Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: RES Mod (w przygotowaniu)  (Przeczytany 112213 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Gedus

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 520
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #75 dnia: Grudzień 28, 2008, 23:25:49 »
Jakieś wieści co do moda? Może coś o jednostkach powiesz bo jestem cholernie ciekaw ;)

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3915
  • Piwa: 142
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #76 dnia: Grudzień 28, 2008, 23:32:53 »
Na razie usprawniam skrypt zarządzania królestwem i zastanawiam się co jeszcze dodać/zmienić. Jednostek jeszcze nie ruszałem.

Offline Rhobar

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 219
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #77 dnia: Grudzień 28, 2008, 23:47:23 »
Daedalusie, wiem iż dużo jest nowych pomysłów, ale jakiś z w/w spodobał Ci się?

Offline Messer

  • BANITA
  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #78 dnia: Grudzień 29, 2008, 09:13:47 »
Ja bym bardzo prosił o niemieszanie japońskiej kultury z M&B, rozumiem że niektórzy lubią samurajów, szogunów, katany, nindże, kamikadze(tora tora tora!!!) i te rzeczy, ale moim zdaniem pakowanie "japończyków" i japońskich itemów  do gry było by zbędne a nawet niewskazane, w Timeles Kingdoms jest już takie rozwiązanie(pomieszanie chin z japonią :]) i uważam je za średnio udane. W M&B widziałbym realnie przenikające się w średniowieczu kultury które reprezentują Khergici czyli chocby kulture arabską(np hełm sipathi, sejmitar, szamszir od wczesnego sredniowiecza, no i wczesne hakownice jako broń palna)  lub kulturę plemion kaukaskich(kindżał kama, czeczuga, szaszka kaukaska, misiurka) oraz mongolskich( wprowadzenie "ruchomych wiosek" i jeźdźców w dużych ilościach. Zaraz pewnie odezwą sie głosy sprzeczne z moim zdaniem ale M&B dzieje się porzecież w średniowiecznym odpowiedniku europy(może wprowadzić by jeszcze majów, azteków i calą tą chałastre z obu ameryk, dodać odrobinkę masajów z afryki...;)). Zamaist tych japońców można by zrobić bardzo rozwinięte dzewko najemników, o wiele bardzej rozbudowane niż drzewka rozwoju poszczególnych nacji.
Dziękuje za uwage
« Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2008, 09:16:31 wysłana przez Messer »

Offline Majornik

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Piwa: 0
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #79 dnia: Grudzień 29, 2008, 10:07:10 »
Zauważ Messer, że nie każdemu da się dogodzić. Jedni lubią samurajów, inni Azteków, jeszcze inni Majów.... Nie można wymagać od Daedalusa zbyt wiele, bo to wkońcu człowiek i ma swoje prywatne sprawy, nie tylko zajmowanie się modem ;]

Offline Messer

  • BANITA
  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #80 dnia: Grudzień 29, 2008, 10:12:49 »
Toteż napisałem by niemieszał w to wszystko japończyków, oni juz mieli swoją Hiroszime i Nagasaki ;)

Offline Pifcio

  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2212
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #81 dnia: Grudzień 29, 2008, 10:20:43 »
Widzę, że Daedalus ma swojego prawnika....
EDIT: oj nie ucz mnie chłopcze
« Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2008, 11:04:02 wysłana przez pwi7aaf »

Offline Majornik

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Piwa: 0
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #82 dnia: Grudzień 29, 2008, 10:30:31 »
Nie prawnika, ale czy Tobie chciałoby się siedzieć całe dnie nad modem? Wątpie... Więc nie wyjeżdżaj proszę z takimi tekstami.

Offline Messer

  • BANITA
  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #83 dnia: Grudzień 29, 2008, 10:36:49 »
Nie prawnika, ale czy Tobie chciałoby się siedzieć całe dnie nad modem? Wątpie... Więc nie wyjeżdżaj proszę z takimi tekstami.

Myśle że sam Autor tematu który na bierzaco monituje forum posiada język(palce ;)) i potrafi sam się wypowiadać i odpowiiadać na posty i niepotrzebuje by inni robili to za niego szczególenie tacy którzy chca szybko przeskoczyć z Kmiecia na Piechura!

Offline Majornik

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Piwa: 0
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #84 dnia: Grudzień 29, 2008, 10:59:05 »
Przepraszam bardzo ale jeśli ktoś myśli, że jestem jakimś dzieckiem neo to grubo się myli. Po drugie nie chciałem być niczyim adwokatem, a jedynie człowiekiem, więc jeśli ktoś sądzi inaczej to ma problem. Rangę mam gdzieś... po prostu lubię tę grę i szanuję ludzi.

Offline dagoth

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 54
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #85 dnia: Grudzień 29, 2008, 11:37:08 »
I znowu zaczął się mały offtop... Daedalus na początku tego tematu powiedział że ten mod to będzie tylko takie małe usprawnienie native, a widzę że niektórzy mają pomysły na miarę jakiegoś super moda który zmienia cała rozgrywkę. Samurajowie? A po c..j? Jest dużo japońskich modów które opowiadają o nich więc możecie w nie pograć. Przeczytałem cały temat i jest tu wiele, jak dla mnie, ciekawych pomysłow i z chęcią bym je do moda ,,wsadził". A w ogóle jeśli o mnie chodzi to nie mogę się w końcu doczekać moda z fabułą wiem wiem jest story mod ale już mi się znudził. Daedalusie liczę że to będzie dobry mod. Już się dobrze zapowiada a zwłaszcza że będzie po polsku.

EDIT:
Nie miałem na myśli tylko Ciebie ale mówię ogólnie że to miało być tylko małe usprawnienie a o samurajach a może dokładnie o jednym w propozycjach była mowa, ba nawet czytałem o pomyśle dodania całego państwa. Zdawało mi się że ta mapa i frakcje które są w native są na podobieństwo europejskich. A twórca modyfikacji nie mówił nic o Azji.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2008, 17:52:09 wysłana przez dagoth »

Offline Woocutcher

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Piwa: 0
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #86 dnia: Grudzień 29, 2008, 16:18:27 »
Jeśli macie na myśli mnie, to odrazu przypominam, że ja zaproponowałem tylko kilka broni japońskich do sklepów, a nie żadnych samurajów. Jeśli nie lubicie takich broni, to nie musicie ich kupować, tyle.

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3915
  • Piwa: 142
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #87 dnia: Grudzień 29, 2008, 18:31:43 »
Spokój, spokój... Nie mam zamiaru dodawać państwa japońskiego, japońskich najemników etc. Na początku była mowa o kilku broniach i te prawdopodobnie zrobię. Będą albo dostępne w sklepach (ale bardzo rzadkie, jako egzotyczne), albo będą gdzieś ukryte, tak jak dotychczasowy zestaw samuraja.

Jeśli - podkreślam - jeśli zrobię tego więcej, będę miał jakiś pomysł na jednostki i będzie mi się chciało, to może dodam też dodatkową kulturę przypominającą nieco tą japońską. Co to oznacza? Że gracz, po stworzeniu własnego państwa będzie sobie mógł wybrać taką kulturę dla swego królestwa i rekrutować w wioskach takie jednostki, więc ktoś, kto takiej egzotyki w grze nie chce, nie będzie jej miał wcale, zaś jeśli ktoś chce, to będzie sobie mógł poprowadzić egzotycznych wojowników do boju. Tyle tylko, że są dwie sprawy. Pierwsza - wprowadzenie przeze mnie takiej kultury jest raczej mało prawdopodobne, gdyż wymaga sporo pracy, ale może... Druga - jeżeli już ją dodam, to nie należy się spodziewać jakiegoś dokładnego odwzorowania wojowników japońskich, bo to by wymagało ode mnie stworzenia nie tylko broni, ale i dobrze odwzorowanych pancerzy i ubioru, a na to pewnie zabrakło by mi zarówno czasu, jak i umiejętności.


Co się tyczy zmian w starszych frakcjach, to mam taki koncept, by - wzorując się trochę na wojskach husyckich - rozdzielić piechotę Rhodoków na pawężników i włóczników (pikinierów).
Zainspirował mnie do tego ten obrazek:



Zaś teraz mały screen z postępu prac. Jest to okienko zarządzania danym lennem (dostępne tylko wtedy, gdy mamy własne państwo), jeszcze w trakcie udoskonaleń i przeróbek. Mamy tu dość szczegółowy podgląd i możemy stąd zmienić właściciela przeglądanego lenna - nadać je innemu naszemu lordowi, lub samemu sobie.



Wszelkie sugestie mile widziane.

edit:@poniżej
Teraz powinno być ok. Tak, chyba by dało radę zrobić coś takiego. ;)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2008, 18:47:45 wysłana przez Daedalus »

Offline Majornik

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Piwa: 0
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #88 dnia: Grudzień 29, 2008, 18:43:37 »
1. obrazek nie za bardzo chce się wyświetlać :P A można by zrobić tak, żeby wyzywać lordów na pojedynki o honor lub kasiorkę? Tak jak to jest zrobione w modzie Armed Rebalance :P
« Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2008, 18:49:32 wysłana przez Majornik »

Offline Glaedr

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 888
  • Piwa: 5
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #89 dnia: Grudzień 29, 2008, 18:56:51 »
Tak według bardzo by się przydały pojedynki z lordami, ale trzeba by było wzmocnić tych lordów. Każdy wie, że w tej chwili można pokonać każdego lorda będąc bez ubrania i mając kij w rękach. Walczyło by się o honor, reputacje i może jeszcze o pieniądze. Co Wy na to?