Najnowsze newsy z naszej strony:


    Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

    Autor Wątek: Dodawanie jednostek do frakcji oraz ich drzew rozwoju  (Przeczytany 3322 razy)

    Opis tematu:

    0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

    Offline Edmund

    • Kmieć
    • *
    • Wiadomości: 69
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    • Znany również jako GC.PL.COM
    Dodawanie jednostek do frakcji oraz ich drzew rozwoju
    « dnia: Marzec 09, 2013, 17:23:25 »
    W moim kolejnym poradniku pokarze wam jak zrobić nowe jednostki, przydzielić je do frakcji oraz stworzyć ich drzewa rozwoju.

    Punkt 1.
    Tworzenie nowych jednostek.

    Wchodzimy w module_troops i szukamy:
    (click to show/hide)
    Pod tym kopiujemy:
    (click to show/hide)
    Zmieniamy nazwa_żołnierza na nazwę nowej jednostki.
    itm_knife to przedmiot który ma dana jednostka można dodać kilka lub zmienić
    Wszystko z przedrostkiem "knows_" to umiejętności naszej nowej jednostki możemy zmienić lub dodać kilka.
    Także możemy zmienić level danej jednostki.
    Możemy zmienić także kod twarzy "nord_face_old_2"
    I tak dodaliśmy żołnierza. Jeżeli chcesz już skończyć do zapisz i skompiluj building_module.


    Punkt 2.
    Dodajemy jednostkę do danej frakcji.

    Wchodzimy do module_party_templates i szukamy:
    (click to show/hide)
    I szukamy id frakcji w której chcemy podmienić jednostki.
    Zmieniamy z np. trp_rhodok_sergeant,3,6 na trp_nazwa_żołnierza itp.
    Możemy również zmienić ilość żołnierzy jednostki z np. 3,6 na 7,9 itp.
    Teraz zapisujemy i skompilujemy building_module.
     
    Punkt 3.
    Tworzymy drzewo rozwojowe nowych jednostek.

    Wchodzimy do module_troops i szukamy:
    (click to show/hide)
    Po czym dodajemy pod spodem własne upgrade np.
    upgrade(troops,"nazwa_żołnierza1","nazwa_żołnierza2") itp.
    Zapisujemy i skompilujemy building_module.

    Mam nadzieje że pomogłem.

    Uwaga1- zachowuj odstępy
    Uwaga2- nie pisz polskich znaków
    Uwaga3- "skompilujemy" oznacza odpalenie podwójnym kliknięciem building_module

     
    Wszelkie uwagi w komentarzach.
    « Ostatnia zmiana: Marzec 09, 2013, 17:52:14 wysłana przez Edmund »