Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Błędy, bugi - link do systemu raportowania błędów w pierwszym poście!  (Przeczytany 104252 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Adamek321

  • Opój
  • *
  • Wiadomości: 361
  • Piwa: -15
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Błędy, bugi - link do systemu raportowania błędów w pierwszym poście!
« Odpowiedź #615 dnia: Listopad 04, 2017, 00:38:10 »
em nie ..... a no i jeszcze ten denerwujący bug z muszkietem że kiedy się go wyrzuci w momencie strzału to ani nie strzelił i już nie wystrzeli i tak naprawdę jest do wyrzucenia.


Offline vtz

  • Moderator Klanów
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 950
  • Piwa: 158
  • a.k.a. Rudy Karzeł
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Błędy, bugi - link do systemu raportowania błędów w pierwszym poście!
« Odpowiedź #616 dnia: Listopad 04, 2017, 07:56:44 »
No tak, muszkiet potrafi się zbugować w ten sposób także wtedy, gdy podczas celowania się po prostu poruszysz.

Offline Dawry

  • Moczymorda
  • *
  • Wiadomości: 194
  • Piwa: 9
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Błędy, bugi - link do systemu raportowania błędów w pierwszym poście!
« Odpowiedź #617 dnia: Listopad 12, 2017, 14:11:36 »
Co do bugów odnośnie nowych map:
1.https://imgur.com/a/XcOqp - resp broniących na mapie "Biały Fort" tak wygląda,
2.https://imgur.com/a/OMjcK - na mapie z kamienicami o cudownej nazwie przy około 10 osobach ludzie z lewej frakcji zaczynają respić się w domku bez wyjścia,
3. Na Wołyniu i Hołopolu, być może na jakichś starych mapach też (na Manor nie miało to miejsca), za każdym razem gdy uderzamy lub strzelamy w ścianę z drewna to wyświetla się, że broń jest za słaba by ją uszkodzić, nawet jeśli zadaliśmy dmg,
4. Na mapie Zamek Turaida atakujący potrafią zrespić się za pierwszą bramą, tuż przy pierwszej i drugiej fladze.
5. Na niektórych wywala czasem błędy skryptów na czacie.
Poza mapami to wyłapałem, że pikinier i szermierz w HRE mają pappenhaimery (a powinni chyba mieć burgonet) oraz, że niektóre armory Jazdy Kozackiej w RON mają takie ząbki zamiast prosto zakończonej tekstury kolczugi.
« Ostatnia zmiana: Listopad 12, 2017, 14:29:51 wysłana przez Dawar »

Offline Luke125

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 38
  • Piwa: 2
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Błędy, bugi - link do systemu raportowania błędów w pierwszym poście!
« Odpowiedź #618 dnia: Listopad 13, 2017, 15:32:42 »
Też macie tak, że przy tworzeniu postaci wybiera Wam się inny banner niż ten, na który nacisnęliście? Przykładowo: Naciskacie herb Jelita, a wybiera się Wam herb Woj. Lubelskie.

Offline szymono32

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Piwa: 1
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Błędy, bugi - link do systemu raportowania błędów w pierwszym poście!
« Odpowiedź #619 dnia: Listopad 13, 2017, 17:29:01 »
Szyby wytrzymują więcej trafień z łuku niż mają wytrzymałości

Offline vtz

  • Moderator Klanów
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 950
  • Piwa: 158
  • a.k.a. Rudy Karzeł
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Błędy, bugi - link do systemu raportowania błędów w pierwszym poście!
« Odpowiedź #620 dnia: Listopad 14, 2017, 13:26:56 »
Podczas rozwalania szyby wyskakują 2-3 linijki błędów skryptów

Offline Dyl_Sowizdrzał

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Błędy, bugi - link do systemu raportowania błędów w pierwszym poście!
« Odpowiedź #621 dnia: Listopad 15, 2017, 22:31:16 »
Parę spostrzeżeń:
Na mapie Fort Gwiazda (chyba tak się nazywa) palisada z tyłu fortu jest tak niska, że da się przez nią przeskoczyć na koniu.
Czeczuga (taka szabelka, ma ją np. Buńczuczny) wciąż potrafi uderzać pchnięciem, mimo że nie zadaje nim obrażeń, nie ma tego pchnięcia zawartego nawet w opisie.
Maczuga z końskiej żuchwy wciąż ma za duże obrażenia.
Usunięcie pancerzy polskim pikinierom i rajtarom woła o pomstę do nieba.
Lekkiemu Kawalerzyście wciąż brakuje niebieskiego kołpaku, który kiedyś zresztą miał. ;-;
« Ostatnia zmiana: Listopad 16, 2017, 21:27:25 wysłana przez Dyl_Sowizdrzał »

Offline Ganczo

  • Awanturnik
  • *
  • Wiadomości: 1969
  • Piwa: 251
  • Płeć: Mężczyzna
  • Napoleon jest moim ulubionym wodzem
Odp: Błędy, bugi - link do systemu raportowania błędów w pierwszym poście!
« Odpowiedź #622 dnia: Listopad 15, 2017, 22:34:17 »
Znalazłem chyba nowy glitch. Dzisiaj na dominacji grałem oficerem z dwoma kołowymi, zazwyczaj strzelam dwa razy tylko jak nie trafię albo mam niewypał. Zauważyłem w pewnym momencie na serwerze landsknechtów, że jak mam wystrzelony pistolet "w kieszeni", a aktualny robi mi missfire, po przeładowaniu tego w łapie oba są gotowe do strzału. Nie jest to podobne do buga z muszkietem, bo ikona też zmienia się na białą, wygląda to jakby coś w plikach czy skryptach lekko się mieszało. Jutro postaram się całkiem to stestować, może ogarnę całkiem jak to działa żeby dało się rozwiązać ładnie

Cytat: Moontor
Powód porażki tego turnieju wypatruję we własnej osobie dlatego postanowiłem już nigdy więcej nie organizować żadnych turnieji na NW.

Offline Dyl_Sowizdrzał

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Błędy, bugi - link do systemu raportowania błędów w pierwszym poście!
« Odpowiedź #623 dnia: Listopad 15, 2017, 22:38:56 »
Znalazłem chyba nowy glitch. Dzisiaj na dominacji grałem oficerem z dwoma kołowymi, zazwyczaj strzelam dwa razy tylko jak nie trafię albo mam niewypał. Zauważyłem w pewnym momencie na serwerze landsknechtów, że jak mam wystrzelony pistolet "w kieszeni", a aktualny robi mi missfire, po przeładowaniu tego w łapie oba są gotowe do strzału. Nie jest to podobne do buga z muszkietem, bo ikona też zmienia się na białą, wygląda to jakby coś w plikach czy skryptach lekko się mieszało. Jutro postaram się całkiem to stestować, może ogarnę całkiem jak to działa żeby dało się rozwiązać ładnie

Tak, ten bug istnieje w sumie od dość dawna, gdy masz dwa pistolety tego samego rodzaju (nwm jak z muszkietami itp. w sumie nigdy nie testowałem), to gdy jeden ma missfire, gdy drugi jest rozładowany to ładując ten z missifire ładują się oba.

Offline vtz

  • Moderator Klanów
  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 950
  • Piwa: 158
  • a.k.a. Rudy Karzeł
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Błędy, bugi - link do systemu raportowania błędów w pierwszym poście!
« Odpowiedź #624 dnia: Listopad 16, 2017, 20:42:03 »
Mhm, w 0.96 na pewno już to było.

Offline Dyl_Sowizdrzał

  • Pielgrzym
  • *
  • Wiadomości: 20
  • Piwa: 3
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Błędy, bugi - link do systemu raportowania błędów w pierwszym poście!
« Odpowiedź #625 dnia: Grudzień 21, 2017, 21:07:59 »
Zauważyłem jakiś czas temu mały, ale dość irytujący błąd. Mianowicie, oba chaty admina i ten ogólny i ten dla innych adminów mają problem z shiftem, gdy piszę coś na nich i kliknę shift, to działa tak, jak bez chatu, tzn. moja postać zaczyna iść marszem, na zwykłym i drużynowym ten problem nie występuje.

Offline Matim

  • Bywalec
  • *
  • Wiadomości: 817
  • Piwa: 53
  • Płeć: Mężczyzna
  • Matim loves you
Odp: Błędy, bugi - link do systemu raportowania błędów w pierwszym poście!
« Odpowiedź #626 dnia: Marzec 05, 2019, 21:20:43 »
Odkop

Gra ktos w dlg na linuxie? Mam problem, używam Ubuntu 18.04, warband normalnie śmiga, deluge natomiast zmienia tekstury w biało-seledynowe kwadraty (budynki i obiekty zachowują kształt, zmieniają kolor, najgorzej jest z trawą i drzewami). Jakieś sugestie?
« Ostatnia zmiana: Marzec 05, 2019, 21:27:05 wysłana przez Matim »