Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: [Multiplayer] Dyskusja na temat frakcji, jednostek, przedmiotów i ich balansu  (Przeczytany 325775 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Offline Bolo Chan

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 265
  • Piwa: 0
Odp: [Multiplayer] Dyskusja na temat frakcji, jednostek, przedmiotów i ich balansu
« Odpowiedź #15 dnia: Styczeń 09, 2011, 13:49:07 »
Tylko ze karaceny wcale nie byly lepsze niz standardowe zbroje husarskie.Byly od nich ciezsze i drozsze ale zapewnialy gorsza ochrone.Byly uzywane glownie na paradach.
A co do skrzydel to rozne sa opinie wielu autorow XVII-XVIII wiecznych pisze o powszechnym uzywaniu skrzydel,choc trzreba przyznac ze nie wszyscy husarze nosili skrzydla.

Offline sir Luca

  • Marszałek Maruda
  • Admin Emeryt
  • Paladyn
  • ***
  • Wiadomości: 5266
  • Piwa: 151
  • Płeć: Mężczyzna
  • Otaczają mnie tęgie, tępe buce...
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: [Multiplayer] Dyskusja na temat frakcji, jednostek, przedmiotów i ich balansu
« Odpowiedź #16 dnia: Styczeń 09, 2011, 13:52:42 »
Co do broni palnej to bardzo ciekawą propozycję miał kiedyś IvE. Po pierwsze zlikwidować możliwość równoczesnego biegania i celowania a po drugie spowodować rozszerzanie się celownika przy zbyt długim przytrzymaniu broni, tak jak działają łuki ale oczywiście z odpowiednio większym czasem. Myślę, że zbalansuje to odpowiednio użycie broni palnej i nawet jeśli będzie ona dość celna nie popsuje rozgrywki.

A wzięliście pod uwagę, że zbytnią uwagę przywiązujecie do takiej pierdoły jak skrzydła husarskie? Sami stwierdziliście, że nie do końca wiadomo jak to było w rzeczywistości a te skrzydła co są są bardzo dobre (i pod względem estetycznym i użyteczności w grze) więc po co zbytnio kombinować?
"Demokracja: dwa wilki i owca, debatujący co będzie na obiad"

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3917
  • Piwa: 143
Odp: [Multiplayer] Dyskusja na temat frakcji, jednostek, przedmiotów i ich balansu
« Odpowiedź #17 dnia: Styczeń 09, 2011, 14:55:03 »
Co się tyczy szyszaków husarii, to nieco je poprawiłem (jeden nie miał ani speculara, ani bump mapy). Wyglądają troszeczkę lepiej i nie odstają już tak bardzo od zbroi, ale i tak należałoby je całkiem przerobić, jeśli znajdzie się chwila wolnego czasu.


Offline b@rtu$

  • Moderator
  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2609
  • Piwa: 47
  • Płeć: Mężczyzna
  • RW_Pocztowy_Bartus
Odp: [Multiplayer] Dyskusja na temat frakcji, jednostek, przedmiotów i ich balansu
« Odpowiedź #18 dnia: Styczeń 09, 2011, 16:14:09 »
Co do broni palnej to bardzo ciekawą propozycję miał kiedyś IvE. Po pierwsze zlikwidować możliwość równoczesnego biegania i celowania a po drugie spowodować rozszerzanie się celownika przy zbyt długim przytrzymaniu broni, tak jak działają łuki ale oczywiście z odpowiednio większym czasem. Myślę, że zbalansuje to odpowiednio użycie broni palnej i nawet jeśli będzie ona dość celna nie popsuje rozgrywki.
Możliwe że uda się coś z tego zrobić nie dużym nakładem pracy...
A wzięliście pod uwagę, że zbytnią uwagę przywiązujecie do takiej pierdoły jak skrzydła husarskie? Sami stwierdziliście, że nie do końca wiadomo jak to było w rzeczywistości a te skrzydła co są są bardzo dobre (i pod względem estetycznym i użyteczności w grze) więc po co zbytnio kombinować?
Właśnie zastanawiam się skąd taka dyskusja skoro wszyscy piszą że jest to najlepsze wyjście dla naszych celów.....

Offline Hofiko

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2329
  • Piwa: 20
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [Multiplayer] Dyskusja na temat frakcji, jednostek, przedmiotów i ich balansu
« Odpowiedź #19 dnia: Styczeń 09, 2011, 16:23:05 »
Moim zdaniem zablokowanie możliwości celowania w trakcie biegania to genialny pomysł. Uniemożliwi to przysłowiowego Counter Strike'a, gdzie wszyscy biegają w kółko po domu i podwórzu z wyciągniętymi muszkietami jak na polowaniu.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości - Jarosław Kaczyński


Offline ^IvE

  • Słońce Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Wójt
  • **
  • Wiadomości: 5799
  • Piwa: 612
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: [Multiplayer] Dyskusja na temat frakcji, jednostek, przedmiotów i ich balansu
« Odpowiedź #20 dnia: Styczeń 11, 2011, 14:49:44 »
Nie wiem czy ktoś już o tym pisał, ale łuki są zdecydowane za szybkie, celne, mocne.

Offline Blitzwing

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1077
  • Piwa: 11
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [Multiplayer] Dyskusja na temat frakcji, jednostek, przedmiotów i ich balansu
« Odpowiedź #21 dnia: Styczeń 11, 2011, 14:56:54 »
A mi się wydaje że są ok jak dla jednostki która głównie się łukami posługiwała. Mówię oczywiście o tatarach, bo znając życie i tak nikt nie będzie strzelał z łuku pancernymi. Kołczany nie są zbyt duże więc coś za coś. Jadący tatar jest groźny atakując pojedynczych. Taka łucznicza szarża na grupkę z bronią palną skończy się marnie :d
Sława!

Offline b@rtu$

  • Moderator
  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2609
  • Piwa: 47
  • Płeć: Mężczyzna
  • RW_Pocztowy_Bartus
Odp: [Multiplayer] Dyskusja na temat frakcji, jednostek, przedmiotów i ich balansu
« Odpowiedź #22 dnia: Styczeń 19, 2011, 00:52:17 »
Jakby co to prace nad szyszakami trwają. Słabszy szyszak do drugiego pancerza husarskiego(ten z czerwonym ciuchem pod spodem), pierwsze próby dopasowania go do pancerza:


Oprócz tego będzie jeszcze jakaś druga wersja, może z jakimś pióropuszem, się zobaczy.

Chciałbym do pancerza z niebieskim ciuchem dorobić kapalin husarski, bo i sam pancerz przypomina mi trochę wcześniejszą fazę husarza.

Szyszak Tyszkiewiczów(ten blady) podobno został poprawiony, więc razem dawało by to już 4 szyszaki.

w przyszłości pomyśli się nad karacenowym turbanem, szyszakiem i pancerzem. Jak bliska bądź daleka będzie to przyszłość, nikt nie wie....

Pozdrawiam....

Edit:
Zwykły szyszak:

Kapalin Husarski:

Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2011, 00:37:31 wysłana przez b@rtu$ »

Offline Skrzetusky

  • Gawędziarz
  • *
  • Wiadomości: 1007
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [Multiplayer] Dyskusja na temat frakcji, jednostek, przedmiotów i ich balansu
« Odpowiedź #23 dnia: Styczeń 23, 2011, 11:58:20 »
Pieścicie tą husarie a inne jednostki Polskie i innych frakcji tez będą tak dopracowane?

Offline Ensis

  • Utracjusz
  • *
  • Wiadomości: 707
  • Piwa: 8
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: [Multiplayer] Dyskusja na temat frakcji, jednostek, przedmiotów i ich balansu
« Odpowiedź #24 dnia: Styczeń 23, 2011, 12:15:23 »
Aktualizują modele bo były bardzo stare i miały błędy.

Offline b@rtu$

  • Moderator
  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2609
  • Piwa: 47
  • Płeć: Mężczyzna
  • RW_Pocztowy_Bartus
Odp: [Multiplayer] Dyskusja na temat frakcji, jednostek, przedmiotów i ich balansu
« Odpowiedź #25 dnia: Styczeń 23, 2011, 14:01:22 »
Aktualizują modele bo były bardzo stare i miały błędy.
Tak żeby można było się zająć na spokojnie innymi nacjami.
Właśnie zacząłem karacenę, turban karacenowy oraz szyszak.

Potem chciałbym zabrać się za ciuch dragona polskiego...

Następnie Szwedzi, bo już trochę jest do nich sprzętu.

Pozdrawiam.

Edit:
Proszę zapoznać się z informacją w pierwszym poście i o pomoc od osób które wiedzą co nie co na dany temat.
Pozdrawiam.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 25, 2011, 21:33:47 wysłana przez b@rtu$ »

Offline Mires

  • Kmieć
  • *
  • Wiadomości: 63
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Miecznik Wielki Koronny
Odp: [Multiplayer] Dyskusja na temat frakcji, jednostek, przedmiotów i ich balansu
« Odpowiedź #26 dnia: Styczeń 25, 2011, 22:22:13 »
Moim zdaniem pancerni powinni mieć pancerz, darmowy oczywiście na taki jaki jest teraz. Proponuje lekką kolczugę w innym kolorze i coś lepszego za 400.

Dla polaków proponuję taką jednostkę jak piechota łanowa albo pikinierzy, ponieważ RON nie posiada jednostki stricte przeciw kawalerii tak jak kozacy (Czerń).
Sorry, mój błąd jest już taka jednostka.

Dla turków można wprowadzić Beszlów czyli lekką jazdę z rohatynami/włoczniami.

Poza tym jak już ktoś wspominał 1000zł to za mało proponuję 1500 i będzie git.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 26, 2011, 15:03:24 wysłana przez Mires »
„Polska nie ma wiecznych sojuszników, ani wiecznych wrogów; wieczne są tylko interesy Polski i obowiązek ich ochrony”

Offline ^IvE

  • Słońce Tawerny
  • Moderator Globalny
  • Wójt
  • **
  • Wiadomości: 5799
  • Piwa: 612
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: [Multiplayer] Dyskusja na temat frakcji, jednostek, przedmiotów i ich balansu
« Odpowiedź #27 dnia: Styczeń 26, 2011, 16:48:06 »
A ja od siebie dodam że noszenie dwóch broni palnych, i w ogóle dystansowych powinno być zlikwidowane, już we wszystkich modach z tą bronią na multi wprowadzono takie ograniczenie. Nie dość że wygląda to nie klimatycznie, to na dodatek psuję grę, wymusiłbym też noszenie podstawowych pancerzy na serwerach, golasy są bee.

Offline sir Luca

  • Marszałek Maruda
  • Admin Emeryt
  • Paladyn
  • ***
  • Wiadomości: 5266
  • Piwa: 151
  • Płeć: Mężczyzna
  • Otaczają mnie tęgie, tępe buce...
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: [Multiplayer] Dyskusja na temat frakcji, jednostek, przedmiotów i ich balansu
« Odpowiedź #28 dnia: Styczeń 26, 2011, 16:52:24 »
Dobra, golasy są bee ale pancerze, nawet te podstawowe sporo kosztują (przynajmniej niektóre) więc nie starcza na lepszą broń...
"Demokracja: dwa wilki i owca, debatujący co będzie na obiad"

Offline Kalpokor

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2424
  • Piwa: 0
Odp: [Multiplayer] Dyskusja na temat frakcji, jednostek, przedmiotów i ich balansu
« Odpowiedź #29 dnia: Styczeń 26, 2011, 17:39:17 »
Cytuj
golasy są bee
Nie. Dlaczego odbieracie Kozakom możliwość biegania bez koszuli ? Ja nie widzę w tym nic dziwnego. Jest klimatyczne.
Cytuj
A ja od siebie dodam że noszenie dwóch broni palnych, i w ogóle dystansowych powinno być zlikwidowane, już we wszystkich modach z tą bronią na multi wprowadzono takie ograniczenie. Nie dość że wygląda to nie klimatycznie, to na dodatek psuję grę,
Oj tam oj tam. Też częściowo się nie zgodzę. Bieganie z 2 muszkietami to może przesada [chociaż w ostatnim Mohikaninie nie robili tam z tego problemu xD]. Muszkiet na dłuższe dystanse, a bandolety i samopały na krótkie. Nie widzę problemu. Konni często mieli po dwa przy siodle. Oczywiście możemy dyskutować na ten temat, ale wszelakie ograniczenia będą zniechęcać ludzi. Chcesz to rozwiązać tak jak w Vikingr ?