Najnowsze newsy z naszej strony:


    Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

    Autor Wątek: Mordheim - kwestie technicze.  (Przeczytany 3801 razy)

    Opis tematu:

    0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

    Offline Octavian

    • Giermek
    • *
    • Wiadomości: 2742
    • Piwa: 440
    • Płeć: Mężczyzna
    • 21. Pułk Piechoty THD
    Mordheim - kwestie technicze.
    « dnia: Luty 01, 2016, 21:46:07 »
                                                Otwieram Tawernianą Ligę Mordheim.
                 

    Na początku, zwracam się do Państwa z pytaniem - na ile dosłownie podejdziemy do problemu zasad?
    Chodzi głównie o problem poruszania się postaci, w oryginale to gra figurkowa.
    Możemy wprowadzić system oparty na krateczkach, heksach, albo coś zupełnie jeszcze innego.
    Świat gry, samo mroczne miasto, konflikt, zdecydowanie pozostaje bez zmian!

    Offline Peterov

    • Awanturnik
    • *
    • Wiadomości: 1858
    • Piwa: 104
    • Płeć: Mężczyzna
    • Die for the Emperor or die trying
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: Mordheim - kwestie technicze.
    « Odpowiedź #1 dnia: Luty 01, 2016, 21:51:46 »
    Cokolwiek to jest, piszę się na to!

    Offline Bruce Campbell

    • Lew
    • Towarzysz
    • *
    • Wiadomości: 8439
    • Piwa: 927
    • Płeć: Mężczyzna
    • PodPułkownik 1ppS, Cesarz THD, Giermek 21pp
      • datadream2004 コギ花
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: Mordheim - kwestie technicze.
    « Odpowiedź #2 dnia: Luty 01, 2016, 22:56:16 »
    Myślę, że heksy byłyby okej. Chociaż najpierw powinniśmy zobaczyć na jakiej mapie (-ach) grać będziemy, może okaże się łatwiejsze i praktyczniejsze zastosowanie kratek.

    Offline Maciek.

    • Utracjusz
    • *
    • Wiadomości: 740
    • Piwa: 164
    • Płeć: Mężczyzna
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: Mordheim - kwestie technicze.
    « Odpowiedź #3 dnia: Luty 01, 2016, 23:07:39 »
    Mareczku, mapy są najczęściej uliczkami tytułowego miasta. Ewentualnie okolicami. Heksy dają więcej możliwości imo. Co do zasad, ograniczamy się do podstaw czy z grubej rury?
    POZDRO DLA DOBRYCH ZIOMKÓW

    Offline Bruce Campbell

    • Lew
    • Towarzysz
    • *
    • Wiadomości: 8439
    • Piwa: 927
    • Płeć: Mężczyzna
    • PodPułkownik 1ppS, Cesarz THD, Giermek 21pp
      • datadream2004 コギ花
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: Mordheim - kwestie technicze.
    « Odpowiedź #4 dnia: Luty 01, 2016, 23:10:57 »
    Ja, wystaw sobie, wiem jak wyglądają zazwyczaj mapy. I dlatego zasugerowałem heksy, ale wolałbym podejście bardziej konkretne do tego tematu.

    Offline Octavian

    • Giermek
    • *
    • Wiadomości: 2742
    • Piwa: 440
    • Płeć: Mężczyzna
    • 21. Pułk Piechoty THD
    Odp: Mordheim - kwestie technicze.
    « Odpowiedź #5 dnia: Luty 03, 2016, 21:06:38 »
    Poproszę o pomoc przy tym projekcie.
    Zwracam się do KAŻDEJ osoby, która czyta te słowa.
    Poproszę o przedstawienie zarysu świata, samej koncepcji i jakieś ładne wprowadzenie w temat.
    Lew, czy byłbyś tak uprzejmy o powiedział Państwu coś w swoich własnych słowach o tej grze.
    Ja na wprowadzenie, mam na razie tylko ten filmik ------->
    (click to show/hide)
      Chciałbym, abyście zaczęli myśleć o tym projekcie jako o naszej grze, a nie mojej grze.
    Czy ma ktoś zasady po Polsku?

        HEKSY!

    Offline Maciek.

    • Utracjusz
    • *
    • Wiadomości: 740
    • Piwa: 164
    • Płeć: Mężczyzna
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: Mordheim - kwestie technicze.
    « Odpowiedź #6 dnia: Luty 03, 2016, 21:57:30 »
    http://paradoks.net.pl/read/1698
    Pierwsze 50 stron, reszta głównie dla MG i zainteresowanych
    POZDRO DLA DOBRYCH ZIOMKÓW

    Offline Octavian

    • Giermek
    • *
    • Wiadomości: 2742
    • Piwa: 440
    • Płeć: Mężczyzna
    • 21. Pułk Piechoty THD
    Odp: Mordheim - kwestie technicze.
    « Odpowiedź #7 dnia: Luty 08, 2016, 23:43:54 »
    Te zasady, to po prostu Warhammer, bez oddziałów, prawda?
    Nie sprawia to wrażenia skomplikowanego.  Pomijając oczywistą kwestię heksów, na ile zmieniamy/uproszczamy zasady?
    Bo osobiście, byłby za uproszczenie zasad na początek, potem możemy komplikować, lepiej tak, niż na odwrót.

    Offline Bruce Campbell

    • Lew
    • Towarzysz
    • *
    • Wiadomości: 8439
    • Piwa: 927
    • Płeć: Mężczyzna
    • PodPułkownik 1ppS, Cesarz THD, Giermek 21pp
      • datadream2004 コギ花
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: Mordheim - kwestie technicze.
    « Odpowiedź #8 dnia: Luty 08, 2016, 23:47:34 »
    Pytanie brzmi: co to znaczy uproszczenie zasad? Z jak wielu rzeczy mielibyśmy zrezygnować? A właściwie - nie z jak wielu, tylko z czego konkretnie?

    Offline Octavian

    • Giermek
    • *
    • Wiadomości: 2742
    • Piwa: 440
    • Płeć: Mężczyzna
    • 21. Pułk Piechoty THD
    Odp: Mordheim - kwestie technicze.
    « Odpowiedź #9 dnia: Luty 09, 2016, 09:35:43 »
    No dobrze, takie propozyszyn.
    Powiedzmy, że uprościmy sprawę maksymalnie. Oprzemy się na minimalnych statystykach ludzików, biorących udział w bijatyce, proste umiejętności, prosty system awansu. Postacie opiszemy tylko - Siłą, Walką Wręcz, Umiejętnościami Strzeleckimi, Żywotnością, Szybkością, i od razu zdefiniujemy zadawane obrażenia, żeby rozstrzygał tylko prosty rzut k6, tak samo jak pancerz będzie odejmował jeden punkcik od otrzymanych ran. No, szarża powinna zostać.
    W ten sposób można by już zacząć grać, a potem pokomplikować sobie zasady i sprawdzić co da się zaadoptować do forum i heksów.

    Offline Bruce Campbell

    • Lew
    • Towarzysz
    • *
    • Wiadomości: 8439
    • Piwa: 927
    • Płeć: Mężczyzna
    • PodPułkownik 1ppS, Cesarz THD, Giermek 21pp
      • datadream2004 コギ花
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: Mordheim - kwestie technicze.
    « Odpowiedź #10 dnia: Luty 09, 2016, 09:42:12 »
    Powiedzmy, że jestem na tak.
    (click to show/hide)

    Offline Octavian

    • Giermek
    • *
    • Wiadomości: 2742
    • Piwa: 440
    • Płeć: Mężczyzna
    • 21. Pułk Piechoty THD
    Odp: Mordheim - kwestie technicze.
    « Odpowiedź #11 dnia: Luty 13, 2016, 02:52:58 »
    Panie kapitanie, panie kapitanie....
        a jakbyśmy tak grali w ten Mordheim, ale tak z innymi forami? Jeden mecz u nich, a potem u nas? Jakbyśmy tak razem wpadali na jakieś forum i robili taką ustawkę? To to by łamało regulamin? Bo byśmy wtedy nabijali i im wyświetlenia i nam. To by nie było chyba złe, ale nie wolno przecież reklamować, bo oni by mieli wyświetlenia, co podbija te liczniki co to są do reklam.
    Panie kapitanie, panie kapitanie, myśli pan, że tak można, że wchodzimy na czyjeś forum i proponujemy im ustawkę w Mordheim?
    Bo to by było fajne, bo my byśmy już byli zgrani! HA!
    Panie kapitanie, panie kapitanie, a jakby się pan dowiedział, że pana siostra....

    Jakby nie było ja zabieram się za czytanie zasad i zaczynamy w to grać, tak czy inaczej.

    Offline Maciek.

    • Utracjusz
    • *
    • Wiadomości: 740
    • Piwa: 164
    • Płeć: Mężczyzna
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: Mordheim - kwestie technicze.
    « Odpowiedź #12 dnia: Luty 13, 2016, 08:47:54 »
    Uproszczenie zasad wprowadzi więcej niejasności imo. Pomińmy magie, która zawsze sprawia problemy nieogranym osobą. Statystyki są i tak dość proste, a pomijając jedną z nich trzeba pominąć kilka kolejnych.
    POZDRO DLA DOBRYCH ZIOMKÓW

    Offline Octavian

    • Giermek
    • *
    • Wiadomości: 2742
    • Piwa: 440
    • Płeć: Mężczyzna
    • 21. Pułk Piechoty THD
    Odp: Mordheim - kwestie technicze.
    « Odpowiedź #13 dnia: Luty 13, 2016, 09:36:48 »
    Dobra, ale zostajesz naszym sędzią i ekspertem od zasad.
    No bo skoro je znasz - logiczne.

    Pomysł z pominięciem magii jest dobry.

    Offline Bruce Campbell

    • Lew
    • Towarzysz
    • *
    • Wiadomości: 8439
    • Piwa: 927
    • Płeć: Mężczyzna
    • PodPułkownik 1ppS, Cesarz THD, Giermek 21pp
      • datadream2004 コギ花
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: Mordheim - kwestie technicze.
    « Odpowiedź #14 dnia: Luty 13, 2016, 11:15:43 »
    Skoro magia sprawia problemy, analogicznie do ortografii, niektórym
    osobą
    to jak najbardziej powinniśmy ją pominąć. Co do for. Z kim chciałbyś robić ustawki Octavianie?