Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

Autor Wątek: [IV Liga Deluge] Regulamin  (Przeczytany 461 razy)

Opis tematu:

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Offline Szeki

  • Moderator
  • Pijus
  • *
  • Wiadomości: 297
  • Piwa: 45
  • Płeć: Mężczyzna
  • Steam ID: Mój status Steam
[IV Liga Deluge] Regulamin
« dnia: Marzec 01, 2019, 17:01:45 »


Turniej

1.1 Administracja zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie.
1.2 W kwestiach spornych decydujący głos ma administracja.
1.3 Turniej zaczyna się fazą ligową w systemie, każdy z każdym. Po niej 4 drużyny z najwyższym wynikiem awansują do półfinałów.
1.4 Pary do półfinałów są wybierane na podstawie pozycji w tabeli. Pierwsze miejsce gra z czwartym a drugie z trzecim.
1.5 Za zwycięstwo drużyna otrzymuje 2 punkty, za remis 1 punkt, a za przegraną 0 punktów.


Sędziowie

1.6 Sędziowie turnieju są wybierani przez administratorów.
1.7 Sędziów na dany mecz (maksymalnie 2) wybierają grające w nim drużyny.
1.5 Sędziowie danego meczu mają obowiązek reagować na działania graczy, czuwać nad przebiegiem meczu, znać regulamin oraz czuwać nad jego przestrzeganiem.
1.8 Sędziowie powinni zachować bezstronność w każdej możliwej formie.
1.9 W przypadku gdy decyzja sędziów zostanie zakwestionowana przez któregoś z liderów drużyn, decyzję w tej sprawie podejmuje administracja.


Drużyny i gracze

1.10 Minimalna liczba graczy w rosterze drużyny wynosi 10.
1.11 Jedna osoba może znajdować się maksymalnie w jednym rosterze.
1.12 Gracz może zostać przeniesiony do innego rostera, pod warunkiem, że dla poprzedniej drużyny nie zagrał ani chwili.
1.13 Wszyscy zagraniczni gracze muszą zostać zgłoszeni do administracji przed zapisami.
1.14 Gracz aby został dopuszczony do gry musi zostać dodany do składu co najmniej 48h przed terminem meczu.
1.15 Każda drużyna musi posiadać swoją nazwę, baner, tag oraz 1-3 kontakty.
1.16 Każdy gracz musi mieć w nicku tag swojej drużyny oraz swój nick z rostera (ponadto nicki w grze mogą zawierać rangi). 
1.17 W przypadku gdy gracz zagrał po stronie drużyny, w której składzie nie jest wpisany, drużyna ta zostaje zdyskwalifikowana. Jeżeli gracz ten był wpisany w rosterze jakiejś innej drużyny, również ona zostaje zdyskwalifikowana.


Pickowanie map i frakcji


1.18 Dla danego meczu mapy i frakcje wybierają kontakty drużyn.
1.19 Na jednej mapie nie może zostać zpickowana ta sama frakcja przez obie drużyny.
1.20 Przy wyborze mapy wybiera się jedną frakcje i banuję jedną dla drużyny przeciwnej.
1.21 W trakcie całego turnieju drużyna może wybrać maksymalnie raz jedną mapę. Sytuacja kiedy drużyna zagra drugi raz tą samą mape w turnieju nastąpi tylko wtedy gdy przeciwnik wybierze ww mapę.

 
Przebieg meczu

2.1 Mecz składa się z 2 map, każda po 2 respy. Każdy resp trwa 5 rund.
2.2 Mecz odbywa się w formacie 8vs8. Za zgodą obu drużyn i sędziego, można podnosić tę liczbę, limitem są wyłącznie możliwości serwera. Jeżeli jeden z teamów wystawi 5 lub mniej graczy, a drugi ma minimalną liczbę 8 graczy, drugi team może zażądać walkowera. Przed rozpoczęciem każdej rundy liczniejszy team musi dorównać do liczby graczy w mniejszym teamie, ale nigdy nie schodząc poniżej 8 zrespionych graczy.
2.3 Frakcje są przypisane do respów, co oznacza, że pierwszy resp drużyna gra swoją frakcją, a drugi resp frakcją przeciwnika.
2.5 Drużyny mają 10 minut na przygotowanie się na mecz a także do 5 minut pomiędzy respami.
2.6 Dorównując do ilości graczy w przeciwnej drużynie trzeba usuwać graczy albo żywych albo (o ile to możliwe) jeszcze przed ich zrespieniem.


Resety

2.7 Poprzez reset rozumie się wpisanie komendy *reset* w konsoli przez sędziego.
2.8 Drużyny mogą prosić o reset tylko przez pierwsze 30 sekund na początku każdego respa jeżeli źle dobrały ekwipunek, zgliczowały limity itd.
2.9 Jeżeli sędzia uzna, że drużyna prosząc o reset nadużywa tej możliwości, może nie dokonać resetu.
2.10 W przypadku gdy przed rozpoczęciem respa wynik w grze jest zbugowany i nie wynosi 0:0, należy zresetować całą mapę.


Po meczu

2.11 Po meczu sędzia zobowiązany jest wstawić w odpowiednim wątku post, zawierający wynik meczu oraz screeny z respów.


Czat publiczny

2.12 W czasie meczu na czacie ogólnym mają prawo pisać jedynie wybrani na początku przedstawiciele drużyn (maksymalnie 3). Za pisanie na czacie osób nieupoważnionym w bezpodstawny  sposób, będą rozdawane ostrzeżenia.
2.13 Jeżeli choć jedna z drużyn o to poprosi na początku meczu, wszyscy gracze oprócz przedstawicieli powinni być zmutowani.

Czas rundy i mastery

2.14 Czas rundy wynosi 5 minut. Sędzia jest zobowiązany wywołać mastery w konsoli (otwieranej za pomocą F9) komendą *deathmode* 1,5 minuty po rozpoczęciu rundy. (Uwaga - użycie tej komendy 2 razy w ciągu jednej rundy buguje mastery, nie wolno do tego dopuścić).

Oszustwa

2.15 Zakazane jest używanie jakichkolwiek gliczy, bugów i cheatów a także jakiegokolwiek edytowania pliku item_kinds.
Kary za podane rodzaje gliczy i oszustw:
Wchodzenie na dachy- upomnienie za drugim razem slay (nie dotyczy map z specjalnie przewidzianymi wejściami).
Gliczowanie koni - przegrana rundy walkowerem.
Gliczowanie tekstur- Slay dla gliczującego, w przypadku powtórzenia zachowania wyrzucenie z meczu .
Zgliczowanie jednostek - gdy glicz został zauważony w przeciągu 30 sekund od rozpoczęcia pierwszej rundy respa, reset rundy. W każdym innym przypadku kończy się to przerzucenie osoby wskazanej przez kontakt drużyne na obserwatora.
Celowniki-  Tylko sędzia może zażądać screenów celowników do trzech graczy z zespołów. Jeżeli ssy dowodzą ,że gracz złamał regulamin albo nie zrobił ssów administracja ma prawo zbanować gracza na kolejkę, uznać mecz za walkower lub powziąć inne działania mające ukarać gracza lub drużynę.
Jeżeli sędzia nie radzi sobie z karaniem gliczerów w odpowiednim czasie, ma prawo zarządzić pauzę.


Limity jednostek

3.1 Max. ¼ teamu może zrespić konia. W przypadku zrespienia większej liczby koni, team jest zobowiązany na respie zabić ich nadmiar. Wolno używać koni zdobytych na wrogu, jednak na początku każdej rundy liczba koni musi zostać zredukowana do podanego limitu.
3.2  Wolno używać koni z mapy, chyba że choć jeden team zażąda, aby koni z mapy nie dało się używać. Wówczas sędzia jest zobowiązany slayować bezczynne konie na początku każdej rundy przez całą mapę. Uwaga - żądanie takie jest ważne tylko wtedy, gdy zostanie wysunięte przed rozpoczęciem danej mapy.

Inżynier
3.3 Inżynier jest dozwolony, ale nie może kupować granatów.

Chorąży
3.4 Chorąży jest dozwolony, ale może kupować tylko sztandary kosztujące 500 golda, nie może brać tańszych/darmowych. W przypadku złamania tej zasady, team musi poprosić sędziego o usunięcie banneru. Ustawienia bonusów są podane w “Ustawieniach serwera”.

3.5 Obowiązują domyślne limity z następującymi wyjątkami:
(click to show/hide)

Ustawienia serwera:
(click to show/hide)



« Ostatnia zmiana: Marzec 24, 2019, 18:24:31 wysłana przez Szeki »
(click to show/hide)
(click to show/hide)
Wiadomo, że SI wygra))