach z małą wizurą, polecam użyć takiego kodu, jaki ma hełm garnczkowy, czyli bez głowy, wtedy raz że nie jest zniekształcany przez dopasowywanie, dwa - jest pewność że głowa nie będzie prześwitywała, trzy - zawsze trochę odciąża sprzęt bo mniej obiektów jest.
 I wydaje mi się że tego typu ustrojstwo nie było stosowane przez piechotę, o ile w ogóle bitwie, a nie wyłącznie na turniejach.

Offline ManGo

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 170
  • Piwa: 49
  • Płeć: Mężczyzna
  • Lubia rolada i kluski
Odp: [WB] [SP] Resurrection of Warfare
« Odpowiedź #11 dnia: Grudzień 27, 2017, 13:07:10 »
(click to show/hide)
Hahaha ta twarz xD W tego typu hełmach z małą wizurą, polecam użyć takiego kodu, jaki ma hełm garnczkowy, czyli bez głowy, wtedy raz że nie jest zniekształcany przez dopasowywanie, dwa - jest pewność że głowa nie będzie prześwitywała, trzy - zawsze trochę odciąża sprzęt
bo mniej obiektów jest.
Fakt, miałem już wcześniej to zrobić, ale byłem zbyt zmęczony żeby dłubać w kodzie.
I wydaje mi się że tego typu ustrojstwo nie było stosowane przez piechotę, o ile w ogóle bitwie, a nie wyłącznie na turniejach.
Widziałem wiele manuskryptów z XIV i XVw. (w większości niemieckich i francuskich), na których rycerze walczyli w żabich pyskach pieszo z bronią drzewcową. Osobiście nigdy nie nosiłem żabiego pysku jednak słyszałem, że ciężar rozkłada się na barkach dlatego sam hełm jest dość wygodny, jednak bardzo ogranicza wizję dlatego sam nie jestem pewien co do jego praktyczności w walce wręcz.
Nie jestem w stanie znaleźć starych manuskryptów co widziałem wcześniej, ale i tak znalazłem jakieś na szybciocha:
(click to show/hide)
(click to show/hide)
(click to show/hide)
(click to show/hide)
(click to show/hide)

Offline Filcefix

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1202
  • Piwa: 140
  • Płeć: Mężczyzna
  • Średniowiecze, zabawy tarczą i mieczem.
Odp: [WB] [SP] Resurrection of Warfare
« Odpowiedź #12 dnia: Grudzień 27, 2017, 13:36:02 »
 Z tymi wszelakimi obrazkami jest pewien mały problem. O ile ładnie przedstawiają co wtedy ludzie nosili, to można wpaść w pułapkę z wizją artysty, który powiedzmy zobaczył taki egzeplarz na turnieju, i to samo przedstawił na jakiejś tam bitwie. Kolejnym innym przykładem, jest wiele malunków z wypraw krzyżowych, gdzie artysta ukazuje walczących w zbrojach płytowych ;)

 Pamiętajmy że piechota w przeciwieństwo do konnicy, jednak musi być bardziej mobilna ruchowo. Taka salada czy armet, to jednak dla większej ochrony ma osobny podbródek, gdzie w dalszym ciągu mamy mobilność obrotu głową, a i zasłonę można unieść by oddechu większego złapać. A takie pudło? Same problemy.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 27, 2017, 13:44:32 wysłana przez Filcefix »

Offline Garedyr

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 521
  • Piwa: 72
  • Płeć: Mężczyzna
  • Takin souls and diggin’ holes
Odp: [WB] [SP] Resurrection of Warfare
« Odpowiedź #13 dnia: Grudzień 27, 2017, 14:27:36 »
Z tymi wszelakimi obrazkami jest pewien mały problem. O ile ładnie przedstawiają co wtedy ludzie nosili, to można wpaść w pułapkę z wizją artysty, który powiedzmy zobaczył taki egzeplarz na turnieju, i to samo przedstawił na jakiejś tam bitwie. Kolejnym innym przykładem, jest wiele malunków z wypraw krzyżowych, gdzie artysta ukazuje walczących w zbrojach płytowych ;)

 Pamiętajmy że piechota w przeciwieństwo do konnicy, jednak musi być bardziej mobilna ruchowo. Taka salada czy armet, to jednak dla większej ochrony ma osobny podbródek, gdzie w dalszym ciągu mamy mobilność obrotu głową, a i zasłonę można unieść by oddechu większego złapać. A takie pudło? Same problemy.

Moim skromnym zdaniem czepiacie się. Dlaczego historia miałaby nas ograniczać? Czy nie lepiej zrobić coś lepiej, dodać własne elementy by przyjemnie się w to grało i patrzyło? :/


"Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
"Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
"Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Towarzysz
  • *
  • Wiadomości: 8192
  • Piwa: 857
  • Płeć: Mężczyzna
  • PodPułkownik 1ppS
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: [WB] [SP] Resurrection of Warfare
« Odpowiedź #14 dnia: Grudzień 27, 2017, 14:48:55 »
Jeśli mod aspiruje do bycia zgodnym z historią, to nie tylko nie jest lepiej (tylko wręcz gorzej) dodać coś od nas niezgodnego z historią.
Jeśli natomiast jest to fantasy, albo tak jak sam WB jedynie inspiruje się historią, to nie rażą mnie takie niezgodności ze stanem rzeczywistym, bo wszystko to następuje w zgodzie z pewnym zamysłem twórcy, który nie chciał odtwarzać rzeczywistości jeden do jednego, a jedynie się na niej trochę wzorować.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 27, 2017, 14:51:35 wysłana przez Bruce Campbell »