Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: RES Mod (w przygotowaniu)  (Przeczytany 112237 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Rhobar

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 219
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #30 dnia: Grudzień 24, 2008, 12:57:46 »
Mój bohater to Rhobar .
Rhobar to prawdziwy, czystej krwi Nord, silny jak dwóch mężnych chłopów i zwinny niczym gazela . Rhobar jest bardzo młody, włosy ma krótkie które stoją mu do góry, ciemny blondyn z lekkim zarostem na twarzy . Jego posługiwanie się jednoręcznym toporkiem jest mistrzowskie, w walce jest prawdziwym berserkerem, przyozdobiony w surcot(?) z barwami Flagi jego ojca, ciężkie rękawice i buty które zapewniają mu doskonałą ochronę oraz wielka okrągła tarcza Huskarli która się doskonale posługuje, a aby ochronić głowę wybrał hełm strażnika Tihr bo tam właśnie mieszkał. Jego pierwsza bitwa odbyła się pod skrzydłami ojca generała Nordów pod Tihr, ojciec podczas podczas bitwy kazał mu wrócić do miasta by przygotować ostatnią obronę bo widział iż Swadia ma o wiele liczniejszą armie, Rhobar z braku doświadczenia wojennego zrobił co mógł, zebrał wszystkich na placu głównym, przyszykował zasadzki i wszystko co mu przyszło na myśl ,a gdy zbliżały się wojska Swadii, w oddali zobaczył jak generał Swadii morduje jeńców w tym jego ojca, Rhobar wielce zdenerwowany rzucił się do boju wraz z kompanami huskarlami, biegł tak i ku jego gniewie zobaczył iż pułk Swadii odwraca sie do niego plecami, a ich dowódca krzyczy do niego iż mu pomogą bo generał swadii zabił mu ojca, i tak w gniewie Rhobar i Sir Renar ramię w ramię wyzwolili Tihr, obydwaj dopadli generała Swadii i mieczami swych ojców ścieli mu głowę. Po wygranej bitwie przyszedł czas na odbudowę armii i miasta, a Sir Renar został w mieście Tihr i zaprzyjaźnił się z Rhobar'em.

Może być Daedalusie ?

Offline Movart

  • Administrator
  • Gawędziarz
  • ***
  • Wiadomości: 1072
  • Piwa: 141
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #31 dnia: Grudzień 24, 2008, 13:20:32 »
Fajne Rhobar   szkoda że nie ma multi albo coś takiego co byśmy mogli historie pisać albo w coś takiego grać (wsumie nie wiem co miałem na myśli ale jakiś mi pomysł się zrodził czytając twój Post Rhobar ale jeszcze niewiem jaki xD)

Offline Drakkainen

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 225
  • Piwa: 2
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #32 dnia: Grudzień 24, 2008, 13:22:03 »
Daedalus, a czy zamierzasz dodać nowe questy? Bo chyba wszyscy zgodzą się z tym, że te z native są nudne, mało opłacalne (w porównaniu chodźby z turniejami) i często się powtarzają. Mam pomysł na questy, mianowicie: w czasie wykonywania zadania przenosimy się do jakieś lokacji w której zadanie mamy wykonywać. Teren jest na tyle duży, że nie musimy opuszczać lokacji aby zadnie wykonać. Ponieważ z tego opisu pewnie nikt nic nie zrozumie, podam przykład. Mamy zadanie wydostać z lochu jakiegoś więźnia, np. lorda. Gdy wchodzimy do zamku, w którym znajduje się owy lord mamy do wybrania opcje WYKONAJ ZADANIE. Gra przenosi do lokacji, w której znajduje się zamek (model łatwo skopiować z native) i kryjówka, do której uciekamy z lordem (może myć jakaś mała wioska albo melina w lesie). Najpierw walczymy ze strażami więzienia, potem biegniemy do gospody gdzie kradniemy dwa konie, i spierniczamy z lordem za pogonią. Za miastem w wiosce czekają nasi ludzie. Gdy do nich docieramy zabijamy z ich pomocą pogoń. KONIEC. Wiem że wiele z tego opisu jest bardzo trudne do wykonania, ale chodzi o koncepcje. Poza tym podobne zadanie było w TLD, gdzie walczyliśmy na ulicach Minas Morgul.

Offline Rhobar

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 219
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #33 dnia: Grudzień 24, 2008, 14:25:01 »
eld ... nie uważasz że to by będzie bardzo trudne do wykonania ?

A poza tym to poco uciekać przed pogonią skoro można samemu ich wybić?

Offline Drakkainen

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 225
  • Piwa: 2
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #34 dnia: Grudzień 24, 2008, 21:20:40 »
Tak, wiem że to prawie niewykonalne. Prawie. Większość podawanych tu pomysłów jest niewykonalna, więc ja też postanowiłem coś urodzić. A nuż znajdzie się wreszcie jakiś ciekawy pomysł.

Można ich wybić, czemu nie, ale gdy przeciwników 50 (w końcu to zamek) a was dwóch...

Offline NIFN

  • Wagant
  • *
  • Wiadomości: 1360
  • Piwa: 19
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #35 dnia: Grudzień 24, 2008, 23:56:53 »
Witam!
Nawiązując do powyższych 3 postów: Ciekawy byłby taki quest. Powiedzmy, że zleceniodawca (lord/król) prosi nas o uwolnienie więźnia (niekoniecznie lorda) z lochów w jakimś zamku. Zadaniem gracza byłoby dojechać do tego zamku (ha!), opłacić strażnika, by zezwolił na odwiedziny (łapówka). W więzieniu stałby npc o nazwie "więzień", z którym musielibyśmy porozmawiać. Po konwersacji i opuszczeniu więzienia, kilku strażników (nieco więcej niż przy wkradaniu się do miasta) próbowałoby nas zatrzymać, ale mielibyśmy pomocnika - więźnia z powiedzmy "pałką" (club). Po pokonaniu wszystkich strażników pojawiłby się ekran z napisem o wydostaniu się z zamku i wrócilibyśmy na mapę świata z nowym osobnikiem w drużynie, którego dostarczylibyśmy do zleceniodawcy. Oczywiście więźnia, jak i gracza podczas ucieczki strażnicy mogliby zabić (zranić - w przypadku gracza), co oznaczałoby niepowodzenie.

Mam też pomysł na quest: Gdy nagrabimy sobie u danego lorda, ten nasyła na nas skrytobójcę. Podczas odpoczynku w gospodzie (w dowolnym dniu, w porze nocnej), sen zostałby przerwany komunikatem: "Zbudziły Cię, kroki zmierzające do twojego pokoju... Broń się, zostałeś zaatakowany!" i przeniosło by nagiego bohatera z bronią do pokoju w tawernie, a na przeciw biegł by na nas zamaskowany zamachowiec. Po jego zabiciu wyświetliłby się na ekranie napis "Po przeszukaniu ciała znalazłeś dziennik zamachowca, okazało się, że tajemnicza osoba o pseudonimie (np)"J" zlecił, by Ciebie zabito. Powinieneś porozmawiać z właścicielem gospody, czy wie coś o tajemniczym "J"." <- W tym momencie pojawiłby się wpis do dziennika. Oczywiście quest polegałby na zdobywaniu informacji od różnych Npc-ów (właściciel gospody -> sołtys -> lord danego miasta). Ostatecznie odesłano by nas do Lorda, który to zlecił (pana "J") naszą egzekucję. Po krótkiej kłótni z lordem (i pojedynkiem) przyznałby się do tego i obiecał, że więcej tego nie uczyni (w co oczywiście wątpi) i w ramach rekompensaty podarowałby nam pewną sumkę. Oczywiście w dwóch miejscach quest mógłby być przerwany - podczas walki ze skrytobójcą, oraz podczas pojedynku z lordem.

Mam takie pytania Daedalus-ie, odnośnie RES-a:
1) Rozumiem, że każdy bohater, czy też najemy lord pewne osoby lubi, a pewnych nie (z wzajemnością). Zastanawia mnie czy będą relacje typu bohater - najemny lord, czy tylko bohater - bohater, n. lord - n. lord?
2) Gdy "wypuścimy" bohatera, przydzielając mu jakieś wojsko, będziemy mogli go poprosić o powrót do oddziału gracza (wraz ze swoją armią) i czy będzie się zachowywał (jako samowystarczalny), tak jak zwykły lord (plądrował wioski,oblegał zamki, rekrutował wojsko itp)?
3) Czy samodzielny bohater będzie awansował, a jeśli tak, to jak będzie wyglądać rozdawanie u niego punktów (będą one automatycznie rozdawane, czy też gracz podczas konwersacji będzie je dodawał)?
4) Tak, jak z khergickimi hełmami, które można tylko zdobyć w walce - dałoby rade, by inne przedmioty charakterystyczne dla danego królestwa również można by było zdobyć (np nordycki hełm itp)?
Pozdrawiam!
« Ostatnia zmiana: Grudzień 25, 2008, 00:03:02 wysłana przez NIFN »

Offline Szakal

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 15
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • xyloreth
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #36 dnia: Grudzień 25, 2008, 16:54:22 »
4) Tak, jak z khergickimi hełmami, które można tylko zdobyć w walce - dałoby rade, by inne przedmioty charakterystyczne dla danego królestwa również można by było zdobyć (np nordycki hełm itp)?

Przez edycję item_kinds1.txt można wprowadzić te przedmioty do sprzedarzy, tak samo jak zestaw samuraja czy niektóre ubrania lordów. Ale czy do bitwy, nie mam pojęcia.

Ten quest ze skrytobójcą ciekawy, fajnie byłoby coś takiego wprowadzić. A co do ratowania więźniów, to po zabiciu nieszczęśnika tracilibyśmy 20 relacji ze zleceniodawcą zadania.

Offline Kosiciel

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 222
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #37 dnia: Grudzień 25, 2008, 22:37:19 »
Ciekawe pomysły, sama modyfikacja zapowiada się wręcz rewelacyjnie, a co dla niektórych ma ogromne znaczenie - będzie od początku w naszym ojczystym języku! Brawo, brawo!
Zastanowię się nad swoją postacią i w przeciągu kilku dni podrzucę stosowny materiał (o ile w ogóle mogę :).
..:: KOSICIEL ::..

Offline Lord Nikczemnik

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Piwa: 0
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #38 dnia: Grudzień 25, 2008, 23:48:49 »
Oto moje skromne pomysły :D
1) W miarę możliwości mógł byś dodać formację krąg pik(taki coś jak w total war, co wiara ustawia się tarczami na zewnątrz), łatwiej by się walczyło z khergitami.
2)Zamiast dzielić armię na łucznicy, piechota, i jeźdźcy, czy nie lepiej było by ją podzielić na oddziały? tzn: sam byś decydował jaki jednostki mają się znajdować w danym oddziale.
3) Mógł byś ujednolicić jednostki ( w native mnie denerwowało to że mam paru vaegirskich gwardzistów i jeden ma pikę bez tarczy, drugi ma miecz i tarczę a trzeci sam topór).   
4) Decydowanie przed bitwą jakich żołnierzy weź nie się do walki.
5) Dobrze by było gdyby konnica wjeżdzała we wroga zadając obrażenia pochylonej lancy, a nie zasłaniając się tarczą.

Offline Rhobar

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 219
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #39 dnia: Grudzień 25, 2008, 23:59:50 »
Oto moje skromne pomysły :D
1) W miarę możliwości mógł byś dodać formację krąg pik(taki coś jak w total war, co wiara ustawia się tarczami na zewnątrz), łatwiej by się walczyło z khergitami.

Formacją "jeż" ... i to nie były piki tylko krótkie włócznie

2)Zamiast dzielić armię na łucznicy, piechota, i jeźdźcy, czy nie lepiej było by ją podzielić na oddziały? tzn: sam byś decydował jaki jednostki mają się znajdować w danym oddziale.

Yyyy... a po co ?

3) Mógł byś ujednolicić jednostki ( w native mnie denerwowało to że mam paru vaegirskich gwardzistów i jeden ma pikę bez tarczy, drugi ma miecz i tarczę a trzeci sam topór).  

Właśnie tak lepiej wygląda :) Żołnierze nie są tacy sami i to jest fajne bo każdy walczy czym chce . No chyba ze Daedalus by dał jednostkę np 'Pałacowy Strażnik', i tak każdy by miał  przykładowo długi miecz dwuręczny albo coś innego i wyglądali by identycznie jako iż byli by tą jednostką najsilniejszą w danej frakcji .

4) Decydowanie przed bitwą jakich żołnierzy weź nie się do walki.

Bardzo Dobry pomysł

5) Dobrze by było gdyby konnica wjeżdzała we wroga zadając obrażenia pochylonej lancy, a nie zasłaniając się tarczą.

U mnie jeźdźcy szarżują z lancami w dół ... ale gram w moda więc dla tego .

Offline Krochmal

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 6
  • Piwa: 0
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #40 dnia: Grudzień 26, 2008, 00:25:21 »
Właśnie... turnieje a może by dało się coś w nich zmienić bo w native są troche nudne fajnie by było gdyby była możliwosc wyboru broni oraz używania swojej zbroji z heraldyką czy wyzywanie innych lordów, losowe walki między lordami można by było walczyć o względy dam bądź świetne rumaki lub zbroje co o tym myślicie ?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 26, 2008, 00:27:09 wysłana przez Krochmal »

Offline Tario

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1184
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Rittes des panter
    • Gry RPG u Taria
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #41 dnia: Grudzień 26, 2008, 08:23:52 »
Jak jesteśmy przy turniejach fajnie 'było by mieć swoją zbroje' , to trochę opaźnia czas w którym moglibyśmy w nim brać udział
bo co zdziała chłop z kosą przeciw płytowej zbroi . kurcze to dodało by troszkę reala.
Może wprowadzisz system śmierci?Ciekawie było by uleprzyć nagrody turnieju ,np zrobić że byłby o wiele żadszy i np że nagrodą będzie troszkę złota ,np jak jesteśmy wasalem bez lenn to zamek albo wieś.
Fajnie było by by można było wybudować, własny zamek nazwać go itp.
Jeżeli chodzi o lordów to może odblokował byś tę część mapy co jest w modzie the eaglen the radiant cross, ozdobić ją troszkę ,
i "nasza" frakcja mogła by się tam osiedlić co ty na to.

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3915
  • Piwa: 142
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #42 dnia: Grudzień 26, 2008, 13:19:50 »
Movart, Rhobar - w temacie napisałem (bodajże w trzecim moim poście) co dokładnie potrzeba dla towarzyszy. Wasze opisy nadają się bardziej dla lordów, jednak też napisałem, jakie osoby mają szansę na własnego lorda w grze. Więc...

Ostrzegam też, że jeśli chodzi o kwestie dialogowe towarzyszy, to jestem bardzo wybredny i nijakich postaci, z dialogami pisanymi na szybko i byle jak, w grze umieszczał nie będę.

Cytuj
"Companions" to była bardzo fajna opcja, nie wiem dlaczego ją usunęli :-/  W sumie, mógłbyś dodać bo nawet nie wiem jak wydawać bohaterom rozkazy, czy są podporządkowani pod piechotę czy łuczników.

Była fajna, ale raczej jest zahardkodowana, więc nie dam rady jej przywrócić. Zaś podporządkowani są pod piechotę (o ile nie są konno), nawet jeśli mają broń dystansową.

Cytuj
Daedalus, a czy zamierzasz dodać nowe questy?

Na chwilę obecną - nie, bo i tak jest sporo roboty. Nawet jeśli jakieś dodam, to raczej będą to questy jednorazowe, a nie takie, jakie można otrzymać od lordów i które się powtarzają. Z tym jest naprawdę spooooro grzebania.


Cytuj
Mam takie pytania Daedalus-ie, odnośnie RES-a:
1) Rozumiem, że każdy bohater, czy też najemy lord pewne osoby lubi, a pewnych nie (z wzajemnością). Zastanawia mnie czy będą relacje typu bohater - najemny lord, czy tylko bohater - bohater, n. lord - n. lord?
2) Gdy "wypuścimy" bohatera, przydzielając mu jakieś wojsko, będziemy mogli go poprosić o powrót do oddziału gracza (wraz ze swoją armią) i czy będzie się zachowywał (jako samowystarczalny), tak jak zwykły lord (plądrował wioski,oblegał zamki, rekrutował wojsko itp)?
3) Czy samodzielny bohater będzie awansował, a jeśli tak, to jak będzie wyglądać rozdawanie u niego punktów (będą one automatycznie rozdawane, czy też gracz podczas konwersacji będzie je dodawał)?
4) Tak, jak z khergickimi hełmami, które można tylko zdobyć w walce - dałoby rade, by inne przedmioty charakterystyczne dla danego królestwa również można by było zdobyć (np nordycki hełm itp)?
Pozdrawiam!

1) Będą relacje bohater - bohater. I prawdopodobnie tylko takie. W przypadku lordów to działa zupełnie inaczej i gra szuka im przyjaciół/nieprzyjaciół na podstawie przeciwieństw charakterów. Jednak ma to bardzo niewielkie znaczenie i prawie nie widać tego w grze.
2) Wszystko się zgadza. Można go wypuścić, dać mu jednostki, wziąć z powrotem... Nie wiem jeszcze jak jest z rekrutowaniem przez nich wojska (prawdopodobnie zależy to od ilości pieniędzy, jakie posiadają), ale reszta działa dobrze.
3) Będzie awansował (czasami dużo szybciej, niż gdyby był w naszej drużynie). Gra nie rozda mu jednak punktów, nie przydziela umiejętności, nie ulepsza ekwipunku. Najlepiej po jakimś czasie przyjąć bohatera z powrotem do siebie, i samodzielnie rozdać mu uzbierane punkty i umiejętności.
4) Dałoby radę i byłoby to banalnie proste. Zastanowię się nad tym.

Cytuj
Mam też pomysł na quest: Gdy nagrabimy sobie u danego lorda, ten nasyła na nas skrytobójcę. Podczas odpoczynku w gospodzie (w dowolnym dniu, w porze nocnej), sen zostałby przerwany komunikatem: "Zbudziły Cię, kroki zmierzające do twojego pokoju... Broń się, zostałeś zaatakowany!" i przeniosło by nagiego bohatera z bronią do pokoju w tawernie, a na przeciw biegł by na nas zamaskowany zamachowiec. Po jego zabiciu wyświetliłby się na ekranie napis "Po przeszukaniu ciała znalazłeś dziennik zamachowca, okazało się, że tajemnicza osoba o pseudonimie (np)"J" zlecił, by Ciebie zabito. Powinieneś porozmawiać z właścicielem gospody, czy wie coś o tajemniczym "J"." <- W tym momencie pojawiłby się wpis do dziennika. Oczywiście quest polegałby na zdobywaniu informacji od różnych Npc-ów (właściciel gospody -> sołtys -> lord danego miasta). Ostatecznie odesłano by nas do Lorda, który to zlecił (pana "J") naszą egzekucję. Po krótkiej kłótni z lordem (i pojedynkiem) przyznałby się do tego i obiecał, że więcej tego nie uczyni (w co oczywiście wątpi) i w ramach rekompensaty podarowałby nam pewną sumkę. Oczywiście w dwóch miejscach quest mógłby być przerwany - podczas walki ze skrytobójcą, oraz podczas pojedynku z lordem.

To nawet brzmi wykonalnie. Może dałoby coś takiego ustrugać. Ale to później, jak już będę miał inne rzeczy gotowe. :P

Cytat: Kosiciel
Zastanowię się nad swoją postacią i w przeciągu kilku dni podrzucę stosowny materiał (o ile w ogóle mogę :).

Jasne, że możesz. Patrząc na Twój styl pisania oczekuję ciekawej i dopracowanej postaci. :P


Cytuj
Oto moje skromne pomysły :D
1) W miarę możliwości mógł byś dodać formację krąg pik(taki coś jak w total war, co wiara ustawia się tarczami na zewnątrz), łatwiej by się walczyło z khergitami.
2)Zamiast dzielić armię na łucznicy, piechota, i jeźdźcy, czy nie lepiej było by ją podzielić na oddziały? tzn: sam byś decydował jaki jednostki mają się znajdować w danym oddziale.

Niewykonalne dla mnie.

Cytuj
3) Mógł byś ujednolicić jednostki ( w native mnie denerwowało to że mam paru vaegirskich gwardzistów i jeden ma pikę bez tarczy, drugi ma miecz i tarczę a trzeci sam topór).   

Raczej pójdę w przeciwnym kierunku, bo nie chcę, by np. każdy rycerz, łucznik, czy piechur był identyczny. Będą do siebie podobni (jeśli idzie o tę samą frakcję), będą mieć odpowiendią broń, ale nie będą to klony. Identyczni wojacy szybko by się znudzili.

Cytuj
4) Decydowanie przed bitwą jakich żołnierzy weź nie się do walki.
5) Dobrze by było gdyby konnica wjeżdzała we wroga zadając obrażenia pochylonej lancy, a nie zasłaniając się tarczą.

Też raczej niewykonalne dla mnie. Chociaż przyjrzę się temu, może da radę coś zrobić.

W sprawie turniejów - może dodam arenę Janusa, odpowienio ją ulepszając.

Offline Rhobar

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 219
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #43 dnia: Grudzień 26, 2008, 13:24:46 »
Turnieje z lancami 1vs1 jak w realu . Albo turniej na miecze do 10 uderzeń(zasady realne) albo do końca hp(zasady virtualnie) .
A z tym zamkiem to hmmm ... nie jest zły pomysł  tylko żeby było można stworzyć jeden taki zamek i to za monstrualne pieniądze.
Pomyśl nad nową mapką bo ta z native,przyznajmy panowie, jest nudna .

A frakcje ? Chcesz wprowadzić jednostki które będą dokładnie odzwierciedlały frakcje?
"- wzorując się trochę na modzie Improved Natvie chcę przerobić jednostki każdej frakcji, by naprawdę były niepowtarzalne i od razu było wiadomo z kim walczymy i kto jest kim."

A zastanawiałeś się może nad zrobieniem nowych frakcji ? Nazywając je po imieniu ? Nordowie by pasowali, ale np Rhodocy lub Vagirzy (?!?!)

Offline Pablo77

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 977
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • |\/|00j $$w33t4$|\|y i loofC14nY B3nD!!!!1111 :*:*
Odp: RES Mod (w przygotowaniu)
« Odpowiedź #44 dnia: Grudzień 26, 2008, 13:34:32 »
Mam pytanie. Do kiedy należy Ci przesłać swojego bohatera razem z dialogami?
Zapoznaj się z treścią regulaminu forum mówiącą o wysokości całej sygnatury. // Kalpokor