Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Poradnik Mount & Blade-Native by PC_M. (choć może być przydatny w innych modach)  (Przeczytany 166509 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Lycha4

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 101
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Czy jest jakikolwiek sposób na podwyższenie maxymalnej liczby jeńców? Chodzi mi o to, że nawet na 10 lvlu Zarządzania więźniami to to jest trochę mało..........

Offline Pifcio

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2212
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
Z tego co się orientuje to się nie da, ale posiadanie dużej ilości więźniów jest opłacalne tylko na początku rozgrywki, później masz większe zmartwienia i z tych właśnie zmartwień (duże bitwy, wojny, zamki, miasta, dużo wsi) masz kupe kasy.....najlepszym sposobem na pozyskanie dużej ilości więźniów to wybudowanie więzienia w zamku....szybko się zapełni, poza tym lepiej inwestować w inne umiejętności, później się przydadzą, choć może być różnie, w zależności na jakim poziomie truudności prowadzisz rozgrywkę....

Offline Pifcio

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2212
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
No ale jak? Przecież kiedy mam 150 ludu to poruszam się wolniej od 20-50 bandytów. Natomiast, gdy mam mniej ludu to z kolei dużo mi ginie, a chodzi o trening bez strat...

Trening bez strat.....prosta sprawa, inwestuj w umiejętność trening, i gry będziesz miał wysoki poziom przez 3 dni łażenia po mapie Twoi ludzie będą już na ostatnim/przedostatnim poziomie rozwoju i nie martw się tak o straty...zawsze można je uzupelnić

Offline Kalpokor

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2424
  • Piwa: 0
Czy jest jakikolwiek sposób na podwyższenie maxymalnej liczby jeńców? Chodzi mi o to, że nawet na 10 lvlu Zarządzania więźniami to to jest trochę mało..........
Z tego co się orientuje to się nie da, ale posiadanie dużej ilości więźniów jest opłacalne tylko na początku rozgrywki, później masz większe zmartwienia i z tych właśnie zmartwień (duże bitwy, wojny, zamki, miasta, dużo wsi) masz kupe kasy.....najlepszym sposobem na pozyskanie dużej ilości więźniów to wybudowanie więzienia w zamku....szybko się zapełni, poza tym lepiej inwestować w inne umiejętności, później się przydadzą, choć może być różnie, w zależności na jakim poziomie truudności prowadzisz rozgrywkę....
Da się plik "scripts"
cytat

This will increase the number of prisoners that you can carry in a party (for each point of prisoners management):

Quote
game_get_party_prisoner_limit -1
 6 2133 2 1224979098644774912 360287970189639680 2133 2 1224979098644774913 0 2170 3 1224979098644774914 1369094286720630786 1224979098644774912 2122 3 1224979098644774913 1224979098644774914 5 2133 2 72057594037927936 1224979098644774913 2075 1 72057594037927936 

so, if i change what i presume to be the 5 multiplier to 20, i will be able to have 20x10= 200 prisoners !? (actualy, it's ok to get even more, as there's lots of enemies to take as prisoners)

jakby co to http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,46290.0.html

Offline Pifcio

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2212
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
E tam to już czitowanie....tak to wszystko można zmienić, ale ok masz rację zapomnieło mi się, że tak to można zrobić....:)

Offline Lycha4

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 101
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Dzięki! Żadne cheatowanie, cheatowanie to limit oddziału wymyślony przez autorów gry i 900 denarów za zamek =.=* i 200 denarów za wygranie bitwy =====.=====*

Offline Kalpokor

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2424
  • Piwa: 0
Dzięki! Żadne cheatowanie, cheatowanie to limit oddziału wymyślony przez autorów gry i 900 denarów za zamek =.=* i 200 denarów za wygranie bitwy =====.=====*
Ale ilości kasy za te elementy radzę ci nie zmieniać. Ja sobie tak kombinowałem bo nie byłem zadowolony z tych kwot ale później stwierdziłem że za łatwo jest i się gra nudziła. Posłuchaj a dobrze na tym wyjdziesz. Co do ilości więźniów to nie mam nic przeciwko, jak ktoś ma tylko 2 punkty zarządzania więźniami (ja tak mam) to limit 5 za punkt strasznie wnerwia (zmieniłem sobie 20 za punkt bo w charyzmę nie inwestuję).

Offline Lycha4

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 101
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Hmm, w sumie to właśnie w tej grze kasa jest głównym problemem, bo jakby się miało na starcie z 10 milionów to można by se kupować TYLKO najemników w miastach i z nimi baaaardzo szybko rozwalało się królestwa. Nie byłoby też problemu z garnizonami własnych nieruchomości, wsadziłoby się po 400 wszędzie i można się bawić w wojowanie :D

Offline Pifcio

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2212
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
i mogwe się założyć, ze po tygodniu odłożyłbyś grę na pułkę

Offline sedrik00

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 5
  • Piwa: 0
Bardzo dobry poradnik. Bardzo przyda się początkującym.

Offline Rake

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 1
  • Piwa: 0
Znalazłem dość ciekawy bug związany z nabijaniem pkt. honoru.

Będąc wasalem Nordów i tocząc wojnę z Vaegirami dostałem od króla quest polegający na "wrobieniu" vaegirskiego lorda w zdradę swojego króla.

Trzeba w nim poświęcić jednego ze swoich żołnierzy. Jeśli w rozmowie z królem nie zgodzimy się na poświęcenie żołnierza wzrośnie nam honor ale jednocześnie spadną relacje z królem.

Teraz najważniejsze. Możemy nabić pkt honoru od groma bo król kiedy odmawiamy uparcie próbuje nam ten sam quest wcisnąć za każdym razem kiedy z nim rozmawiamy (oczywiście w tym samym dniu i nie wychodząc z miasta).

Nabiłem w ten sposób ponad 100 pkt honoru.

P.S. Król może nam nie chcieć dać przez moment questa jeśli mamy relacje z nim na sporym minusie.Wystarczy wtedy podreperować je z pomocą damy dworu (jeśli jest pod ręką) lub ponowić parę razy pytanie o zadanie dla naszego bohatera.

Powiem jedno.Mając ponad 100 pkt honoru obalam rządzące dynastie z pomocą pretendentów do tronu jak chcę i kiedy chcę bo wystarczy zrobić jedno zadanie dla lorda i już jest naszym przyjacielem. Identyczna sytuacja jest z wyborem mojego bohatera na marszałka.

P.S. Bug zaobserwowany na wersji Native 1.011 

Offline Vampire

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 161
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
    • CullenFamillyTeam
Nie no spoko poradnik, przeczytałem i jestem pod wrażeniem. Gratulację fajnie jak by ten poradnik został umieszczony na stonce.

Offline Danveld

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 119
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Proszę o to on http://www.mountblade.info/s.php?id=19 . Co do poradnika całkiem niezły, lecz mam pytanie czy napisanie poradnika tylko i wyłącznie o walce to dobry pomysł, mam na myśli uzbrojenie, taktyki na wrogów itp. pytam ponieważ już zacząłem robić ten poradnik jeśli tak to z chęcią go ukończę i umieśćże na forum.

Offline Vampire

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 161
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
    • CullenFamillyTeam
O cholera jest no proszę. Jak ja dawno na stronkę zaglądałem!! Chyba już z miesiąc, cały czas na forum.

Offline Asagir

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Poradnik Mount & Blade-Native by PC_M. (choć może być przydatny w innych mo
« Odpowiedź #74 dnia: Czerwiec 25, 2009, 10:53:44 »
Bardzo ładnie skomponowany poradnik dla początkujących.
Choć nie stosuję się do niego w 100% to jednak na handlu miedzy wsią a miastem sporo zarabiam.
Niczym Vito Corleone kupuje oliwę we wsi i sprzedaję z 150 - 200% przebitką w mieście.

Dzięki.