Najnowsze newsy z naszej strony:


    Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

    Autor Wątek: Tworzenie nowych zamków  (Przeczytany 2932 razy)

    Opis tematu:

    0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

    Offline Edmund

    • Kmieć
    • *
    • Wiadomości: 69
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    • Znany również jako GC.PL.COM
    Tworzenie nowych zamków
    « dnia: Luty 22, 2013, 15:30:46 »
    Tworzenie zamków jest bardzo podobne do tworzenia miast a jeśli niezbyt znacie się na module system to ten poradnik wam pomoże.
    Zaczynamy!
    Wchodzimy w module_parties i szukamy:
    Cytuj
    ("castle_40","Uhhun_Castle",icon_castle_d|pf_castle, no_menu, pt_none, fac_neutral,0,ai_bhvr_hold,0,(50.8, -75),[],260),
    castle_40 to id zamku, Uhhun_Castle to jego nazwa, 50.8, -75 to jego wspórzędne (można je uzyskać w map editorze) a 260 to rotacja miasta(opcjonalnie 90)
    Teraz kopiujemy skrypt i zmieniamy wymienione na dowolnie wybrane przez siebie.
    Przechodzimy do module_scenes i szukamy
    Cytuj
    ("castle_40_exterior",sf_generate,"none", "none", (0,0),(100,100),-100,"0x000000012007985300055550000064d500005 c060000759e",
        [],[],"outer_terrain_plain"),
      ("castle_40_interior",sf_indoors, "interior_castle_g_square_keep", "bo_interior_castle_g_square_keep", (-100,-100),(100,100),-100,"0",
        ["exit"],["castle_40_seneschal"]),
      ("castle_40_prison",sf_indoors,"interior_prison_n", "bo_interior_prison_n", (-100,-100),(100,100),-100,"0",
        [],[]),
    Kopiujemy i zmieniamy  id zamku na id nowego zamku.
    Trzeba też skopiować pliki z mount&blade>modules>nazwa modu>sceneObj i pozmieniać im id ( chodzi o te pliki: scn_castle_id zamku_exterior, scn_castle_id zamku_interior, scn_castle_id zamku_prison
    Otwieramy module_troops i szukamy
    Cytuj
    ["castle_40_seneschal", "Castle 20 Seneschal", "Castle 20 Seneschal", tf_hero|tf_is_merchant, 0,reserved,  fac_neutral,[itm_padded_leather,    itm_woolen_hose],   def_attrib|level(2),wp(20),knows_common, 0x00000000000440c601e1cd45cfb38550],
    Kopiujemy pod spodem i zmieniamy id zamku (ale tylko to pogrubione).
    Dobra prawie skończyliśmy trzeba tylko przydzielić go do danej frakcji.
    Otwieramy module_scripts i szukamy:
    Cytuj
    (call_script, "script_give_center_to_faction_aux", "p_castle_40", "fac_kingdom_3"),
    Wklejamy skrypt poniżej i zmieniamy id zamku oraz id frakcji( id frakcji znajdziemy w module_factions
    Jeśli są jakieś nieścisłości proszę  pisać w komentarzach!
    « Ostatnia zmiana: Luty 22, 2013, 15:47:00 wysłana przez Edmund »

    Offline Leinnan

    • Rybałt
    • *
    • Wiadomości: 1537
    • Piwa: 61
    • Płeć: Mężczyzna
    • Szczęść Boże, służby i loże
    • Steam ID: Mój status Steam
    Odp: Tworzenie nowych zamków
    « Odpowiedź #1 dnia: Luty 22, 2013, 15:37:01 »
    Tutorial z pewnością się komuś przyda.

    Uwagi:
    Cytuj
    pomorze
    pomoże

    Cytuj
    260 to rotacja miasta(opcjonalnie 90)
    Rotacja z tego co wiem to może być każda liczba od 0 do 360.

    Cytuj
    Kopiujemy i zmieniamy  id miasta na dowolnie wybrany (u mnie to 41)
    Dawno modowałem M&B, ale mam wątpliwości do pogrubionych fragmentów.


    Mam nadzieję że pomogłem. Chwała!

    Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens
    steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

    Offline Edmund

    • Kmieć
    • *
    • Wiadomości: 69
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    • Znany również jako GC.PL.COM
    Odp: Tworzenie nowych zamków
    « Odpowiedź #2 dnia: Luty 22, 2013, 15:47:29 »
    dzięki Rybopiotr!