Mount&Blade - Modyfikacje > Mody do Mount&Blade

Prophesy of Pendor

(1/688) > >>

afagddu:

Prophesy of Pendor V3.1
Synopsis

Rok 354 od założenia Pendoru
Od wielu pokoleń żaden Król nie sprawował władzy nad zniszczonymi ziemiami Pendoru.
Po tym, co kiedyś było dumnym osiągnięciem człowieka, ostały się tylko mity i bajki opowiadane dzieciom do snu.
Mimo wszystko, legendy przetrwały na kanwie proroctwa głoszącego nadzieję.
Opowieści o bohaterze, który przybędzie z odległej krainy i zjednoczy lordów Pendoru pod swym przywództwem,
 przynosząc ponownie pokój i dobrobyt do spustoszonego wojnami kraju.

Jednak to jak się coś potoczy, nie zawsze jest pewne, gdyż wiele jest sił i mocy mających swe własne zamiary i ich epickie starcie już niebawem ma się rozpocząć.

Chwyć za miecz i uzbrój swą wyobraźnię. Przygotuj się, by wejść do świata Pendoru i przyjąć wyzwanie Proroctwa - jeśli się odważysz.

Cechy:
(click to show/hide)Udoskonalone cele gry:
* Rozszerzone warunki zwycięstwa. Nie chodzi tylko o pobicie 5 nacji, ale także o pokonanie pomniejszych frackji oraz odnowieniu relacji z Noldorami.
* Uzyskiwanie rzadkich Smoczych Łez, znanych także jako Klejnoty Qualis jest celem pobocznym, ale dającym możliwość uzyskania najlepszych broni, ulepszenia postaci oraz zakładania zakonów.
Nowe nacje:
* 6 grywalnych nacji z rozszerzonymi drzewkami rozwoju jednostek(15-19 na nację)-Królestwo Ravensternu - Północny Smok. Hardzi wojownicy, którzy najbardziej cenią wolność
-Fierdsvain - Nieustraszeni i silni, mistrzowie walki na lądzie i morzu.
-Królestwo Sarleonu - Złoty Lew. Przestrzegają zasad honoru i tradycji Starego Królestwa.
-Księstwa D'Shar - Dawni nomadzi, szybcy jak wiatr i zabójczy jak kobra.
-Imperium - Dumny Orzeł. Zdysciplinowani i niepoddający się aż do końca.
-Nacja gracza - stworzona przez ciebie.

Nowy model ekonomiczny:
* System zarządzania królestwem - przez dialog z twoim ministrem
* Rozszerzony model ekonomiczny - wiele nowych ulepszeń dostępnych do zbudowania we wsiach, zamkach i miastach. Usprawnienia mogą zostać zepsute lub zniszczone kiedy lokacja zostanie podbita lub złupiona.
* Gracz może zostać królem.
Nowi przeciwnicy:
* Wiele różnorodnych wrogów, wszyscy związani w walce o Pendor
* Unikalni Bohaterowie przynależący do różnych pobocznych frakcji, posiadających unikalne jednostki, dialogi i stanowiących wysokie wyzwanie
* Poboczne frakcje posiadają zbrojne drużyny oraz armie, które będą przeszkadzały w zdobyciu władzy w Pendorze
* Główne unikalne spawny posiadają małe patrole i zwiady, które mogą złapać i związać gracza w walce z wielką armią
* Przywódcy frakcji posiadają unikalne bronie
Ulepszone jednostki:
* Zakony rycerskie - najlepsze jednostki w grze mogą być werbowane tylko w zakonnych siedzibach w zamkach i miastach. Niektóre zakony istnieją w grze od początku, inne mogą zostać założone przez gracza. Dodatkowo Umiejętności jednostek zakonych można ulepszać.
* Unikalne drzewo jednostek dostępne tylko graczowi - jednostki Pendoru.
* Ulepszeni najemnicy, ponad 15 różnych typów posiadających własne drzewa rozwoju
* Wszystkie jednostki o wiele silniejsze niż w Native
Towarzysze:
* Ulepszeni NPCe. Dwudziestu unikalnych towarzyszy z rozwiniętymi dialogami wraz z komentarzami co do różnych sytuacji/ludzi, własną historią, ekwipunkiem itp.
Nowe przedmioty:
* Ponad 475 nowych itemów(ponad 120 nowych modeli tylko występujących w PoPie)
* Wiele nowych koni
* Nowe zbroje i bronie, również unikalne oraz możliwe do ulepszenia
* Dodano 'Baggage train' pomagający w utrzymaniu oblężęń
Oprawa dźwiękowa:
* ulepszony i poszerzony voice acting
* Lepsze dźwięki bitewne. Wykorzystany 'Checkmatey's More Metal Sounds v1.7'
* Nowa muzyka - w tym również opłacone licencjonowane utwory profesjonalistów
Oprawa graficzna:
* Całkowicie nowy wygląd interface'u
* Nowe sztandary i herby
* Nowe artworki, ikony, tekstury uzbrojenia, całkowicie zmieniający wygląd gry
* Nowa ciekawa, tętniąca życiem(i wojną) mapa Pendoru
* Zmienione imiona i dopracowany wygląd wszystkich lordów, dam, kupców, zarządców itp.
* Nowe tekstury twarzy
Ulepszona interakcja i inne:
* Poszerzony system konwersacji - pozwala na rozmowę z różnymi kupcami, podróżnikami, zarządcami, karczmarzami, handlarzami żywym towarem itp, które mają wpływ na przebieg kampanii
* Ulepszony Autoloot
* Ulepszone automatyczne rozstrzyganie bitew dające bardziej realistyczne rezultaty
* Dostęp do ekwipunku podczas oblężeń
* Dostęp do zarządców wsi z menu wsi
* Uzupełnianie amunicji obrońców w szturmach
* Kontynuacja bitwy po znokautowaniu gracza oraz Death Cam
* Istniejąca strona i wiki moda
* Wartość jeńców zależna od ich lewelu
* Zmodyfikowany system łapania jeńców
* Ulepszone turnieje
* Różne Easter Eggi
* Mapy skarbów' odnawiające zawartość ukrytych skrzyń
* Okazje otrzymania jednostek od handlarzy jeńcami
Wielki potencjał replayowy:
* Żadna kampania nie będzie taka sama
* Moduł przeznaczony dla doświadczonych graczy
Raporty:
* Nowy status postępu w grze, raporty w lokacjach itp.
* Achievementy!
oraz wiele więcej...

>>DOWNLOAD<<
http://mountandblade.nexusmods.com/mods/2679/
Trzeba założyć konto na Nexusie, żeby pobrać.

FAQ - PRZECZYTAJ ZANIM ZADASZ PYTANIE!
KLIKNIJ!

Uwagi techniczne i ogólne wskazówki:

* Brak kompatybilności save'ów ze starszych wersji PoP od 1.00 do 2.5 włączając w to bety PoP3
* Należy zachować szczególną ostrożność przy próbach instalacji osobnych modów i dodatków, ze względu na ogromne zmiany w kodzie,
patrz -> http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,125233.0.html oraz http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,125694.0.html
* Jeśli po pierwszym uruchomieniu moda w menu głównym nie włączy się muzyka, należy zrestartować grę. Jeśli nie, przegapisz ważne głosowe informacje podczas tworzenia postaci
* Choć mod przeszedł długie godziny testów przeprowadzanych przez tłumy bughunterów, mających obsesję na punkcie jakości, to jeśli zdarzy się, że natkniesz się na buga,
poinformuj dev-team tutaj: http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,125694.0.html
* Mod był tworzony również na niskiej wydajności systemach, aby mieć pewność, że każdy, kto miał możliwość swobodnej gry w oryginalną kampanię M&B, również nie będzie miał problemów z PoP
* Uprasza się, aby nie zalewać twórców moda pytaniami o to, jak znaleźć i ukończyć questy, jakie są w grze Easter Eggi itd.
* Większość informacji jest do znalezienia na stronie moda(wiki), a dev-team nie wie gdzie ukryte są Easter Eggi :)
Mapa Pendoru:
(click to show/hide)
Screeny:
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,124322.0.html

IN ENGLISH
Prophesy of Pendor - wprowadzenie:
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,126952.0.html
Twórcy:
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,82551.0.html
FAQ i INFO:
http://forums.taleworlds.com/index.php/topic,124716.0.html
Wiki:
http://www.stormwind.co.uk/
Tło fabularne:
http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,54010.0.html


UWAGA użytkownicy doświadczający crashów na systemach 64bit
Tutaj znajduje się patch poprawiający działanie gry. Nie zalecane dla systemów nie-64bitowych.
Używać tylko, jeśli gra mimo obniżenia ustawień video nadal crashuje na systemach 64bit.

*Autor aktualizacji o wersji 3.1 HUtH.

PioterC:
pogrywałem w tego moda, ale denerwują mnie ciągłe aktualizacje, które poprawiają błędy, a jednoczesnie nie pozwalają na kontynuowanie gry (save'y nie działają)... Co do samego moda, to bardzo mi się podobał, bo jest to jakby zupełnie inna gra (nowe miasta, frakcje, jednostki, przeciwnicy)... Jest kilka bardzo mocnych jednostek po stronie "niezrzeszonych" (Noldor)... Posiadanie własnego zamku może być bardzo trudne, gdyż garnizony są bardzo liczne 200-300 woja... Odstrasza mnie trochę brak możliwości posiadania własnych lordów (bynajmniej nigdzie o tym nie doczytałem)...

Generalnie mod bardzo fajny i rozwojowy, tylko niech go skończą, a nie co chwilę coś zmieniają/poprawiają... No i niech dorzucą możliwość zarządzania własnym państwem (lordowie, itp.)...

Mopja ocena na dzień dzisiejszy 8,5/10

Marat:
Właśnie zasysam moda, jak pogram to napisze jak coś ciekawego odkryje.
Mam jeszcze pytanie: Czy muszę usunąć spolszczenie aby mod normalnie chodził( chodzi o nazwy frakcji itp.)?

Mietek:
Nie musisz.
Mod jest bardzo sympatyczny, chyba najlepszy w jaki gralem. Niestety cholernie ciezko jest zdobyc cokolwiek, a to z dwoch powodow po 1 dlatego ze teraz w zamku jest garnizon liczacy 200-300 luda a w miescie z 600-700, a po drugie utrzymanie woja jest bardzo drogie i za 100 porzadnych wojakow trzeba placic okolo 10 000 co jest istna katastrofa w polaczeniu z tymi garnizonami. Reszta modu jak najbardziej ok a Valkirie rzadza ;)

afagddu:
Szkoda tylko że własnego państewka nie da się założyć  tudzież rekrutować lordów. Albo jeszcze nie obczaiłem.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej