Najnowsze newsy z naszej strony:


    Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

    Autor Wątek: Gra zacina czasami ale tylko podczas walki  (Przeczytany 1840 razy)

    Opis tematu:

    0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

    Offline Suwak

    • Tułacz
    • *
    • Wiadomości: 5
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    Gra zacina czasami ale tylko podczas walki
    « dnia: Kwiecień 14, 2013, 15:41:08 »
    Witam, mam problem gram sobie na modzie PoP 3.6   MB Warband, wszystko działa ok przez jakieś 1-3h od momentu włączenia gry. Po tym czasie gdy rozpoczynam walkę wszyscy się respią itp jest ok. ale gdy obie armie nacierają na siebie i walczą wszystko tnie (ok 1-10FPS w zaleznosci od ilosci jednostek walczących). Muszę wtedy resetować grę i znów przez 1-3h all chodzi ok.

    Mam athlona 3x3.2 455
    Karta vertex 3d 6770
    system vista 7 64bit
    ramy goodram 4GB

    Jesli chodzi o opcje to gram na medium ze wzgledu na ten problem, normalnie gram na high.
    Zawsze battlesize max (150)
    Direct 9 o i tu może jest problem?
    I korzystając z okazji: Bugi graficzne w MB PoP 3.6 np. że woda staje się czarna albo znikają lasy (dzieje się tak przez ok. 5min. na mapie świata ale i w polu walki też) to wina moda? A jeśli nie to fajnie byłboby wiedziec czego

    Wie ktoś o co biega? Może jest jakiś fix tego?

    Z góry dzieki.

    Offline awaw24

    • Moczymorda
    • *
    • Wiadomości: 119
    • Piwa: -3
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: Gra zacina czasami ale tylko podczas walki
    « Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 14, 2013, 16:52:57 »
    Jak włączysz grę to spójrz na zegarek, jak, np: będzie 12:00 to o 14:00 zapisz grę, wyłącz włącz i :D
    (jak byś nie znalazł rozwiązania, moja rada)
    NAUCZCIE SIĘ GRAĆ DOPIERO DAWAJCIE RADY,
    NAUCZYCIEL MUSI WIELE LAT SIĘ UCZYĆ ABY MÓC NAUCZAĆ...

    Offline Suwak

    • Tułacz
    • *
    • Wiadomości: 5
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: Gra zacina czasami ale tylko podczas walki
    « Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 14, 2013, 17:06:51 »
    Ale jak zacina to nawet po kontynuacji walki, jej skonczeniu, zapisaniu, po czym zresetowaniu i nastepnie wczytaniu - wszystko jest ok, nie sa wadliwe sejwy wtedy o to nie musze sie bac, wiec sztuka zresetowac gdy zauwaze sciny i swobodnie sobie grac przez te ~2h - tyle ale dzieki.

    Offline huth

    • Senior
    • *
    • Wiadomości: 6524
    • Piwa: 451
    Odp: Gra zacina czasami ale tylko podczas walki
    « Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 14, 2013, 17:29:06 »
    Spróbuj włączyć lub wyłączyć(zależnie od tego jak masz) 'wymuś jednowątkowość' w konfiguracji gry.

    Offline Suwak

    • Tułacz
    • *
    • Wiadomości: 5
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: Gra zacina czasami ale tylko podczas walki
    « Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 18, 2013, 15:10:34 »
    Więc w ang wersji zaznaczylem Single Threating ale dalej to samo.

    Offline Suwak

    • Tułacz
    • *
    • Wiadomości: 5
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: Gra zacina czasami ale tylko podczas walki
    « Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 29, 2013, 10:42:10 »
    Refreshujemy :)

    Ogólnie to mam ten sam problem co tu http://forums.taleworlds.com/index.php?topic=271037.0

    A co do sterów itp. to sciągnąłem niedawno najnowsze do płyty głównej i karty a bios zupdateowałem nawet, bo mi jakiś quiet mode enabled wyskakiwał.
    Więc co innego może być przyczyną, wie ktoś?

    Offline huth

    • Senior
    • *
    • Wiadomości: 6524
    • Piwa: 451
    Odp: Gra zacina czasami ale tylko podczas walki
    « Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 29, 2013, 15:20:29 »
    Eh, no nie wiem... To raczej nie pomoże, ale robiłeś to co jest na początku FAQu do moda Florus(tu na tawernie)?
    Czyścisz system jakimś CCleanerem co jakiś czas?

    Offline thebadman

    • Hulaka
    • *
    • Wiadomości: 591
    • Piwa: 56
    Odp: Gra zacina czasami ale tylko podczas walki
    « Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 29, 2013, 19:46:32 »
    Usunięcie złośliwego oprogramowania adwcleanerem też nie zaszkodzi...

    Offline Domikx

    • Tułacz
    • *
    • Wiadomości: 8
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: Gra zacina czasami ale tylko podczas walki
    « Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 29, 2013, 23:34:58 »
    http://www.porady.org/wylaczenie-aplikacji-uruchamianych-przy-starcie-komputera/
    Zrób tak jak piszę i Ściągnij Najnowszy Sterownik do karty graficznej. ;)

    Offline Suwak

    • Tułacz
    • *
    • Wiadomości: 5
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: Gra zacina czasami ale tylko podczas walki
    « Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 30, 2013, 18:02:14 »
    Wszystko w kompem jest ok bo miałem formata a dwa dni po nim problem występuje, a jak już pisałem WSZYSTKO MAM ZAKTUALIZOWANE W KOMPIE i komp jest czysty.