Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: The Red Wars  (Przeczytany 12794 razy)

Opis tematu: Mod o komunistach, faszystach itd. w Calradii...

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Tyr

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 766
  • Piwa: 66
  • Wódka Sobieski - Ten smak jest królewski!
The Red Wars
« dnia: Marzec 02, 2014, 23:20:21 »
http://www.moddb.com/mods/the-red-wars-11 - link do tematu na moddb.com
http://www.moddb.com/mods/the-red-wars-11/downloads/the-red-wars-11 - link do pobrania wersji 1.1
http://www.moddb.com/mods/the-red-wars-11/downloads/a-quick-weapons-fix - szybki fix naprawiający dźwięki wystrzałów i dodający dym z luf broni palnej :)

EDIT: - Nowa wersja 1.2

http://www.moddb.com/mods/the-red-war-12/downloads/the-red-war-12 - wersja 1.2, bezpośredni download


W modzie znajdziemy frakcje takie jak:

Faszystowska Swadia
Zjednoczona Vaegirska Federacja,
Czerwona Armia Khergitów,
Nordycki (Północny) Sojusz,
Rhodocki Sojusz,
Sułtanat Sarranidzki,

Zmieniono drzewka rozwoju frakcji
Dodano wielu nowych lordów
Dodano wiele nowych itemów w tym broń palną
Dodano bannery
Zmodyfikowano mapę z Native'a
Dodano muzykę


Więcej o modzie napiszę, jak w niego zagram :3


EDIT: Pograłem, zobaczyłem i się zraziłem.

MOD NA RAZIE TO JEDNA WIELKA KASZANKA.

Grając już w quick battles zauważamy błędy z wczytywaniem tekstur - no nic, trudno. Przewijając po postaciach zauważamy błędy z umieszczeniem strzał i łuku (WTF? Co one jeszcze tu robią?) na postaci - strzały są umieszczone na brzuchu w miejscu sztyletu, tyle że poziomo, a łuk na plecach jak tarcza (w sumie może i łuk  przeszedłby, ale nie strzały ._. )

Ponadto, grając w quick battles swadiańskim żołnierzem, zauważyłem, że karabin SKAŁKOWY (a przynajmniej wyglądający jak skałkowy z racji linki i zamka skałkowego) ma magazynek na  20 naboi ._. Co więcej - celność = 100, szybkość przeładowania = chyba z 300 albo więcej - animacja przeładowania jest niedostrzegalna - obrażenia niskie, około 40 dla żołnierza Vaegirskiego (w głowę więcej) - przez co walka przypomina strzelanie z karabinu maszynowego przy cholernie wysokiej celności i prędkości przeładowywania ._.

Swoje uwagi już zapisałem na moddb.com w temacie autora i dałem mu parę rad, ale pewnie mnie olał.

Tak czy siak, te rzeczy NIE PODOBAJĄ MI SIĘ ._.


Dla żołnierzy niższych poziomów (testowana Swadia) animacja przeładowywania jest starą animacją z Native dla pistoletów skałkowych.


EDIT: Dodałem jeden link do fixa na broń palną (dźwięki i dym)
EDIT 2: Dodałem nowy link do wersji 1.2
« Ostatnia zmiana: Listopad 22, 2014, 00:42:53 wysłana przez AdamOr »
Ulubiony cytat?

"I'll shot your brain out, you stupid meat-bag!"
HK-47!

Offline Milczmen

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 700
  • Piwa: 94
  • Płeć: Mężczyzna
  • True North!
Odp: The Red Wars 1.1 - mod o Komunistach, Faszystach itd. w Calradii...
« Odpowiedź #1 dnia: Marzec 03, 2014, 21:14:53 »
Na razie zostali tylko lekko zmienieni Swadianie i Vaegirzy, następne zmiany będą w nowych wersjach ;)

Offline Tyr

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 766
  • Piwa: 66
  • Wódka Sobieski - Ten smak jest królewski!
The Red Wars 1.2 - nowa wersja
« Odpowiedź #2 dnia: Marzec 25, 2014, 19:30:58 »
http://www.moddb.com/mods/the-red-war-12/downloads/the-red-war-12

Wersja 1.2

Download na moddb.com

Zmiany -

Naprawienie paru bugów
Nowa muzyka
Nowi żołnierze,
Nowe itemy
Lepsze textury i meshe
Nowe bannery

Twórca się nie wysilił na napisanie kompletnego changelogu...
Ulubiony cytat?

"I'll shot your brain out, you stupid meat-bag!"
HK-47!

Offline Tyr

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 766
  • Piwa: 66
  • Wódka Sobieski - Ten smak jest królewski!
Odp: The Red Wars 1.3 hotfix - mod o Komunistach, Faszystach itd. w Calradii...
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 16, 2014, 19:29:07 »
JEST WERSJA 1.3 i HOTFIX


http://www.moddb.com/mods/the-red-war-12/downloads/13-beta - link do downloadu wersji 1.3
http://www.moddb.com/mods/the-red-war-12/downloads/the-red-wars-13-beta-hotfix-one - sam hotfix (MUSISZ POBRAĆ OBOWIĄZKOWO)


Co zostało zmienione:

- balans cenowy,
- więcej muzyki,
- więcej broni,
- lepsze drzewka rozwoju (aczkolwiek wciąż chujowe nieco),
- zostało trochę przedmiotów z native'a
- dodano animację żołnierzy na warcie (trzymających karabiny), ale karabiny nie pokazują się w ich dłoniach. Twórcy pracują nad tym.


Co zostało zepsute:
- pistolety działają jak łuki (sam to sobie naprawiłem w itemeditorze),
- dla "Crappy bullets" nie ma mesha,
- większość broni ma jeden strzał i cholernie wysoką celność, dlatego opcja "Horse Archery" nie jest potrzebna, żeby celnie strzelać z konia,
- animacja reloadu to wciąż stara animacja dla pistoletu skałkowego (łatwo to obejść wpisując "  2.000000 anim_human 22828 22860 9 0 0.0 0.0 0.0 0.0"  - pod reload_pistol i reload_musket w actions.txt - jest to nieco zmieniona animacja dla skałkowych pistoletów, która bardziej przypomina wkładanie samego magazynka - przed pierwszą 2 muszą być dwie spacje)


Have fun :D
Ulubiony cytat?

"I'll shot your brain out, you stupid meat-bag!"
HK-47!

Offline Tyr

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 766
  • Piwa: 66
  • Wódka Sobieski - Ten smak jest królewski!
Odp: The Red Wars 1.4 - mod o Komunistach, Faszystach itd. w Calradii...
« Odpowiedź #4 dnia: Czerwiec 01, 2014, 00:26:25 »
Link do wersji 1.4 -

https://docs.google.com/file/d/0B5spUBfLf8ZIaVcwTDFNUW9ScnM/edit

Wersja 1.4 jest dosyć zabugowana... da się grać, ale rozgrywka nie jest tak przyjemna jak w 1.3


I udało mi się dostać do teamu, zajmuję się tworzeniem prostych modeli, a inni członkowie je teksturują :)

Ja tworzę modele w Wings3D (sam nie potrafię teksturować) i eksportuję je do .obj, a kolega z zespołu je teksturuje w jakimś innym programie. Równolegle uczę się teksturowania od niego, co na pewno pomoże mi przy pracy nad moim modem Heart Of The Mystery (nad którym pracem spowolniły, ale nie umarły :) ) Ponadto, jak już skończą pracować nad tym modem, zaczną mi pomagać przy moim modzie ^^
Ulubiony cytat?

"I'll shot your brain out, you stupid meat-bag!"
HK-47!

Offline Relkov98

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 144
  • Piwa: -1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: The Red Wars 1.2 - mod o Komunistach, Faszystach itd. w Calradii...
« Odpowiedź #5 dnia: Wrzesień 02, 2014, 22:19:28 »
jest już wersja 1.5 jak dla mnie mod jeden z najlepszych :)

Offline ZdzisiuDywersant

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 567
  • Piwa: 26
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie było ziemnioków, jeno tylko głód i mróz
Odp: The Red Wars 1.2 - mod o Komunistach, Faszystach itd. w Calradii...
« Odpowiedź #6 dnia: Wrzesień 04, 2014, 16:35:34 »
Czyżby ten mod się rozwijał w dobrą stronę?
Suprajs, podpisu brak!

Offline ZdzisiuDywersant

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 567
  • Piwa: 26
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie było ziemnioków, jeno tylko głód i mróz
Odp: The Red Wars
« Odpowiedź #7 dnia: Listopad 29, 2014, 16:02:22 »
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2014, 16:28:32 wysłana przez ZdzisiuDywersant »
Suprajs, podpisu brak!

Offline szturmowiec

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: The Red Wars
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 15, 2015, 12:55:37 »
Witam oto moje szybkie przedstawienie moda w dość nietypowy sposób :)
Zapraszam serdecznie ;)
https://www.youtube.com/watch?v=-4A-cpjK8QU


Pozdrawiam Szturmowiec.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 15, 2015, 16:30:20 wysłana przez szturmowiec »

Offline Octavian

  • Giermek
  • *
  • Wiadomości: 2695
  • Piwa: 424
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
Odp: The Red Wars
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 16, 2015, 21:10:25 »
Facet siedzi w kominiarce i gada o MIB. No to nie jest dziwne, ale ani huth, lllew ani Treborn, ani ^IVE, Baldwin czy ZdzisiuDywersant nie mieli w tym temacie nic do powiedzenia.
I to mnie zastanawia!

Offline huth

  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6524
  • Piwa: 451
Odp: The Red Wars
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 16, 2015, 21:52:46 »
Na chwilę włączyłem te filmiki już wcześniej, ogólnie to szkoda mi życia na oglądanie let's playi, szczególnie z M&B, ale pomysł na przebicie się YT całkiem dobry, poza tym całkiem swobodnie gość nawija. Choć bardziej pasowałby hełm garnczkowy do Adalonii :P

Offline Octavian

  • Giermek
  • *
  • Wiadomości: 2695
  • Piwa: 424
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
Odp: The Red Wars
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 16, 2015, 22:20:23 »
Jeżeli nie będzie się tu udzielał, to jaki sens ma to co robi? Nawija ciekawie, pracuje nad własnym stylem - jakby jeszcze tutaj postukał w klawisze, to by było bardzo fajnie.
Szeregowy, nie założyliście hełmu garnczkowego, jak to wyjaśnicie?

Offline huth

  • Senior
  • *
  • Wiadomości: 6524
  • Piwa: 451
Odp: The Red Wars
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 17, 2015, 00:04:54 »
Jeżeli nie będzie się tu udzielał, to jaki sens ma to co robi? Nawija ciekawie, pracuje nad własnym stylem - jakby jeszcze tutaj postukał w klawisze, to by było bardzo fajnie.
Hmm, no to na razie jego problem :P

Offline Octavian

  • Giermek
  • *
  • Wiadomości: 2695
  • Piwa: 424
  • Płeć: Mężczyzna
  • 21. Pułk Piechoty THD
Odp: The Red Wars
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 17, 2015, 00:31:14 »
Zdecydowanie jego problem, zdecydowanie. W gruncie rzeczy, jeśli Szeregowy nie postuka w te klawisze, to wręcz będzie wypadało negować to co robi - no bo co to ma być za tworzenie opiniotwórczych filmików, bez konsultacji z huthem w temacie MiB - żałosne!
Jedno mi się w tym całym modzie spodobało - zbroje i broń palna - fajowskie!
Szeregowy odcinając się od Tawerny odcina się zarazem od, eeee...., w zasadzie od czego odcina się człowiek, który mówi o MiB, bez Tawerny? Jakie wartości reprezentuje Tawerna? Czego nie można bez Tawerny osiągnąć? Pytanie, które spędza mi jak widać sen z powiek.

A ja znalazłem fajne zdjęcie z spotkania Hawkinga z Carreyem, bardzo mi się podoba!  :)
(click to show/hide)

Offline szturmowiec

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: The Red Wars
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 17, 2015, 02:52:35 »
Szeregowy odcinając się od Tawerny odcina się zarazem od, eeee...., w zasadzie od czego odcina się człowiek, który mówi o MiB, bez Tawerny? Jakie wartości reprezentuje Tawerna? Czego nie można bez Tawerny osiągnąć? Pytanie, które spędza mi jak widać sen z powiek.
Niestety wbrew temu co sądzisz nie odcinam się od tawerny, podpinać się pod nią również za bardzo nie podpinam :) Jestem osobą która robi to czysto hobbystycznie w wolnym czasie.
Natomiast co do istnienia bez tawerny, forum znam i dość często na nie zaglądałem jednak byłem jedynie biernym obserwatorem.

Niemniej jednak dziękuje za uwagę odnośnie ciekawego nawijania :)

@Huth
Niestety chwilowy brak funduszy pozostawia wiele do życzenia :) Nawijać w kolczudze o jakimś wczesnośredniowiecznym modzie to byłoby coś :)