Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: Błędy, bugi - link do systemu raportowania błędów w pierwszym poście!  (Przeczytany 105186 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3917
  • Piwa: 143
Oficjalny Bugtracker WFaSa - https://sites.google.com/site/wfasmod/

W przypadku zauważenia błędu najlepiej zrobić zrzut ekranu i załączyć link do raportu. Im więcej informacji znajdzie się w opisie raportowanego przez was błędu, tym sprawniej będziemy go w stanie usunąć.

Błędy od dziś proszę zgłaszać za pomocą podanego wyżej bugtrackera, gdyż będzie tam wszystko pięknie widoczne i znacznie bardziej przejrzyste, niż tutaj. Jeśli ktoś jednak bardzo chce, to nadal może informować o błędach w tym wątku.



« Ostatnia zmiana: Grudzień 17, 2011, 17:00:24 wysłana przez Daedalus »

Offline Hofiko

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2329
  • Piwa: 20
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Błędy, bugi
« Odpowiedź #1 dnia: Styczeń 08, 2011, 23:13:30 »
Na mapie Lake jest resp w wodzie, przez co na starcie tracimy trochę hp.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości - Jarosław Kaczyński


Offline |Swordsman|

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 248
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
  • Po prostu Jędruś
Odp: Błędy, bugi
« Odpowiedź #2 dnia: Styczeń 09, 2011, 09:51:56 »
Gdy atakujemy wręcz jednym z muszkietów, to atakujemy niewidzialnym przedmiotem. Armaty czasami się obkręcają się cały czas w koło. To denerwujące.
(click to show/hide)
W grze o tron wygrywasz, albo dostajesz 2-8.

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3917
  • Piwa: 143
Odp: Błędy, bugi
« Odpowiedź #3 dnia: Styczeń 09, 2011, 10:10:54 »
Zapomniałem dodać, aby przed raportowaniem błędów sprawdzić w tym wątku - http://www.mountblade.info/forum/index.php?topic=6527.0 czy nie zostały one już dawno temu poprawione .

Offline sir Luca

  • Marszałek Maruda
  • Admin Emeryt
  • Paladyn
  • ***
  • Wiadomości: 5266
  • Piwa: 151
  • Płeć: Mężczyzna
  • Otaczają mnie tęgie, tępe buce...
  • Steam ID: Mój status Steam
Odp: Błędy, bugi
« Odpowiedź #4 dnia: Styczeń 09, 2011, 13:43:22 »
Swordsman poruszył tu problem armat... Czy da się jakoś unieruchomić celowniczego? Zwłaszcza na mapie Zbaraż jest to bardzo uciążliwe. Ponieważ jak poruszasz armatą to i twoja postać biega po mapie, więc bardzo łatwo spaść tam z bastionu, co za zwyczaj kończy się śmiercią...
Cały czas występuje problem z drzwiami na mapie Manor, czasem działają poprawnie ale (zwłaszcza po dłuższej grze) zaczynają wariować i działać "na odwrót". Na tej samej mapie jest też problem z modelem kolizji dworku, przez tylną ścianę da się przejść pod schody i tamtędy wejść do budynku.

Przydałoby się jeszcze zlikwidować możliwość biegania i równoczesnego celowania z muszkietu.
"Demokracja: dwa wilki i owca, debatujący co będzie na obiad"

Offline Mat Berserker

  • Żonglujący Pepeszami
  • Wsparcie Techniczne
  • Najemnik
  • *
  • Wiadomości: 2018
  • Piwa: 94
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Błędy, bugi
« Odpowiedź #5 dnia: Styczeń 09, 2011, 13:56:57 »
Czy da się jakoś unieruchomić celowniczego?
Akurat kiedyś sam miałem taki problem, wystarczy celowniczemu ustawić animacje o wysokim priorytecie, np kucania, wtedy zostanie w jednym miejscu. Wystarczy tylko dodać do skryptu 3 moduły, ustawiający animacje po użyciu działa, koczący ją (chociażby inną animacją o wyższym priorytecie ale nie zapętloną) oraz zapobiegający przerwaniu animacji podczas używania działa. Proste.

Offline Daedalus

  • Admin Emeryt
  • Błędny rycerz
  • ***
  • Wiadomości: 3917
  • Piwa: 143
Odp: Błędy, bugi
« Odpowiedź #6 dnia: Styczeń 09, 2011, 14:59:57 »
Mat ma rację, wystarczy na czas celowania ustawić animację unieruchamiającą postać. W wolnej chwili rzucę na to okiem.

edit: Śmieszne, ale dopiero co sprawdziłem armaty i działają bez zarzutu. Tul już podpiął animację pod celowniczego i ten się nie rusza (acz strzela, więc będę musiał zmienić animację na inną). Chyba że działa to tylko wtedy, gdy gracz stawia serwer, a na dedyku animacja się nie włącza.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 09, 2011, 15:16:45 wysłana przez Daedalus »

Offline Hofiko

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2329
  • Piwa: 20
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Błędy, bugi
« Odpowiedź #7 dnia: Styczeń 09, 2011, 22:19:23 »
Gdy użyjemy opcji z menu kołowego (np. okrzyk wojenny), nasza postać wykonuje atak aktualnie trzymaną bronią. Przez to wyświetla się tylko połowa animacji, w dodatku od środka, z takim dziwnym przeskokiem.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości - Jarosław Kaczyński


Offline Zardes

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 274
  • Piwa: 7
  • Płeć: Mężczyzna
  • Do zobaczenia.
    • Profil Youtube - MrZardes
Odp: Błędy, bugi
« Odpowiedź #8 dnia: Styczeń 10, 2011, 10:06:28 »
Przepraszam jeśli ktoś już zgłaszał ten błąd. Bodajże na mapie Lake (wysepka otoczona wodą , mapa posiada łódki i prom) pojawia się problem przy respawnie w wodzie, spotkałem się z tym może ze 3 razy (tylko przy husarii) jeździec jechał pod koniem (pojawiał się pod nim zaraz po spawnie-w wodzie), mógł jechać, strzelać etc.
(click to show/hide)


http://www.youtube.com/watch?v=bdaQ5nPV_zM     -=| Trailer The Deluge|=-

http://www.youtube.com/watch?v=z1s2jrmx3KY      -=| Bitwa pod Kircholmem |=-

http://www.youtube.com/watch?v=8VSOdp_rt2I      -=| Bitwa pod Tczewem |=-

https://www.youtube.com/watch?v=hZxB9WPkjzw    -=| Prezentacja wersji v0.8 |=-

https://www.youtube.com/watch?v=FQu4yEVL1Jg    -=| Prezentacja wersji v0.9 |=-

Offline Kalsiver

  • Hulaka
  • *
  • Wiadomości: 572
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Błędy, bugi
« Odpowiedź #9 dnia: Styczeń 10, 2011, 14:22:27 »
Przepraszam jeśli ktoś już zgłaszał ten błąd. Bodajże na mapie Lake (wysepka otoczona wodą , mapa posiada łódki i prom) pojawia się problem przy respawnie w wodzie, spotkałem się z tym może ze 3 razy (tylko przy husarii) jeździec jechał pod koniem (pojawiał się pod nim zaraz po spawnie-w wodzie), mógł jechać, strzelać etc.
(click to show/hide)
To wygląda tak jakby cię koś zfreezował, nie dostałeś freeze od jakiegoś admina ?
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu dzisiejszym. Nie może on służyć przeciwko niemu w dniu następującym po tym terminie.
Ponadto autor zastrzega sobie prawo zmiany poglądów, bez podawania przyczyny.


Offline Hofiko

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2329
  • Piwa: 20
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Błędy, bugi
« Odpowiedź #10 dnia: Styczeń 10, 2011, 16:04:31 »
Dla mnie to wygląda jakby on...... kucnął za koniem.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości - Jarosław Kaczyński


Offline inco

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 262
  • Piwa: 0
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Błędy, bugi
« Odpowiedź #11 dnia: Styczeń 10, 2011, 16:11:29 »
Dla mnie wygląda, jakbyś skończył ostatnią rundę będąc w pozycji kucającej (ew prowadząc jakąś łudź) , a z powodu że miałeś konia to nową rundę zacząłeś na koniu ... kucając.

Offline Zardes

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 274
  • Piwa: 7
  • Płeć: Mężczyzna
  • Do zobaczenia.
    • Profil Youtube - MrZardes
Odp: Błędy, bugi
« Odpowiedź #12 dnia: Styczeń 10, 2011, 16:44:14 »
Nie, mogłem jeździć robić co chcę - zaznaczyłem to w raporcie o bugu, zresztą nie tylko mi się to zdarzało. Następnie nie zauważyłem nikogo z HITMENów na serwerze, którzy (tak sądzę) posiadają hasła adminów, aby mogli mnie - freeze. Na 100% jest to jakiś bug, nie koniecznie mi się to przytrafiło jak widać gracz na screenie to nie ja. A wątpię, aby admini dawali freeze za darmo... na samym początku rundy zaraz po spawnie.

Inco: możliwe nie pamiętam, warto to sprawdzić, myślę, że jest to w zakresie każdego. Chociaż jestem "napaleńcem" na husarię i nigdy z konia nie zsiadam... ,ale wszystko jest możliwe : )

Hofiko: uwierz mi nie chcę nikogo tutaj oszukiwać i jakimiś banałami zagadywać na temat: "kucną sobie za koniem", spójrz głowa wchodzi w konia...
« Ostatnia zmiana: Styczeń 10, 2011, 16:53:22 wysłana przez Zardes »


http://www.youtube.com/watch?v=bdaQ5nPV_zM     -=| Trailer The Deluge|=-

http://www.youtube.com/watch?v=z1s2jrmx3KY      -=| Bitwa pod Kircholmem |=-

http://www.youtube.com/watch?v=8VSOdp_rt2I      -=| Bitwa pod Tczewem |=-

https://www.youtube.com/watch?v=hZxB9WPkjzw    -=| Prezentacja wersji v0.8 |=-

https://www.youtube.com/watch?v=FQu4yEVL1Jg    -=| Prezentacja wersji v0.9 |=-

Offline Hofiko

  • Zbrojny
  • *
  • Wiadomości: 2329
  • Piwa: 20
  • Płeć: Mężczyzna
Odp: Błędy, bugi
« Odpowiedź #13 dnia: Styczeń 10, 2011, 16:53:16 »
Faktycznie, nie zauważyłem że masz głowę w teksturze. Więc jest to bug, aż chyba zaraz wypróbuję :D

Ale dlaczego HITMENi mieli by mieć hasło, albo freezować cię z ukrycia?
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości - Jarosław Kaczyński


Offline Zardes

  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 274
  • Piwa: 7
  • Płeć: Mężczyzna
  • Do zobaczenia.
    • Profil Youtube - MrZardes
Odp: Błędy, bugi
« Odpowiedź #14 dnia: Styczeń 10, 2011, 16:57:13 »
Gdyż serwer na, którym się znajdował mod hostował Inco (HITMEN), ale ja nic takiego nie powiedziałem, że mnie ktoś - freeze, wytłumaczyłem, że jest to nie możliwe, gdyż kolega kilka postów wyżej sugerował, że mógł mnie ktoś zamrozić - co zaznaczam jeszcze raz było nie możliwe.


http://www.youtube.com/watch?v=bdaQ5nPV_zM     -=| Trailer The Deluge|=-

http://www.youtube.com/watch?v=z1s2jrmx3KY      -=| Bitwa pod Kircholmem |=-

http://www.youtube.com/watch?v=8VSOdp_rt2I      -=| Bitwa pod Tczewem |=-

https://www.youtube.com/watch?v=hZxB9WPkjzw    -=| Prezentacja wersji v0.8 |=-

https://www.youtube.com/watch?v=FQu4yEVL1Jg    -=| Prezentacja wersji v0.9 |=-