Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Tworzenie mapy! Poradnik dla The Deluge  (Przeczytany 39714 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Ephedrinum

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 110
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dziki Pasterz Bandyta
Odp: Tworzenie mapy! Jakie to proste!
« Odpowiedź #60 dnia: Wrzesień 12, 2014, 23:01:20 »
Moja modyfikacja mapy "Leśniczówka"  :D





Offline Gregoriian

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1649
  • Piwa: 20
  • Płeć: Mężczyzna
  • Znany jako Dalekowidz
Odp: Tworzenie mapy! Jakie to proste!
« Odpowiedź #61 dnia: Wrzesień 12, 2014, 23:13:01 »
Staaahp kamperskim mapom :(
(click to show/hide)

Offline Ephedrinum

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 110
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dziki Pasterz Bandyta
Odp: Tworzenie mapy! Jakie to proste!
« Odpowiedź #62 dnia: Wrzesień 13, 2014, 13:08:54 »
Staaahp kamperskim mapom :(

Leśniczówka, zdaje się, była przystosowana do trypu inwazji, więc to pod tym kątem ją zmodyfikowałem.


Offline JakubII

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 169
  • Piwa: 11
  • Płeć: Kobieta
    • 9
Odp: Tworzenie mapy! Jakie to proste!
« Odpowiedź #63 dnia: Wrzesień 13, 2014, 16:02:38 »
Spoko mapka, leśniczówka jest teraz na topie u Lucky Dogsów, w sumie to ta mapa nadaje się tylko pod inwazje.

Sam też bawiłem się w Map edit, głównie pod RP, ale w wolnej chwili walnąłem se Orle Gniazdo:
(click to show/hide)

Mam tylko problem z exportowaniem mapy z plików moda, i nie mogę znaleźć nigdzie info jak to zrobić.
(click to show/hide)

Offline ZdzisiuDywersant

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 567
  • Piwa: 26
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie było ziemnioków, jeno tylko głód i mróz
Odp: Tworzenie mapy! Jakie to proste!
« Odpowiedź #64 dnia: Wrzesień 14, 2014, 20:08:10 »
Mam głupie pytanie. Jak postawić armatę? Bo z tego co wiem w 0.5 wystarczyło cannon_skeleton i zrestartować grę i wszystko działało. Teraz jak tak zrobię to mam czerwoną armatę (Sowiecką? :D) której nie da się obsługiwać.
Suprajs, podpisu brak!

Offline JakubII

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 169
  • Piwa: 11
  • Płeć: Kobieta
    • 9
Odp: Tworzenie mapy! Jakie to proste!
« Odpowiedź #65 dnia: Wrzesień 14, 2014, 20:10:03 »
Cannon_Postioner chyba jakoś tak.
(click to show/hide)

Offline ZdzisiuDywersant

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 567
  • Piwa: 26
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie było ziemnioków, jeno tylko głód i mróz
Odp: Tworzenie mapy! Jakie to proste!
« Odpowiedź #66 dnia: Wrzesień 14, 2014, 20:14:04 »
Dzięki.
Suprajs, podpisu brak!

Offline ZdzisiuDywersant

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 567
  • Piwa: 26
  • Płeć: Mężczyzna
  • Nie było ziemnioków, jeno tylko głód i mróz
Odp: Tworzenie mapy! Jakie to proste!
« Odpowiedź #67 dnia: Wrzesień 15, 2014, 21:09:39 »
Sorry za drugiego posta pod rząd, ale chce żeby ktoś to zauważył: jak na mapie dodać muszkiet albo jakąś inna broń czy konia tak , aby dało się ją podnieść podczas gry?
Suprajs, podpisu brak!

Offline Ephedrinum

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 110
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dziki Pasterz Bandyta
Odp: Tworzenie mapy! Jakie to proste!
« Odpowiedź #68 dnia: Wrzesień 16, 2014, 15:02:56 »
Modyfikując Leśniczówkę napotkałem problem, którego nie mogę rozwiązać. Mianowicie problem z ai mesh.
Na początku boty normalnie szły przez most i żaden nie wchodził do wody, tymczasem teraz nie wiem czemu idą wprost na fort i topią się w wodzie.
W wodzie nie ma żadnych meshów, więc nie wiem, czemu tam idą. Na moście natomiast meshe są.
Tak to wygląda:



Sorry za drugiego posta pod rząd, ale chce żeby ktoś to zauważył: jak na mapie dodać muszkiet albo jakąś inna broń czy konia tak , aby dało się ją podnieść podczas gry?

W menu edytora masz coś takiego jak "Var No". Kiedy dodajesz przedmiot jest tam wartość 0 i wtedy przedmiotu nie da się użyć, natomiast jeśli chcesz podnieść dany przedmiot np broń, musisz dać mu wartość 1.

Offline JakubII

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 169
  • Piwa: 11
  • Płeć: Kobieta
    • 9
Odp: Tworzenie mapy! Jakie to proste!
« Odpowiedź #69 dnia: Wrzesień 16, 2014, 16:47:44 »
Co do al mashy  bawiłem się nimi troszkę, ale niezbyt ogarniam temat, w menu, w kategorii Al meshy  masz trzy opcje Convect to Vertices, Edges i Faces.
Wybierasz jedną z nich, wybierasz zieloną kreskę i sterujesz za pomocą T,Z,X,Y
Nie wiem do końca jak to działa, ale chyba chodzi o stworzenie "korytarza", którym boty będą podążać.
Jeśli nie wykombinujesz nic z al meshami to zawsze możesz stworzyć niewidzialne ściany pod kątem aby zepchnąć boty do mostu,  a jeśli to nie zadziała to możesz przenieść entry pointy prostopadle do mostu.

Z innej beczki

Mam problem, przerobiłem parę map i  nie wiem jak je wyexportować z plików moda a nic o tym ni ma w 1 poście.
(click to show/hide)

Offline Ephedrinum

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 110
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dziki Pasterz Bandyta
Odp: Tworzenie mapy! Jakie to proste!
« Odpowiedź #70 dnia: Wrzesień 19, 2014, 22:27:39 »
Mapa chyba już na ukończeniu:







« Ostatnia zmiana: Wrzesień 21, 2014, 21:06:15 wysłana przez Ephedrinum »

Offline JakubII

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 169
  • Piwa: 11
  • Płeć: Kobieta
    • 9
Odp: Tworzenie mapy! Jakie to proste!
« Odpowiedź #71 dnia: Wrzesień 20, 2014, 12:15:18 »
Całkiem całkiem, udało ci się zapanować nad botami?
(click to show/hide)

Offline Ephedrinum

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 110
  • Piwa: 4
  • Płeć: Mężczyzna
  • Dziki Pasterz Bandyta
Odp: Tworzenie mapy! Jakie to proste!
« Odpowiedź #72 dnia: Wrzesień 20, 2014, 13:41:29 »
Całkiem całkiem, udało ci się zapanować nad botami?

Do ograniczenia drogi botów starałem się użyć jedynie skał, ale niestety mają takie tekstury, że boty zawsze znajdowały jakieś podejście, więc w końcu w niektórych miejscach postawiłem te bariery. Musiałbym jeszcze sprawdzić, jak się zachowują jak maszerują na jakąś grupę graczy bo tak to testowałem je stojąc raz na jednym krańcu fortu, raz na drugim krańcu. No, ale jak już dopadną bramy to jest ok.

Offline Ganczo

  • Awanturnik
  • *
  • Wiadomości: 1953
  • Piwa: 249
  • Płeć: Mężczyzna
  • Napoleon jest moim ulubionym wodzem
Odp: Tworzenie mapy! Jakie to proste!
« Odpowiedź #73 dnia: Wrzesień 25, 2014, 15:09:34 »

Cytat: Moontor
Powód porażki tego turnieju wypatruję we własnej osobie dlatego postanowiłem już nigdy więcej nie organizować żadnych turnieji na NW.

Offline Gregoriian

  • Rybałt
  • *
  • Wiadomości: 1649
  • Piwa: 20
  • Płeć: Mężczyzna
  • Znany jako Dalekowidz
Odp: Tworzenie mapy! Jakie to proste!
« Odpowiedź #74 dnia: Wrzesień 25, 2014, 16:07:18 »
Tak wygląda wbijanie sie do składziku na Krakowie ;o
(click to show/hide)