Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Mody  (Przeczytany 2751 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Zwiadowca

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 132
  • Piwa: 1
Mody
« dnia: Lipiec 25, 2016, 00:59:39 »
Czy mody w 2016r. są jeszcze w ogóle popularne? Jak myślicie, można liczyć na modyfikacje do Bannerlorda tak rozbudowane jak np. Prophecy of Pendor? Jakaś ekipa już wstępnie powiedziała, że ma w planach działać z drugą częścią M&B?

Offline huth

  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6524
  • Piwa: 450
Odp: Mody
« Odpowiedź #1 dnia: Lipiec 25, 2016, 04:31:29 »
Przypuszczam, że rok po premierze będą już takie mody, które jakościowo będą rozjeżdżać na miazgę bannerlorda

Offline Bruce Campbell

  • Lew
  • Towarzysz
  • *
  • Wiadomości: 8165
  • Piwa: 855
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
    • datadream2004 コギ花
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Mody
« Odpowiedź #2 dnia: Lipiec 25, 2016, 15:43:59 »
Oczywiście, że są popularne nadal. Widać to choćby po pytaniach i odpowiedziach w działach modów.

Offline Zwiadowca

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 132
  • Piwa: 1
Odp: Mody
« Odpowiedź #3 dnia: Lipiec 25, 2016, 17:01:59 »
Tylko, że przy Bannerlordzie będzie 4 razy więcej pracy przy modelach strojów itp. bo grafika jest już dużo lepsza, wyraźniejsza. To może wpłynąć na to czy mody będą finalizowane (Już przy Warbandzie masa modów była niedokańczana) :D

Offline huth

  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6524
  • Piwa: 450
Odp: Mody
« Odpowiedź #4 dnia: Lipiec 25, 2016, 17:31:22 »
Biorąc pod uwagę jakie OSP były wypuszczane na Warbanda, to myślę, że nie będzie specjalnie problemów... I tak robią to najpierw high-poly.
Bardziej zastanawiać powinny inne sprawy - jak bardzo mechanikę gry będzie się dało modyfikować, główną mapę, różne skrypty i takie tam inne szczegóły, które razem tworzą super moda.
No i ciekawe jak z DLC/dodatkami od studia jak i modderskimi będzie.
Może odpowiedzi są na forum TaleWorlds, no ale ja tam nie siedzę. Pewnie Leinann wie, skoro moda robi, ale nic nie powie :P

Offline Murzyn Waleczny

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 77
  • Piwa: 25
  • Płeć: Mężczyzna
  • Taki swój swojski Murzyn.
Odp: Mody
« Odpowiedź #5 dnia: Lipiec 26, 2016, 00:57:49 »
Wiemy natomiast, że Taleworlds zamierza po premierze udostępnić moderom cały kod źródłowy jak i silnik gry.
  Szlachta murzyńska

Offline vtz

  • Moderator Klanów
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 925
  • Piwa: 146
  • a.k.a. Rudy Karzeł
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Mody
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 23, 2016, 16:20:53 »
Wiemy natomiast, że Taleworlds zamierza po premierze udostępnić moderom cały kod źródłowy jak i silnik gry.
To bardzo miło z ich strony. Jak dla mnie, mody są bardzo ważnym elementem Warbanda i nie wyobrażam sobie Bannerlorda bez nich.

Online Azorek

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1124
  • Piwa: 100
  • Płeć: Mężczyzna
  • MAKE ZT GREAT AGAIN
Odp: Mody
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 14, 2016, 13:21:58 »
Ostatnio doszły mnie słuchy na temat cRPG do BL . Ktoś coś wie na ten temat?

Offline huth

  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6524
  • Piwa: 450
Odp: Mody
« Odpowiedź #8 dnia: Listopad 15, 2016, 04:00:28 »
ale ekipa od cRPG robi grę Of Kings and Men, więc to jest jakaś ściema raczej

Zresztą... źródło słuchów proszę..