Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Krótkie pytania - wątek dla początkujących  (Przeczytany 273627 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline yaey

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 46
  • Piwa: 0
Krótkie pytania - wątek dla początkujących
« dnia: Październik 01, 2008, 15:15:56 »
*************************************************
Zanim o cokolwiek zapytasz zerknij do FAQ i skorzystaj z funkcji

Jest to otwarty temat w którym możecie prowadzić dyskusje dotyczące FAQ znajdującym się TU i na stronie. Tutaj i tylko tutaj możecie zgłaszać wasze zastrzeżenia, propozycje, a także zadawać pytania.

Jeśli uważasz, że twój problem jest dość rozległy, to załóż wtedy wątek w dziale Problemy z grą, Problemy z modami lub Problemy techniczne gry - w zależności od tego, z czym masz kłopot.

Administracja forum

*************************************************




1. Czy bohater niezależny może zginąć, lub w jakiś sposób przestać być dla nas dostępny?
2. Czy lorda można zabić?
3. Czy wykonując więcej razy quest dla damy, taniej wynoszą usługi poprawy relacji między lordami?
4. Czy jak się długo nie zbiera podatków, to one przepadają?
5. To, że sprzedaje się jednostki Wykupicielowi, oznacza, że powrócą one na plaszę? A jakby się sprzedało łowcy niewolników, to już by nie powróciły? Stąd, coraz liczebniejsze oddziały?
6. Skill prądrowanie dotyczy tylko plądrowania wiosek, czy też szansy na ilość i jakość zdobytego ekwipunku jak i kasy przy pokonaniu innych oddziałów?
« Ostatnia zmiana: Grudzień 08, 2008, 19:43:07 wysłana przez Daedalus »

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3912
  • Piwa: 140
Krótkie pytania
« Odpowiedź #1 dnia: Październik 01, 2008, 15:43:46 »
1. Nie można go zabić, ale jeśli do Ciebie odejdzie (z niezadowolenia, albo gdy Ty zostaniesz pojmany) to przez jakiś czas może go nie być na mapie. Ja nie umiałem Ymiry znaleźć przez kilka tygodni i nawet podróżni w tawernach nie wiedzieli gdzie ona jest. Potem się jednak pojawiła.
2. Nie.
3. Raczej nie.
4. Kumulują się.
5. Prawie na pewno nie. Liczebność innych oddziałów zależy najprawdopodobniej albo od czasu gry, albo od siły Twoich wojsk (albo od obu na raz)
6. Dotyczy szybkości i szansy na lepszy łup. Pomaga też przy wykradaniu bydła z wiosek, o ile dobrze pamiętam.

Offline yaey

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 46
  • Piwa: 0
Krótkie pytania
« Odpowiedź #2 dnia: Październik 01, 2008, 15:59:58 »
Dzięki za odpowiedzi. Rozumiem, że taki odnaleziony hero, ma dalej sprzęt na sobie jakim go obdarzyliśmy. : )

7. Gdy bohater od nas odejdzie, po jakimś czasie jest szansa na jego ponowne wynajęcie? I za każdym razem płaci się początkową kwotę za wynajem?
8. Gdy przeznaczymy na niektóre umiejętności dwa punkty, pojawia się dodatkowy, w nawiasie. Na jakiej zasadzie to działa? Bo np. mając dwa do handlu, w rozgrywce, był napis, że policzyło mi tylko to bazowe. Pytanie o tyle istotne, że ten nas bonus dodaje też bohaterom niezależnym, czyli można byłoby uznać, że opłaca się kilka tych wybranych umiejętności rozwijać do poziomu dwóch punktów, a dalej pozostawić rozwój ich wynajmowanym bohaterom.
« Ostatnia zmiana: Październik 01, 2008, 16:08:10 wysłana przez yaey »

Offline Alkhadias

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2618
  • Piwa: 166
  • Płeć: Mężczyzna
  • Push humanity forward
    • Serio Blogów
Krótkie pytania
« Odpowiedź #3 dnia: Październik 01, 2008, 16:03:02 »
Tak ma wszystko na sobie i nawet nie jest specjalnie obrażony :D.
Father, forgive me not, for I have sinned!
Now tremble and fear, and mercy have not upon me!  

https://alkhadias-rozrywkowo.blogspot.com/
https://alkhadias-naukowo.blogspot.com/

Offline yaey

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 46
  • Piwa: 0
Krótkie pytania
« Odpowiedź #4 dnia: Październik 01, 2008, 16:20:17 »
W takim razie skompletuję sobie ośmiu hero. Trochę wielu, ale będą mogli mieć ciężki sprzęt i ważne skille. Każdy z jakąś specjalizacją do drużynowych. Spotkałem link do pdf'u z trzema różnymi propozycjami, sugerowanym, starą szkołą i trzeci, opartym na Jeremus.

9. Kilku bohaterów ma w opisie rzeczy, których nie lubią, że należy do tych rzeczy np. zbierany dochód ze wsi. Te, i inne rzeczy, jak wpływają na szansę odejścia? Czy te szanse zależą jeszcze od naszej zdolności przekonywania?
« Ostatnia zmiana: Październik 01, 2008, 16:28:52 wysłana przez yaey »

Offline Arathorn

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 157
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • 5'nizza
Krótkie pytania
« Odpowiedź #5 dnia: Październik 01, 2008, 21:14:17 »
9. Tak, ale jedynie gdy on oznajmia, że chce odejść. Jednak na dłuższą metę i tak odchodzi pomimo próśb. Odkładasz to jedynie na kilka dni.

A link do propozycji PARTY i opisami postaci to już Ci zalinkowałem mistrzu. Nie wiem skąd Ci się PDF wziął...
°°° Gras Porasta Mury Mego Miasta, Nielegalna Plantacja Zielonego Chwasta °°°

" Una mors est tragoedia, milia sunt numeratio. " Iosif Wissarionowicz Dżugaszwili

Offline yaey

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 46
  • Piwa: 0
Krótkie pytania
« Odpowiedź #6 dnia: Październik 02, 2008, 20:10:25 »
10. Czy za pomocą książek można podnieść skill powyżej 10 punktów? Zakładam, że nie, ale pytanie tak dla pewności.
11. Jeszcze pytanie powiązane z powyższym, tj, czy mając jakiś party skill na 10, co przy głównym hero dodawało (+1), to ten dodatek już znika? Na jakiej zasadzie działa dodawanie tej jedynki? Zauważył ktoś by coś to rzeczywiście dawało?

Offline Arathorn

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 157
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • 5'nizza
Krótkie pytania
« Odpowiedź #7 dnia: Październik 02, 2008, 23:19:49 »
10. Nie.
11. Pewne jest to, że powyżej 10 nie wyjdziesz. Co do tych "bonusów" to nawet nie mam pojęcia co to i na jakiej zasadzie działa.
°°° Gras Porasta Mury Mego Miasta, Nielegalna Plantacja Zielonego Chwasta °°°

" Una mors est tragoedia, milia sunt numeratio. " Iosif Wissarionowicz Dżugaszwili

Offline yaey

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 46
  • Piwa: 0
Krótkie pytania
« Odpowiedź #8 dnia: Październik 03, 2008, 18:39:49 »
Jeśli mamy jakiś skill party na minimum 2, u lidera grupy, czyli naszej postaci, to dodawana jest jedynka w nawiasie. Wygląda na to, że jest to by motywować do rozwijania cech z party w takim minimalnym stopniu. Nawet jak niezależny bohater ma wyższy skill, to i tak u niego pojawia się nasz bonus. Tylko ciekawi mnie, czy to aby na pewno działa.

Offline diabolcio

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 22
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Krótkie pytania
« Odpowiedź #9 dnia: Październik 12, 2008, 21:56:46 »
ile jest książek w grze bo u mnie widuje tylko 3 do ekwipunku i 4 do przeczytania ciągle te same, nowe się nie pojawiają
i co zrobić aby np dziną zbroje umieścić w ekwipunku (sprzedałem ją bo nie wiedziałem że można rzeczy przechowywać w swoim zamku)
« Ostatnia zmiana: Październik 12, 2008, 22:03:48 wysłana przez diabolcio »

Offline szymekolo

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 3
  • Piwa: 0
Krótkie pytania
« Odpowiedź #10 dnia: Październik 14, 2008, 12:04:45 »
Gdzie można spotkac czarnych rycerzy?

Offline Pablo77

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 977
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • |\/|00j $$w33t4$|\|y i loofC14nY B3nD!!!!1111 :*:*
Krótkie pytania
« Odpowiedź #11 dnia: Październik 14, 2008, 13:00:45 »
Już nie można, w nowych wersjach ich już nie ma.
Zapoznaj się z treścią regulaminu forum mówiącą o wysokości całej sygnatury. // Kalpokor

Offline 123tomek

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Piwa: 0
Krótkie pytania
« Odpowiedź #12 dnia: Październik 19, 2008, 00:28:56 »
1. Co ma wplyw na to zeby pojmani lordowie tak szybko mi nie uciekali? Zazwyczaj zanim dostane okup to lorda juz nie ma bo uciekl. Czy zarzadzanie wiezniami ma jakis wplyw na ucieczki czy tylko na ilosc wiezionych osob?
2. Od czego zalezy pojmanie lorda w bitwie (wielokrotnie osobiscie ogluszalem lorda a i tak najczesciej ucieka)?
3. Czy grajac samotnie da sie unicestwic dana nacje? Mam juz zdobyte wszystkie zamki i miasta poza jednym w ktorym siedzi 14 lordow z wojskami + garnizon. Mam problem bo oni rekrutuja z powietrza nowe armie i nie jestem w stanie ich pokonac. Do tego rzadko kiedy da sie ich pojmac w walce i wciaz uciekaja. Zamkniete kolo.
4. Da sie zawrzec pokoj (grajac jako niezalezny samotnik)?

Offline Rhobar

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 219
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Krótkie pytania
« Odpowiedź #13 dnia: Październik 19, 2008, 00:50:06 »
znam odpowiedź co do 4 pytania . Odpowiedź brzmi TAK , musisz ich tylko przekupić .

Offline 123tomek

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Piwa: 0
Krótkie pytania
« Odpowiedź #14 dnia: Październik 19, 2008, 01:19:47 »
Momze zle sformulowalem pytanie. Chodzi mi o pokoj pomiedzy mna (niezaleznym od nikogo, samotnym wariatem) a obca frakcja na ktorej sie "dorabiam". Za kazdym razem mam tekst w stylu "ze jestem samotnym rebeliantem z ktorym nikt pokoju nie zechce podpisac".

i kolejne pytanie:
5. Czy posiadane wojsko ma ograniczony poziom? JAk juz wyszkole swadianskiego/vaegirskiego rycerza to czy w dalszym ciagu otrzymuje on doswiadczenie i czy moze "wyskoczyc" powyzej 24/25 poziomu? Jesli tak (w co watpie) to jakie skile mu rosna i czy ma to wplyw na zachowanie jednostki. Jesli nie to czy doswiadczenie rozdawane oddzialowi jest marnowane na jednostki maksymalnie wyszkolone (dosataje za walke 5000 expa - czy czesc marnuje sie na te najlepsze) i czy w takim przypadku mialoby sens oddawanie tych jednostek przed polnoca do zamku/miasta zeby exp poszedl na te slabsze jednostki?