Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: RES Mod (w przygotowaniu)  (Przeczytany 112215 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3915
  • Piwa: 142
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #45 dnia: Grudzień 26, 2008, 13:41:16 »
Jest jeszcze sporo czasu. Wprowadzanie bohaterów to będzie raczej jeden z ostatnich etapów, gdyż jest banalnie prosty. Toteż z tekstami spieszyć się nie lza.

Offline Majornik

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Piwa: 0
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #46 dnia: Grudzień 26, 2008, 18:48:26 »
Fajnie by móc machać dwoma toporkami naraz:D wtedy możnaby mówić o berserkerze:P

Offline Rhobar

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 219
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #47 dnia: Grudzień 26, 2008, 19:06:22 »
Albo Typowy rycerz z dwoma ostrzami to by było coś ;))) Tylko czy da rade zrobić aby atakować dwoma ostrzami ?? Widzę że Daedalus'ie masz mnóstwo pytań .

Offline Majornik

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Piwa: 0
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #48 dnia: Grudzień 26, 2008, 19:15:20 »
Wysłałem Daedalusowi are pytań na PW.. może coś zaakceptuje :D

Parę dobrych pomysłów jest w modzie Armed Rebalance.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 26, 2008, 19:20:55 wysłana przez Majornik »

Offline Messer

  • BANITA
  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #49 dnia: Grudzień 26, 2008, 20:00:39 »
Fajnie by móc machać dwoma toporkami naraz:D wtedy możnaby mówić o berserkerze:P

Berserker to był osobnik walczący bez zbroi, najcząśćiej zabijał jednym ciosem więc używał jakiejś WIELKIEJ PAŁY ;), walczył bez wytchnienia i nie znał odwrotu

Offline Majornik

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Piwa: 0
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #50 dnia: Grudzień 26, 2008, 20:11:29 »
No dobra może przesadziłem z berserkerem, ale fakt faktem dwie bronie to nie jedna ;)

Offline Messer

  • BANITA
  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #51 dnia: Grudzień 26, 2008, 20:26:44 »
W RoK jest jednostka piesza( Khergit Double Axe)walcząca dwoma toporkami, kliknijcie na baner poniżej będzie screen.

Offline Majornik

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Piwa: 0
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #52 dnia: Grudzień 26, 2008, 20:41:40 »
Chodzi mi o to, żebym ja mógł też tak walczyć. Żeby w tym modzie to też było.Oki już nie chce offtopu siać:P
« Ostatnia zmiana: Grudzień 26, 2008, 21:08:54 wysłana przez Majornik »

Offline Carrep

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Chodzące zuo.
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #53 dnia: Grudzień 27, 2008, 01:20:01 »
Pytanie do Daedalusa – jakie są granice w kreowaniu bohatera? Zostawiasz wolną rękę? Czy może zaczynamy jako kmiotek? Chodzi mi głównie o sprawy umiejętności i ekwipunku. Ciekawi mnie to, bo mam kilka opcji swojego hero i nie wiem, którą wybrać. Jeżeli podołam wyślę ci kompletny skrypt (czy jak to się tam nazywa) opierając się na twoim poradniku.
« Ostatnia zmiana: Grudzień 27, 2008, 01:22:59 wysłana przez Carrep »

Offline Messer

  • BANITA
  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 272
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #54 dnia: Grudzień 27, 2008, 11:24:06 »
Można by wprowadzić listę dobrych i złych uczynków, zadań które wykonano dobrze i źle, coś w rodzaju reputacji, a może nawet jakiś ranking "leniwych dni", np napadanie na wioski jest czynem nikczemnym i niegodnym więc obniża reputacje, teraz jest tylko możliwość podwyższenia reputacji poprzez wygrana bitwie ale obniżenie reputacji jest nie możliwe, reputacja mogła by spadać nawet poniżej 0, trzeba by ją wtedy naprawiać jakimiś dobrymi uczynkami(reputacja ta nie wpływała by na ilość wojska tylko np. na morale)

Offline Gedus

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 520
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #55 dnia: Grudzień 27, 2008, 11:41:36 »
Cytuj
np napadanie na wioski jest czynem nikczemnym i niegodnym więc obniża reputacje
A jeżeli zaatakujesz wioskę wroga to raczej jest czym sie chwalić królowi, wszystko zależy od punktu widzenia.

Offline Credo

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 350
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kaizoku Onii, Ore Wa Naru!
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #56 dnia: Grudzień 27, 2008, 11:49:02 »
Hmm, a może coś jak w Fable? Podczas rozmowy wybierasz odpowiedź negatywną lub pozytywną. Np. bohater mówi "Czy pomożesz mi, przybyszu?", to masz do wyboru:
- Pomogę Ci, przyjacielu[...]
- Lubię pomagać takim tępym knotom jak ty, głupcze[...]
- Przepraszam, ale nie mam na to czasu. [...]
- Zamilcz, śmieciu. Nie mam czasu na takie pierdoły[...]
itp.
Lub jeszcze ubrania podzielone na "atrakcyjne" i "straszne". Wpływały by one na dialogi, np. Lord zaczynałby zdanie od "Szlachetny rycerzu" lub "Okropny (yyy) zabójco". Jeśliby się dało, to nawet wpływałoby to na zachowanie bohaterów, np. by się kłaniali (niemożliwe) lub zaczęli się drzeć ze strachu przed panem zuyym (również niemożliwe).
Pozdrawiam.
Credo
Japońsko-murzyński twardziel, sądząc po avatarze i sygnaturce.

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3915
  • Piwa: 142
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #57 dnia: Grudzień 27, 2008, 11:55:07 »
Pytanie do Daedalusa – jakie są granice w kreowaniu bohatera? Zostawiasz wolną rękę? Czy może zaczynamy jako kmiotek?

Nie trzeba tworzyć bohatera na 1 poziomie, nawet w niektórych wypadkach nie jest to wskazane. Nie trzeba się też trzymać ściśle ograniczeń M&B jeśli chodzi o zależność artybuty - umiejętności. Jednak przesadzać też nie należy. Bohaterowie mają być odpowiednio zbalansowani.

Dla przykładu - jeden z moich nowych bohaterów będzie łucznikiem i mimo dość niskiego poziomu będzie miał sporo punktów w biegłości "łucznictwo" (oczywiście kosztem innych biegłości) i mimo niezbyt wysokiej siły będzie miał sporo punktów w umiejętności "potężnego naciągu", a to dzięki poświęceniu się treningowi w właśnie tej jednej dyscyplinie.


Credo, nawet sobie nie wyobrażasz ile z czymś takim byłoby roboty. :P

Offline Credo

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 350
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Kaizoku Onii, Ore Wa Naru!
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #58 dnia: Grudzień 27, 2008, 12:33:49 »
Wiem, nowe animacje ruchu, dialogi i wiele innych. ;) Poczekamy, zobaczymy - może będzie to w M&B 2? ;]
Dobra kolejny pomysł:
Może tak piesek? Hahah, dostajesz na początku kundla, karmisz go mięchem a on zdycha - pomaga w walkach, taki bohater. Bez jedzonka zdycha.
Jeszcze mam kolejny pomysł. Chodzi mi o zwiadowce. Masz np. w takiej drużynie pięciu. Gadasz z nimi, wybierasz opcje zwiadu, wybierasz kierunek, np. północny zachód lub południe, ile ich ma iść w jaki kierunek itp. Jeszcze ustalasz czas zwiadu, np. jeśli zwiaduje 8 godzin, przychodzi po 16. Im więcej godzin, tym dalej idzie i więcej informacji przekazuje. Np. po takich 3 godzinach, przekaże Ci wiadomości gdzieś z odległość Jamiche-Jamiche Castle, czyli mało. Byłby on bardzo słaby w walce, ale miałby szybkie konie.
Pozdrawiam.
Credo
Japońsko-murzyński twardziel, sądząc po avatarze i sygnaturce.

Offline Majornik

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Piwa: 0
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #59 dnia: Grudzień 27, 2008, 12:38:22 »
Siła chyba nie ma do "gadania" w kwestii obrażeń, bo w grze jest napisane, że siła daje tylko hp, a szkoda bo jednak powinna mieć wpływ na zadawane obrażenia.

A co to ma wspólnego z modem?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 28, 2008, 04:20:26 wysłana przez Daedalus »