Najnowsze newsy z naszej strony:


    Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

    Autor Wątek: The Deluge (pierwotny wątek i dyskusja ogólna)  (Przeczytany 369618 razy)

    Opis tematu:

    0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

    Offline Józef Sztacheta

    • Wagant
    • *
    • Wiadomości: 1250
    • Piwa: 6
    • Płeć: Mężczyzna
    The Deluge (pierwotny wątek i dyskusja ogólna)
    « dnia: Sierpień 29, 2006, 00:23:21 »
    With Fire And Sword Mod
    Puki co prace trwają nad trybem Multi Player...

    Stare informacje....(wkrótce postaramy się zebrać nowe do kupy i umieścić tutaj)
    (click to show/hide)
    « Ostatnia zmiana: Grudzień 21, 2014, 22:50:55 wysłana przez Rome »

    Offline Alex

    • Tułacz
    • *
    • Wiadomości: 7
    • Piwa: 0
    Re: With Fire And Sword mod
    « Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 29, 2006, 00:28:11 »
    Krótka historia
    Jakieś dwa miesciące temu wraz z kilkoma osobami postanowiliśmy zrobic moda opartego na powieści "Ogniem i Mieczem" Henryka Sienkiewicza. Oprócz swoich modeli mamy także pozwolenie na wykorzystanie pracy ekipy Dukes&Mercenaries :) Prosimy o rejestrację na naszym forum www.withfireandswordmod.fora.pl i pomoc w jakiejkolwiek formie.
    Jeszcze link do tematu na talesworlds : http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,14261.0.html

    Screeny: http://img170.imageshack.us/my.php?image=hus1vn8.png
    http://img242.imageshack.us/my.php?image=hus2zi1.png

    Więcej na naszym forum !
    Glory To The Brave !

    Offline Covall

    • Moczymorda
    • *
    • Wiadomości: 139
    • Piwa: 1
    • Płeć: Mężczyzna
      • Tawerna "Four Ways"
    Re: With Fire And Sword mod
    « Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 29, 2006, 00:37:14 »
    Bardzo mi sie pomysl podoba. Jedna z lepszych Polskich książek do zagrania :D Bardzo bym chcial to przetestowac :D
    Pierwsze fotki wygladaja bardzo dobrze, szczegółowe bardzo, modele i dobre tekstury, to się chwali :)
    Mam 2 pytania. Czy macie zamiar napisac jakas fabule? i Czy zrobicie nowy swiat gry?

    Offline Alex

    • Tułacz
    • *
    • Wiadomości: 7
    • Piwa: 0
    Re: With Fire And Sword mod
    « Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 29, 2006, 00:38:32 »
    Fabuła będzie :) Narazie zbieramy pomysły, a później weźmiemy się za realziację ... Jeżeli masz jakieś to wal śmiało
    Glory To The Brave !

    Offline Józef Sztacheta

    • Wagant
    • *
    • Wiadomości: 1250
    • Piwa: 6
    • Płeć: Mężczyzna
    Re: With Fire And Sword mod
    « Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 29, 2006, 00:43:52 »
    Tak, mamy na celu pozmieniac w grze jak najwiecej, aby jak najbardziej oddac klimat XVII- wiecznej Rzeczpospolitej, np. Bardzo szczegolowo opisani bohaterowie (szczegoly na forum;)) poza tym mamy w planach wydac takze 2 wersje jezykowe: angielski oraz staropolski jezyk, ktory ustalilismy ze bedzie dodatkowo nadawal klimat.

    Offline Covall

    • Moczymorda
    • *
    • Wiadomości: 139
    • Piwa: 1
    • Płeć: Mężczyzna
      • Tawerna "Four Ways"
    Re: With Fire And Sword mod
    « Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 29, 2006, 00:48:22 »
    Ooooo 2 jezyki to bedzie cos :) Staropolski jezyk rox :D Na parwde nie moge sie doczekac tego moda. Ode mnie macie pelne poparcie i jak zgodza sie admini to nasz patronat (mountblade.info) :)

    Offline Puzonix

    • Hulaka
    • *
    • Wiadomości: 531
    • Piwa: 2
    • Constable Hater
    Re: With Fire And Sword mod
    « Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 29, 2006, 09:20:10 »
    Bardzo mi sie podoba ten pomysł. Mam nadzieje, że sie nie zniechęcicie i dane mi bedzie kiedyś dowodzić husarią, yeah :D

    Offline soner

    • Ojciec Założyciel
    • Rybałt
    • ****
    • Wiadomości: 1722
    • Piwa: 147
    • Płeć: Mężczyzna
    • Steam ID: Mój status Steam
    Re: With Fire And Sword mod
    « Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 29, 2006, 12:03:33 »
    mi sie podoba rowzniez ;) Narazie moge sie przyczepic do tej czcionki na titlu ktora napisano With fire and sword, kompletnie nie pasuje, tak samo jak kolor napisu, radze zmienic ;) a pozniej lukne na forum i dopisze jesczze cos ;]
    ~Już Cię nie rozumie liżę komuż dupę ale jestem arogancki.Zastawienie wyrazów podobne do tego Jaś jest wysoki ale trochę niski. - acoaco122

    Offline FoG

    • Moczymorda
    • *
    • Wiadomości: 179
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    • The Blackening
    Odp: With Fire And Sword mod
    « Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 29, 2006, 12:58:58 »
    mi sie ta pochwa nie podoba, za duzo zaslania, lepiej jak by byl mieczyk wyciagniety z pochwy :D:D

    a napis jest bardzo fajny czemu ci sie nie podoba soner? fajnie wyglada ;]
    « Ostatnia zmiana: Sierpień 29, 2006, 13:01:08 wysłana przez FoG »

    Offline Puzonix

    • Hulaka
    • *
    • Wiadomości: 531
    • Piwa: 2
    • Constable Hater
    Re: With Fire And Sword mod
    « Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 29, 2006, 13:44:12 »
    To akurat fakt, że napis sie nie komponuje. Ale jeszcze do dopracujecie przecież :)

    Offline Józef Sztacheta

    • Wagant
    • *
    • Wiadomości: 1250
    • Piwa: 6
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: With Fire And Sword mod
    « Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 29, 2006, 16:49:43 »
    No co do napisu to bylo troche dyskusji na forum... wkoncu stanelo na tym i dalem juz sobie spokoj z backgroundem i logiem. Jesli macie jakies zastrzezenia do czcionki to mnie raczej interesowaly by konkrety, czyli dokladnie jaka by bardziej pasowala.

    Offline soner

    • Ojciec Założyciel
    • Rybałt
    • ****
    • Wiadomości: 1722
    • Piwa: 147
    • Płeć: Mężczyzna
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: With Fire And Sword mod
    « Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 29, 2006, 16:55:31 »
    a np. ta http://soner.boo.pl/tmp/CELTG___.rar identyczna jest napisane na logu strony Tawerna Four Ways
    ~Już Cię nie rozumie liżę komuż dupę ale jestem arogancki.Zastawienie wyrazów podobne do tego Jaś jest wysoki ale trochę niski. - acoaco122

    Offline Covall

    • Moczymorda
    • *
    • Wiadomości: 139
    • Piwa: 1
    • Płeć: Mężczyzna
      • Tawerna "Four Ways"
    Odp: With Fire And Sword mod
    « Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 29, 2006, 17:00:03 »
    A ja proponuje 1 z tych. Jak sie ktoras spodoba, to wrzuce


    Offline Józef Sztacheta

    • Wagant
    • *
    • Wiadomości: 1250
    • Piwa: 6
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: With Fire And Sword mod
    « Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 29, 2006, 17:06:46 »
    hmm, czy ja wiem... moze nawet pasuje

    ale i tak logo to nie jest najwazniejsza sprawa jaka musimy zrobic:/

    Offline Puzonix

    • Hulaka
    • *
    • Wiadomości: 531
    • Piwa: 2
    • Constable Hater
    Odp: With Fire And Sword mod
    « Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 29, 2006, 17:09:08 »
    a np. ta http://soner.boo.pl/tmp/CELTG___.rar identyczna jest napisane na logu strony Tawerna Four Ways

    Własnie tez o tym pomyślałem. Ta jest prawie taka sama jak oryginalny napis Mount & Blade