Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord  (Przeczytany 202555 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline vtz

  • Moderator Klanów
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 956
  • Piwa: 162
  • a.k.a. Rudy Karzeł
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1200 dnia: Sierpień 20, 2019, 01:10:49 »
Chciałem napisać coś o tym że pewnie pokażą wywiad z elektrykiem który im kable w studiu podłączył, ale uznałem że to już nie jest tak, że Bannerlord stał się nudny, już nawet żartowanie z tego że Bannerlord jest nudny stało się nudne.
koło historii będzie kręcić się dalej zataczając koło ...

Offline Movart

  • Administrator
  • Gawędziarz
  • ***
  • Wiadomości: 1078
  • Piwa: 145
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1201 dnia: Sierpień 20, 2019, 08:52:38 »
A więc mamy datę wczesnego dostępu. Zawiedzeni? Szczęśliwi?

Osobiście miałem nadzieję, że EA wystartuje jeszcze w tym roku, ale to tylko pokazuje ile im jeszcze pracy zostało.

https://www.youtube.com/watch?v=yCk6Jk7DvrA
« Ostatnia zmiana: Sierpień 20, 2019, 13:20:49 wysłana przez Dyktator »

Offline Luther

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 650
  • Piwa: 59
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1202 dnia: Sierpień 20, 2019, 09:50:54 »
heh.

Offline Zahari

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 755
  • Piwa: 108
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1203 dnia: Sierpień 20, 2019, 11:08:35 »
(click to show/hide)

Offline Muzg

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 125
  • Piwa: 23
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1204 dnia: Sierpień 20, 2019, 12:34:19 »
https://www.youtube.com/watch?v=c1Er0uw3IGo - gameplay z gamescomu 2019: niestety komentarz po francusku.
- Muzgu co będziemy robić dziś w nocy?
- To samo co zawsze, spróbujemy przejąć władze nad Delugem!

Offline Dominique

  • Moderator Dzikich Pól
  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 776
  • Piwa: 55
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1205 dnia: Sierpień 20, 2019, 16:50:12 »
Chciałem napisać coś o tym że pewnie pokażą wywiad z elektrykiem który im kable w studiu podłączył, ale uznałem że to już nie jest tak, że Bannerlord stał się nudny, już nawet żartowanie z tego że Bannerlord jest nudny stało się nudne.

BL nudny? E tam... ;)
"Przystojny, ale niezły ch*j.
Poza tym pedofil.   
Powinnam uciekać.   
Ale mnie intryguje."

Offline mogart

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 60
  • Piwa: 6
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1206 dnia: Sierpień 22, 2019, 15:39:18 »
Zawiedziony? Szczęśliwy? Nie. Zwyczajnie wkur... Taleworlds robi sobie jaja, po tylu latach wychodzą z EA? Żart prawie równie dobry jak ten w wykonaniu Paradoxów z "Imperator: Rome" kiedy beta i to chyba niezbyt mocno zaawansowana wyszła jako ukończona gra. Plus dla Taleworldsów jest taki, że przynajmniej nie zrobili wałka jak Roberts ze StarCitizenem...



Ale BL i tak kupię, byle mi mój komp go uciągnął :P

Offline Chidori

  • Powabna baletnica
  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 647
  • Piwa: 13
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1207 dnia: Sierpień 22, 2019, 16:57:19 »
Nie widzę nic złego w EA.
Poprzednio też było EA, pod mianem bety.
Jak dla mnie sytuacja jest identyczna, po prostu dokończą co trzeba, i poprawią. Wcześniej im wyszło, więc spokojnie mogę dać im ten kredyt zaufania.

Offline mogart

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 60
  • Piwa: 6
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1208 dnia: Sierpień 22, 2019, 22:07:55 »
Nie mam nic przeciw EA, ale to co robi Taleworlds to są jaja. Pierwsze zapowiedzi BL to rok 2012, EA ma ruszyć po ośmiu latach. Serio? W tym czasie Lo-Fi wydłubało "Kenshi"; Tynan Sylvester "Rimworld"; Goldhawk "Xenonauts" i jest duża szansa, że zdąży z "Xenonauts 2" przed Bannerlordem; wydano dwie części serii "Sunless..."... Z wydawców trochę większych: Piranha Bytes zdążyło wydać dwie części Risena i Elex, Egosoft - dwie części Xów po drodze zmieniając silnik gry i styl rozgrywki... Nie mówiąc już o mniej lub bardziej udanych średniowiecznych bijatykach multi, z którymi będzie musiał bezpośrednio rywalizować swoim trybem multiplayer Bannerlord. Przez ten czas Taleworlds monetyzowało kolejne mody, zamiast skupić się na produkcji BL. Sorry, ale to nie jest czas na EA, tylko wydanie pełnej wersji.

Offline Mistafa Faghil

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 99
  • Piwa: 0
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1209 dnia: Sierpień 23, 2019, 01:52:34 »
Ja tam bardzo się ucieszyłem że w końcu mamy jakieś konkrety, pozostaje jeszcze liczyć że wyrobią się do marca i nie będzie żadnych obsuwek.

mogart   pamiętaj że oni nie robią zwykłej gierki w którą zagrasz 60h i szybko przejdziesz do kolejnej produkcji, tylko gierkę w którą będziemy się zagrywać przez kolejną dekadę, grę która od samego początku jest tworzona by była jak najbardziej przystępna dla moderów dzięki którym warband żyje do dzisiaj, a że najwidoczniej ich to troszkę przerosło to czekamy i czekamy :D

Ale kurcze 8 lat :D jak to szybko zleciało :D pewnie połowa z nas użytkowników tego forum przez ten czas zdążyło założyć rodzinę spłodzić syna i posadzić drzewo :D
Pozostaje nam wierzyć w chłopaków z Taleworlds i trzymać kciuki :D

Offline mogart

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 60
  • Piwa: 6
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1210 dnia: Sierpień 23, 2019, 16:29:04 »
Mistafo Faghilu ja wszystko rozumiem, tylko że...
Gry które wymieniłem, nie są grami na 60 godzin. W "Rimworld" przegrałem pewnie już ze 400 godzin (nie wiem dokładnie, mam wersje niesteamową sprzedawaną na stronie producenta więc nie jestem tego w stanie ustalić), "Kenshi" - pomimo potwornego zbabolenia i optymalizacji która leży i kwiczy (gra z ziemniaczaną grafiką ma wymagania najnowszych superprodukcji AAA) to gra na setki godzin. Można by jeszcze do tego dorzucić Kerbale, które wyszły w rok przed zapowiedzią Bannerlorda. O serii X sporo powiedzieć by pewnie mogła tawerniana bywalczyni Jagoda. A to tylko kilka naprawdę świetnych gier, równie żywotnych co "Warband", które powstały w niewielkich studiach. Rimworld dość długo Tynan robił sam, teraz studio ma bodaj trzech ludzi oprócz niego, Lo-Fi od "Kenshi" to jeden człowiek, któremu po jakimś czasie zaczeli pomagać znajomi i rodzina... Jedynie Egosoft w tym zestawieniu wymienionym przeze mnie to duży gracz, ale reszta to mikrusy w porównaniu do Taleworlds, które po siedmiu latach i kilku prezentacjach na różnych targach zapowiada early access na rok przyszły. To naprawdę są jaja ze strony Turków.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 23, 2019, 16:30:48 wysłana przez mogart »

Offline Matim

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 828
  • Piwa: 54
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matim loves you
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1211 dnia: Sierpień 23, 2019, 19:39:15 »
mordeczko, jaja to robi sobie paradox oferując full wersję gry za 1000 euro. Nie moja sprawa czy ich rząd turecki wspiera finansowo, czy skąd mają pieniądze, moja sprawa że nie ruchają mnie, jako fana, na kasę. Także jak masz do nich problem to pamiętaj, że z grzechów developerskich wobec community oni są relatywnie czyści.

Offline Wolfgnar

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 14
  • Piwa: -1
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1212 dnia: Sierpień 23, 2019, 19:43:38 »
To teraz EA będzie jakoś do 2025 :)
Rozumiem że  TW robi grę na naprawdę długie godziny, może uda się osiągnąć sukces Warbanda, jednak nie oszukujmy się... 8 lat? Rozumiem że fundusze, ekipa, wielkie zmiany jakie zapowiadali parę lat wcześniej, jednak nie przesadzajmy, po tych 8 latach spodziewałem się gotowego produktu. Dobrze że przynajmniej się doczekaliśmy.

Offline mogart

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 60
  • Piwa: 6
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1213 dnia: Sierpień 23, 2019, 22:32:49 »
No nie, Paradox jaj sobie nie robi. To co robi Paradox poczynając od CK2 to rak większy od lootboxów Electroniców.
Dojenie z kasy, to TW rozpocznie dopiero teraz - early access chyba nie poodpada pod steamowe wyprzedaże ;)
I co z tego, że są czyści wobec community? Przespali moment, w którym powinni wyjść z early accesem, a powinni to zrobić najpóźniej po prezentacji filmików z Khuzanitą, któremu majtała się kitka przy hełmie - czyli jakieś dwa lata temu. I prawdopodobnie wszyscy by im wybaczyli rzeczy takie jak brak ukończonego silnika gry już po pierwszych prezentacjach. Jest jeszcze jeden problem, który będzie miał Bannerlord - nie jest już unikatem. Kiedy wychodził M&B nie było nic podobnego do niego. Teraz takich gier jest sporo. W singlu mamy "Battle Brothers", "Kenshi", "Freeman: guerilla warfare" i jeszcze pewnie kilka innych. Nie są kalką mechanik M&B, ale są na tyle zbliżone, że trafiają do podobnego odbiorcy, w zależności od tego, czy woli raczej średniowiecze, czy inne epoki. Nie mówiąc już o multi, gdzie BL będzie musiał konkurować z grami takimi jak "Mordhau" czy nawet "For honor". Choćby z tego względu, TW przespało okres, gdzie mogli zostać liderem pokazującym, jak można robić tego typu mieszankę sima, rpg i strategii, a nie rozpychać się w grupie, jak będzie to miało miejsce w roku przyszłym. Obawiam się, że BL może spodobać się fanom Warbanda (a i to nie wszystkim) i właściwie nikt inny nie zwróci na niego uwagi.

Offline Dyktator

  • Administrator
  • Krzyżowiec
  • ***
  • Wiadomości: 4652
  • Piwa: 915
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Dyskusja: najświeższe informacje o Bannerlord
« Odpowiedź #1214 dnia: Sierpień 24, 2019, 00:35:56 »
Wybacz, ale straszne gadasz od rzeczy. W czym takie Battle Brothers jest niby podobne do Bannerlorda? Mam wrażenie, że zestawłeś tu po prostu losowe gry, które są o średniowieczu albo chociaż open sandboxami i określiłeś jako podobne do Mount&Blade. Bo w niczym nie przypominają tej serii. A jak już się jakaś faktyznie podobna trafia, to najczesciej jest to tylko gra na multi, w dodatku w zasadzie bez modów. Było takich wiele - War of the Roses/Vikings, Chivalry itd, prawie wszystkie są już martwe, mimo że miały premierę po ogłoszeniu prac nad Bannerlordem. A te najnwosze - For Honor? Słyszalem, że starszny niewypał i już od dawna potrafią być puste serwery, zresztą klimatem ani trochę nie pasuje do M&B, nie ta nisza. Mordhau? Po licznych zachwytach zajrzałem w statystyki Steama - od dłuższego czasu jest już tylko ciągły spadek liczby graczy, więc gra chyba nie potrafi w dłuższej perspektywie zatrzymać społeczności.

Mount&Blade miało już wielu naśladowców, ale nie ma co się oszukiwać - dalej jest jedyne w swojej niszy, wciąż nie ma konkurencji  (jedyna gra spoza serii Mount&Blade, która była w tej samej niszy to Karaiby, ale była tak słaba, że nie zdążyła się zacząć, zanim upadła). Oferuje tak singla, jak i multi, bardzo specyficzny system walki, ponadto dużą modowalność. Ponadto TaleWorlds nie doi nas z kasy (nie wiem, czy EA podpada pod wyprzedaże (ale chyba tak, bo DayZ było wielokrotnie przeceniane w fazie EA), ale generalnie gry na premierę raczej nie dostają od razu znżek -80%, hm?). Także Bannerlord nie musi rywalizować z żadną grą (widać w internecie, że choć ta przeciągana premiera stała się memem, to ogromna rzesza osób czeka na Bannerlorda od lat), ale ma jedno bardzo łatwe, a jednoczesnie trudne zadanie - nie przestać być Mount&Blade'm. Jeśli to osiagnie, to będzie sukces Warbanda, ale odpowiednio przeskalowany rozmairami nowej gry. A jeśli nie, to wtedy być moż te proby naśladowania serii staną się jakąś konkurencją (chociaż wciąż z 3 elementów: single, multi, mody, więkoszsć ma tylko multi, wieć są i tak na przegranej pozycji).