Najnowsze newsy z naszej strony:


    Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

    Autor Wątek: Victoria 1.618 God Save The Queen - najczęściej zadawane pytania  (Przeczytany 11252 razy)

    Opis tematu:

    0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

    Offline Octavian

    • Giermek
    • *
    • Wiadomości: 2742
    • Piwa: 440
    • Płeć: Mężczyzna
    • 21. Pułk Piechoty THD
    Interzone Incorporated z dumą pragnie poinformować, że na rynku niedługo dostępny będzie nasz produkt - Victoria  1.618   God Save The Queen.
                                                                             
                                                                         
    (click to show/hide)
         Ponieważ tego typu technologia nie była jeszcze wprowadzana na rynek publiczny, chętnie opowiemy na Państwa pytania. Na pewno wiele kwestii może Państwu wydawać się zawiłych, dlatego nasz agent z przyjemnością pomoże Państwu zrozumieć instrukcję obsługi naszego sytemu.
                                             
             Wieloletnie doświadczenie związane z programowanie kubitów na potrzeby komputerów kwantowych i transpolaryzacją tachionów dla metafizycznych systemów przewidujących przyszłość, oraz produkcją lodów i alfabetów pnakotycznych sprawia, że Interzone Incorporated cieszy się zaufaniem klientów, dostarczając zawsze produkty najwyższej jakości.

               Interzone Incorporated nie ponosi odpowiedzialności za skutki używania sytemu  Victoria  1.618   God Save The Queen., również w przestrzeni międzywymiarowej, zastrzega sobie prawo do wycofania się z umowy bez podania przyczyny; szczegółowe kwestie reguluję załączniki; nie wypłacamy odszkodowań rodzinom. [/tt]
    « Ostatnia zmiana: Listopad 11, 2015, 22:55:05 wysłana przez Octavian »

    Offline Bruce Campbell

    • Lew
    • Towarzysz
    • *
    • Wiadomości: 8439
    • Piwa: 927
    • Płeć: Mężczyzna
    • PodPułkownik 1ppS, Cesarz THD, Giermek 21pp
      • datadream2004 コギ花
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: Victoria 1.618 God Save The Queen - najczęściej zadawane pytania
    « Odpowiedź #1 dnia: Listopad 11, 2015, 19:35:32 »
    Oho... it begins !

    Offline adriankowaty

    • Rybałt
    • *
    • Wiadomości: 1635
    • Piwa: 45
    • Płeć: Mężczyzna
    • Osobnikom nie pożądanym przeze mnie nie odpisuję.
    Odp: Victoria 1.618 God Save The Queen - najczęściej zadawane pytania
    « Odpowiedź #2 dnia: Listopad 12, 2015, 09:19:52 »
    Zapowiada się ciekawie... z chęcią dołączę.

    Offline Octavian

    • Giermek
    • *
    • Wiadomości: 2742
    • Piwa: 440
    • Płeć: Mężczyzna
    • 21. Pułk Piechoty THD
    Odp: Victoria 1.618 God Save The Queen - najczęściej zadawane pytania
    « Odpowiedź #3 dnia: Listopad 12, 2015, 14:27:37 »
    (click to show/hide)

    Interzone Incorporated przedstawia ścieżkę dźwiękową która obowiązywać będzie w grze próbnej. Niedługo rozpoczną się zapisy do gry prowadzonej w sposób otwarty, zaoszczędzi to Państwa cenny czas i pozwoli szybko zrozumieć reguły rozgrywki.
    Na ewentualne zgłoszenia oczekujemy na prywatnej skrzynce pocztowej naszego agenta.
    Jednocześnie korzystając z okazji pragniemy przypomnieć, że rząd w pełni kontroluje problem komunikacji pomiędzy cywilizacją Marsjańską. Rozsiewanie plotek, sianie defetyzmu, czy wywoływanie szkodliwej społecznie paniki podlega karom przewidzianym przez kodeks prawny Jej Królewskiej Mości, z wyrokiem pozbawienia wolności do lat pięciu włącznie.

    God Save the Queen!
    « Ostatnia zmiana: Listopad 12, 2015, 14:41:12 wysłana przez Octavian »

    Offline Bruce Campbell

    • Lew
    • Towarzysz
    • *
    • Wiadomości: 8439
    • Piwa: 927
    • Płeć: Mężczyzna
    • PodPułkownik 1ppS, Cesarz THD, Giermek 21pp
      • datadream2004 コギ花
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: Victoria 1.618 God Save The Queen - najczęściej zadawane pytania
    « Odpowiedź #4 dnia: Listopad 12, 2015, 14:32:28 »
    God Save the Queen!

    Offline Octavian

    • Giermek
    • *
    • Wiadomości: 2742
    • Piwa: 440
    • Płeć: Mężczyzna
    • 21. Pułk Piechoty THD
    Odp: Victoria 1.618 God Save The Queen - najczęściej zadawane pytania
    « Odpowiedź #5 dnia: Listopad 13, 2015, 20:21:00 »
    Pomyślałem, że na prawdę warto będzie pewne rzeczy powiedzieć wprost.
    Na chwile odrzucam wiktoriański sztafaż, poczucie humoru i popełniam teraz totalny absurd - wytłumaczę skąd bierze się w tym wszystkim William S. Burroughs, jest taki kapitalny skecz, który ilustruje sytuację w której się postawiłem,  Monty Pythona- Jak to zrobic, to jest dokładnie to co robię teraz.

    Chodzi o filozofię twórczości William S Burroughs'a, który traktował słowa jako ciąg następujących po sobie obrazów. Jest to zupełnie logiczny sposób postrzegania pisarstwa, odwołujący się do historii, do samej istoty twórczości. Słowa, pismo powstawało z piktogramów. Łączenie z sobą różnych obrazków w związki tworzenie pomiędzy nimi chronologii jest oczywistą funkcją języka. Chodzi o umiejętność tworzenia w głowie odbiorcy filmów, jeśli musimy to wulgarnie uprościć.
    Victoria  1.618   God Save The Queen. - wyrasta właśnie na gruncie tej żyznej ideologii, nawiązuje do niej przypadkowo konwencja fighting fantasy, którą bawimy się właśnie grając w Kryształy Czasu, ale to bardzo powierzchowne i niezamierzone wykorzystywanie tych artystycznych chwytów.
    William S. Burroughs był uznanym artystą, prowadził odczyty na uniwersytetach, stworzył podwaliny dla wielu twórczych działań, uwielbiał go Kurt Cobain, Al Jourgensen z Ministry, czy Trent Reznor z NIN, a tacy twórcy jak Davida Cronenberg dosłownie go ubóstwiali. Zmierzam do tego, że na pewno nieświadomie jesteście z tym sposobem myślenia w pewnym sensie już oswojeni, nie ma tu nic dla was nowego.
    Największym błędem jaki można by zrobić w tym punkcie to uznać Burroughsa za twórcę promującego ekspresjonizm, stąd też formułka "wyobraźnie ponad wszystko", będąca propozycją hutha będzie prowadzić nas na manowce.
    Ekspresjonizm ignoruje filozofię, a ciężko o większe nieporozumienie. Burroughs ją uwielbiał, dokładnie tak jak Monty Pythoni, jako wyraz ułomności naszego sposobu stechnicyzowanego myślenia. Ponoć Hegel powiedział coś takiego - "Kajusz jest człowiekiem, ludzie są śmiertelni, więc Kajusz jest śmiertelny, nigdy tak głupio nie myślałem", czy potrzeba dodawać coś więcej? Przewodnie hasło brzmi więc - odrzucamy racjonalność.
    Przypadkowo udało mi się dzisiaj znaleźć kapitalny film, który doskonale pokazuje problem uwikłania fabuły w problemy filozoficzne i konieczność budowania akcji. Jest to rozmowa pomiędzy dwoma kapitanami statków kosmicznych, osadzona w dwóch konwencjach - Which is Nerdier: Star Wars or Star Trek?
    Czyli jeśli świat Victorii będzie zawierał w sobie Gwiazdę Śmierci to nie będziemy czekać, aż jakaś planeta przesunie się na tyle, że będzie można zniszczyć bazę rebeliantów. Walimy najpierw w pierwszą planetę, potem drugą i cześć. Jeśli jednak będzie tutaj miał miejsce jakaś heroiczna walka na miecze, to ja zaopatrzę moją postać w książki Hansa Talhoffera i wysyłam na kurs szermierki.
    Drugim wielkim twórcą, który stoi za koncepcją mojego systemu jest Alan Moore, który też uwielbiał myślenie obrazami, co logiczne w przypadku autora komiksów. Jego światy też miały rozbudowaną i abstrakcyjną konstrukcję w pełni odpowiadającą wymogom stawianym przez naukę i filozofię,  jednak to osobiste relacje, struktura społeczna świata i ambicje postaci decydowały o przebiegu fabuły. Nie ma niczego złego w wykorzystaniu tak ciekawego podejścia, do czego zresztą sam Alan Moore zachęca w swojej książce.

    Czyli bierzemy już sprawdzone wzorce i bawimy się nimi, nic trudnego!
    Cała gra ma być pewną formą zabawy literackiej w której będzie decydować wasza umiejętność kreowania obrazów w głowie odbiorcy, a nie rzuty kością.
    Oczywiście ta koncepcja dopiero się wyłania, ale na pewno będzie bardzo komiksowa, zamierzam ją ilustrować odręcznie rysowanymi rysunkami, ustawiam więc wyżej poprzeczkę niż do tej pory, ale na pewno nie za wysoko dla was.
    Myślę, że mogę liczyć na poczucie humoru i odrobinkę entuzjazmu z strony odbiorców. Niedługo pokaże pierwszy projekt przygody prowadzonej w sposób otwarty, wtedy wszystko stanie się mniej enigmatyczne.
    Mam nadzieję, że nie będą musiał nachalnymi i prymitywnymi wyjaśnieniami psuć nam zabawy, niespodzianki są częścią mojego projektu.

    God Save the Queen!

    Offline adriankowaty

    • Rybałt
    • *
    • Wiadomości: 1635
    • Piwa: 45
    • Płeć: Mężczyzna
    • Osobnikom nie pożądanym przeze mnie nie odpisuję.
    Odp: Victoria 1.618 God Save The Queen - najczęściej zadawane pytania
    « Odpowiedź #6 dnia: Listopad 14, 2015, 20:13:50 »
    Kiedy planujesz rozpocząć sesję?

    Offline Octavian

    • Giermek
    • *
    • Wiadomości: 2742
    • Piwa: 440
    • Płeć: Mężczyzna
    • 21. Pułk Piechoty THD
    Odp: Victoria 1.618 God Save The Queen - najczęściej zadawane pytania
    « Odpowiedź #7 dnia: Listopad 14, 2015, 21:20:01 »
       Paris n’est pas fait en un jour. Nie od razu Paryż zbudowano.

    Po pierwsze szalenie dziękuję za zainteresowanie, dopóki gra ma chociaż jednego odbiorcę, ma sens. Mogę się wypowiadać, NAWET gdybym nie był rozumiany, to przecież ktoś chce mnie słuchać! Przecież jest tyle pięknych kobiet, których słuchasz nawet gdy mówią w innym języku, np. zmysłowa francuska aktorka kina niezależnego Brigitte Lahaie'a, która prowadziła słynne audycje radiowe, porwała tłumy, chociaż przekaz na poziomie świadomym, deklarowanym, nie miał większego znaczenia.
    W tym miejscu mogę opowiedzieć więc o tym, że można wprowadzać pewnego rodzaju moduł w mój system. Dla przykładu Ty, lubisz kulturę niemiecką, nie ma więc powodów dla których nasza gra nie miałaby nazywać się Victoria 1.618 Der Her­rgott würfelt nicht. W ten sposób możemy toczyć naszą przygodę w Berlinie.
    Zakładam, że będziemy wykorzystywać możliwości Google.Ziemia Earth, do tego aby precyzyjnie nawigować nasze postacie. Wyobraźcie sobie gonitwę uliczkami, po prawdziwym mieście! Czyż to nie fajne?
    Będę na bieżąco rysował przebieg takiej gonitwy, ale kilka obrazków muszę przygotować zawczasu, np. "zdjęcia" postaci. I to tyle, bo resztę już sobie zdołałem wyobrazić. Więc parę dni w praktyce, ze względu na prywatne wyzwania dnia codziennego, a nie ze względu na trudności techniczne i ruszamy!
    Czy może być lepsze miejsce na pierwszą prawdziwą wartką akcje, niż piękny Paryż, który zachwyca dogmatami świeckości i przepychem dekadencji?
     Nasz system ewoluuje i zmienia nazwę, na Victoria 1.618 C’est la vie!
    « Ostatnia zmiana: Listopad 14, 2015, 21:39:21 wysłana przez Octavian »

    Offline Bruce Campbell

    • Lew
    • Towarzysz
    • *
    • Wiadomości: 8439
    • Piwa: 927
    • Płeć: Mężczyzna
    • PodPułkownik 1ppS, Cesarz THD, Giermek 21pp
      • datadream2004 コギ花
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: Victoria 1.618 God Save The Queen - najczęściej zadawane pytania
    « Odpowiedź #8 dnia: Listopad 14, 2015, 21:58:59 »
    Na pogonie po mieście najlepiej nadaje się osiedle Zachód i uliczki w okolicy WP w Stargardzie.
    Poza tym, czy przypadkiem w różnych strunach nie powinny być różne rzeczywistości również pod względem miejsca? Jeśli tak to raz pościgi mogą być w Londynie, raz w Paryżu, a raz w Compton.

    Offline Octavian

    • Giermek
    • *
    • Wiadomości: 2742
    • Piwa: 440
    • Płeć: Mężczyzna
    • 21. Pułk Piechoty THD
    Odp: Victoria 1.618 God Save The Queen - najczęściej zadawane pytania
    « Odpowiedź #9 dnia: Listopad 14, 2015, 22:25:56 »
    Och naturalnie!
    Nie tylko znane nam miejsca mogą przybrać odmienny kształt, ale również pojawiać się zupełnie nowe miasta i kraje. Czemu by Stargard nie miał się rozciągać od przedmieść, które wchłonęły Moskwę, po Centrum, które przeniosło się ciutek w okolice Berlina?
    Mimo wszystko możemy się umówić, że wschodni Stargard, to dla potrzeb pewnego pościgu Moskwa z Google Ziemia, dla samej nawigacji postaci, moje rysunki zepną to w całość.
    Jak to się stało, że Stargard się tak rozrósł? No chociażby po tym, gdy stał się centrum w kontaktach z cywilizacją Atlantydów, którzy uwielbiali jego atmosferę i przynieśli z sobą zdobycze własnej technologii. Każdy przecież wie, że w Stargardzie są najlepsze restauracje z chińską kuchnią, którą przecież uwielbiamy, niemal tak jak cywilizacja Atlantydy, no a z portu w Szczecinie, to przecież rzut kamieniem - logiczne.

    Offline Bruce Campbell

    • Lew
    • Towarzysz
    • *
    • Wiadomości: 8439
    • Piwa: 927
    • Płeć: Mężczyzna
    • PodPułkownik 1ppS, Cesarz THD, Giermek 21pp
      • datadream2004 コギ花
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: Victoria 1.618 God Save The Queen - najczęściej zadawane pytania
    « Odpowiedź #10 dnia: Listopad 14, 2015, 22:29:33 »
    Logiczne. Poza tym Stargard znany jest z tak wybitnych muzyków jak RealizM Stargard, ich twórczość zapewne spodobała się Atlantom.

    Offline Octavian

    • Giermek
    • *
    • Wiadomości: 2742
    • Piwa: 440
    • Płeć: Mężczyzna
    • 21. Pułk Piechoty THD
    Odp: Victoria 1.618 God Save The Queen - najczęściej zadawane pytania
    « Odpowiedź #11 dnia: Listopad 14, 2015, 22:39:46 »
    Chociaż to nadal trochę takiej miejsce jak Gotham, neogotycka architektura i wysoki wskaźnik przestępczości. No, bo to przecież Stargard!

    Atlanci, Marsjanie, czy Nieumarli też muszą zachować czujność pod tunelem, którym przechodzi się idąc z dworca PKP w górę miasta, czy koło katedry. Pewne rzeczy muszą pozostać stałe, żebyśmy mieli punkt odniesienia, np. królowa Victoria, zawsze jest najpotężniejszą postacią w świecie.
    Tak więc, choć nieco większy i może nawiedzany przez zjawy, lub gigantyczne trójnogie roboty, albo rybo-ludzi chodzących w skafandrach wypełnionych wodą - Stargard to nadal to samo miasto.
    Zaczniemy w Paryżu, kto wie gdzie skończymy?

    Offline adriankowaty

    • Rybałt
    • *
    • Wiadomości: 1635
    • Piwa: 45
    • Płeć: Mężczyzna
    • Osobnikom nie pożądanym przeze mnie nie odpisuję.
    Odp: Victoria 1.618 God Save The Queen - najczęściej zadawane pytania
    « Odpowiedź #12 dnia: Listopad 15, 2015, 11:48:44 »
    W okopach pod Verdun... :P

    Offline Octavian

    • Giermek
    • *
    • Wiadomości: 2742
    • Piwa: 440
    • Płeć: Mężczyzna
    • 21. Pułk Piechoty THD
    Odp: Victoria 1.618 God Save The Queen - najczęściej zadawane pytania
    « Odpowiedź #13 dnia: Listopad 28, 2015, 15:10:28 »

    Słówko na dziś - samoorganizacja.

    Offline ^IvE

    • Słońce Tawerny
    • Moderator Globalny
    • Wójt
    • **
    • Wiadomości: 5801
    • Piwa: 612
    • Płeć: Mężczyzna
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: Victoria 1.618 God Save The Queen - najczęściej zadawane pytania
    « Odpowiedź #14 dnia: Listopad 29, 2015, 18:12:34 »
    Wy chcecie grać w Victorię czy to nazwa sesji na forum? W pierwszym przypadku to wchodzę.