Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Wasze Pomysły  (Przeczytany 20729 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Offline dew350

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 140
  • Piwa: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Archanioł Inkwizytor
Odp: Wasze Pomysły
« Odpowiedź #45 dnia: Kwiecień 01, 2013, 20:51:29 »
W TLD są jednostki Olog Hai (i inne trolle), więc behemoty mogłby być na tej zamej zasadzie, tylko trochę większe i może silniejsze. Według mnie to zastosowanie może się też tyczyć Aniołów, Diabłów i innych większych jednostek (i ich ulepszeń) z H3.
TLD od jakiej nazwy ten skrót bo zaciekawił mnie ten mod ^^
Follow the damn train CJ

Offline Gaspar

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Piwa: -1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wasze Pomysły
« Odpowiedź #46 dnia: Kwiecień 01, 2013, 22:28:19 »
Będą chorąży? (Gość nosi flagę) Działa ta dwustrzałowa kusza? Która jest ostateczna wersja długiego łuku? (Pierwsza była idealnie odwzorowana).

Offline maknow1

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 26
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wasze Pomysły
« Odpowiedź #47 dnia: Kwiecień 02, 2013, 09:56:44 »
TLD od jakiej nazwy ten skrót bo zaciekawił mnie ten mod ^^

The Last Days - mod w realiach śródziemia J.R.R. Tolkien'a (Hobbit, Władca Pierścieni)

Pozdro
Bóg, Honor, Ojczyzna !

Offline dew350

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 140
  • Piwa: -2
  • Płeć: Mężczyzna
  • Archanioł Inkwizytor
Odp: Wasze Pomysły
« Odpowiedź #48 dnia: Kwiecień 02, 2013, 10:10:06 »
The Last Days - mod w realiach śródziemia J.R.R. Tolkien'a (Hobbit, Władca Pierścieni)

Pozdro
dzięki na pewno pobiorę ^^
Follow the damn train CJ

Offline gracjan118

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 49
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wasze Pomysły
« Odpowiedź #49 dnia: Kwiecień 02, 2013, 10:15:50 »
A jak z krasnoludami? W TLD są (nie żeby coś ale teraz w niego gram i odkrywam to i owo, co może się wam przydać - ale nie musi). Mod jest na podstawkę, więc na Warbandzie nie powinno być żadnych problemów z ich stworzeniem.

Offline Gaspar

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 95
  • Piwa: -1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wasze Pomysły
« Odpowiedź #50 dnia: Kwiecień 02, 2013, 19:29:37 »
Skoro w M&M VII w okolicach Steadwick szwendali się bandyci. To na terenie Deyji zobaczymy jakieś zombie i duchy. Na terenie Tatalii najemnicy. (Ci z łukiem) http://mm-world.cba.pl/mm7/stwory/lucznik7.html

Offline Avallach

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 9
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wasze Pomysły
« Odpowiedź #51 dnia: Kwiecień 25, 2013, 17:54:29 »
Co taka cisza się tutaj wyprawia :p

Offline Bloomy

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1196
  • Piwa: 8
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wasze Pomysły
« Odpowiedź #52 dnia: Kwiecień 25, 2013, 18:15:15 »
Ad.1

Proponuję dodać bad-endy do singleplayer. Można by to wybrać na samym początku robienia postaci, % szansy pojawienia się takiego końca mógłby się zjawić przy:

- Zostać złapanym i pokonanym przez jakieś bandy goblinów.
- Pokonany przez nekromantę (o tym w ad.2) i zamieniony w nieumarłego sługusa.

I tak dalej, i tak dalej.

Ad.2

Proponuję dodać pojawiające się co jakiś czas inwazje Kreegan, Nekromantów czy innych postaci na ziemie po zostaniu królem/lordem danego państwa. W dodatku, jeżeli bylibyśmy po stronie zła - to analogicznie moglibyśmy się spodziewać oddziałów z Enroth, czy innych "dobrych" frakcji. To tyle.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 25, 2013, 22:41:09 wysłana przez Bloomy »

Offline Matim

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 828
  • Piwa: 54
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matim loves you
Odp: Wasze Pomysły
« Odpowiedź #53 dnia: Kwiecień 25, 2013, 18:52:53 »
Propozycja oczywiście nie na pierwsze wydanie, ale czy myśleliście może o przerywnikach filmowych takich jak np. w modzie Light and Darkness? Widziałem, i muszę powiedzieć, że coś takiego potrafi wprowadzić porządny klimat, nawet do Warbanda :)
Druga propozycja jest związana z pierwszą, więc jeśli ona się nie spodobała, to nie ma sensu męczyć się czytaniem drugiej :)
W tamtym właśnie modzie brakowało jednak przy dialogach jednej rzeczy, która jednak dużo by dała. Mianowicie - voice acting'u. Nie mam o czymś takim bladego pojęcia, dlatego prosiłbym w razie czego o spokojną odmowę :) . Czy coś takiego jest możliwe do zrealizowania bez poważnego studia nagraniowego? I czy w ogóle myślicie, że to byłoby możliwe (a może po prostu czy widzicie sens)?

Dalej będę drążył temat smoków.
Kiedyś Mat mówił, że latanie w Warbandzie jest prawie niemożliwe do zrealizowania. Na szczęście mod Bear Force II poszerza horyzonty :D. Rozumiem, że pewnie tam zastosowali jakąś okrężną drogę, może dodatkowe, zmodyfikowane skoki, nie wiem :P. W każdym razie jestem pewien, że coś takiego byłoby cholernie trudne do oskryptowania, ale czy nie ma możliwości zrealizowania czegoś podobnego i dania np. tylko w MP? I znowu proszę o spokojną odpowiedź moderów(a).
Pozdrawiam

W BF2 nie ma latania. Jest to tylko sztuczne przedłużenie skoku, nic więcej.

Czego chcieć więcej?
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 28, 2013, 20:05:11 wysłana przez Matim007 »

Offline Mathew19951

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 123
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wasze Pomysły
« Odpowiedź #54 dnia: Grudzień 08, 2013, 13:22:54 »
Ja garść osobistych wizji a propos (czysto teoretycznych i wybajdurzonych, ale kto wie - może coś natchnie :-) ):

- zbieranie zwłok jak w solid&shade po bitwie, z których można zrobić jakieś prymitywne szkieleciki (np. rekrutów z nekropolis albo coś jeszcze słabszego),
- gdzieś czytałem, że szkielety mają  być najsłabsze i być ich, cytując autora pierdyliard - trochę to by było do kitu, bo w Heroes III stanowią jedną z najsilniejszych jednostek swojego poziomu (w zasadzie są nawet lepsze od zombie, które z kolei są zdecydowanie najsłabsi - ich jedyne rozsądne zastosowanie to blokowanie liszów bądź wyłomów - które to właśnie w modzie moim zdaniem powinny być słabiakami, bo faktycznie takie są), mogą się nawet mierzyć z centaurami (zależy od sytuacji). No i kiepsko chodzić po mapie z milionem żołnierzy, bo w M&B maksyma Not Herkules contra plures niezbyt się sprawdza, a poruszanie się z prędkością 2cm/h zarówno przez bohatera, jak i przez boty dowódców (z powodu dużej liczby piechoty) byłaby niezbyt ciekawe,
- obóz najemników jak w OiM (czyli tworzenie własnych jednostek w sposób inny niż troopeditor we własnym zakresie),
- możliwość wznoszenia nowych lokacji (miast, zamków, wsi),

-Nieco oryginalniejsze-

-Wędrowni handlarze w karczmach, możliwość handlowania z karawanami,

- Możliwość zostawienia bohatera w garnizonie (czasem chce się samemu pojeździć z małym oddziałem itp).

- budowa taboru, gdy ściga nas wroga armia i nie możemy uniknąć nierównej walki - koszt pieniędzy oraz sprzętu - np. 2x drewna i 1x narzędzi (czasu  nie byłoby sensu, bo wtedy by nas zawsze wcześniej dogonili - chyba, że uzależnione inżynierią - od okr. poziomu - brak potrzebnego czasu), do walki dołącza kilku słabo przeszkolonych i wyposażonych ciurów (w zależności od przywództwa) - najlepiej broń dystansowa i jakiś berdysz lub topór,

- oddziały bandyckie każdej frakcji typu "patroli" na cudzych ziemiach, np. biegające luźno oddziały szkieletów czy orków po świecie dobrych czy np. łowców (ludzi lub elfów), których celem jest sabotaż i dywersja w krainach zła, również wystawiane przeciw jednym i drugim patrole jak w OiM, żeby dowódcy nie musieli za nimi ganiać,

- przekazywanie jednostek sprzymierzonym dowódcom i obleganym garnizonom,

- zmniejszenie liczby bazowej żywności w miastach (bo ta opcja nigdy nie miała w pierwotnej postaci sensu), za to dodanie możliwości uzupełniania zapasów garnizonu (tylko podczas oblężenia) lub okradania z żywności (związane z ciekawą i ciężką walką między bohaterem, jego przybocznymi (powiedzmy 5) a wuchtą domyślnych, doborowych strażników z garnizonu (np. 10 koksów i 20 lżejszych) w określonym i krótkim czasie (np. max 2 min. - uzależnione od inżynierii)) przez bohatera oblegającego; wycieczki garnizonu w celu zdobycia żywności,

Dzięki temu, kto przeczytał :-)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 14, 2013, 15:38:29 wysłana przez Mathew19951 »

Offline Arrax

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 7
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wasze Pomysły
« Odpowiedź #55 dnia: Grudzień 08, 2013, 23:22:33 »
W zasadzie to całkiem ciekawe pomysły, nie za bardzo z kolei spodobał mi się ten tabor co się chowamy przed wrogą armia, no tak to jest nie zawsze się wygrywa, bez porażki nie ma zwycięstwa. Poza tym no sam fakt, lecisz z armia nagle robisz tabor i unikasz walki ? no coś nie bardzo ;p

Jestem ciekawy czy coś się w końcu ruszy albo czy się czegoś dowiemy może

Offline Pawian

  • BANITA
  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 53
  • Piwa: -7
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wasze Pomysły
« Odpowiedź #56 dnia: Grudzień 14, 2013, 11:02:09 »
nic się nie dowiemy człowieku....piszecie ciagle pomysły a "twórcy" moda ostatni raz wypowiadali się ponad 2 miechy temu...

Offline Mathew19951

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 123
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Wasze Pomysły
« Odpowiedź #57 dnia: Grudzień 14, 2013, 15:34:33 »
Z tym taborem, to mi nie chodziło o dosłowne "uniknięcie walki" :D

W historii nie raz tak bywało, że jedna armia siedziała na ogonie drugiej i w końcu musiało dojść do konfrontacji. Więc ten słabszy, chcąc mieć jakiekolwiek szanse, starał się w rzucie rozpaczy okopać i bronić przez dłuższy czas, niż zostać wdeptanym pojedynczą szarżą :-) (albo tak walczyli kozacy z tatarami). Byłoby to przydatne szczególnie, gdy gonią Cię dowódcy kawalerii, a Ty nawiewasz z rekrutami bądź jeńcami i łupami. Widząc, że nie uciekniesz, zarządzasz odpowiednie ustawienie wozów (każda armia jakieś za sobą ciągnie) i próbę obrony zza nich. Zazwyczaj i tak skończy się to klęską, ale raz, że możesz zadać większe straty, dwa - wzbogacenie i możliwe, że fajna zabawa :-)

Szczególnie przydatne, gdy:
- stawiasz na piechotę, a walczysz z kawalerzystami,
- zapuściłeś się za daleko tocząc serię bitew i tracąc sporo żołnierzy, a tu nagle na Twoje przerzedzone szyki wyjeżdża jakiś magnat z 300 chłopa,
- zaskoczył Cię jakiś oddział, gdy zbierałeś rekrutów,
- po prostu odpoczywasz,
- po prostu chcesz rozegrać inny typ bitwy niż zwykle.


CO DO WERBUNKU
A tak w ogóle, to na czym w końcu stanęło z tymi elitarniejszymi jednostkami? Po prostu budynek w zamku/mieście, kosztujący ileś-tam i pozwalający w opcji rozmowy z włodarzem/kasztelanem/kimś na werbunek za określoną kwotę jak w OiM?

Offline Tomeczek1220

  • Tułacz
  • *
  • Wiadomości: 10
  • Piwa: 1
Odp: Wasze Pomysły
« Odpowiedź #58 dnia: Wrzesień 28, 2016, 01:46:30 »
Moglibyście dodać możliwość czyszczenia mapy z obiektów typu- Krypty, Skarbce, wrota chwały Itd. lub dać jakieś ograniczenie co do ich ilości Ponieważ po dłuższej rozgrywce robi się tego tyle że zaczyna się ciąć na mapie kampanii.

Ps. Pomijając kilka innych drobniejszych błędów to jest to jeden z najlepszych modów w jakie grałem.