Najnowsze newsy z naszej strony:


    Polub nasz profil na facebooku! oraz dołącz do naszej Grupy STEAM

    Autor Wątek: Modowanie - pytania i odpowiedzi  (Przeczytany 427689 razy)

    Opis tematu:

    0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

    Offline matilon

    • Pijus
    • *
    • Wiadomości: 269
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
    « Odpowiedź #2925 dnia: Listopad 17, 2018, 12:50:44 »
    Cześć, mam mały problem. Otóż chcę by Throwing Daggers mogły być używane także w zwarciu. Za pomocą Morghs editor udało mi się włączyć zmianę trybu broni, ale gdy próbuję atakować nią w zwarciu nie następuje żadna reakcja. Ktoś ma pomysł jak to rozwiązać?

    Offline Szeregowy

    • Pielgrzym
    • *
    • Wiadomości: 27
    • Piwa: 0
    Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
    « Odpowiedź #2926 dnia: Grudzień 09, 2018, 16:33:48 »
    Wie ktoś jakie pliki odpowiadają za pozycję broni podczas przeładowywania? W modzie 1866 old america jest taka fajna animacja przeładowywania muszkietu, w pewnym momencie postać trzyma ten muszkiet w wyciągniętej ręce, jak miecz, po chwili ten muszkiet opada w dół na czas ładowania i po symbolicznym przybiciu pocisku tym wyciorem od muszkietu broń znowu leci w górę. I o ile animację udało mi się bez problemu przenieść do innego modu to problem jest taki że wtedy muszkiet nie zmienia pozycji, cały czas jest w górze. Nie wiem już co z tym zrobić, a actions.txt raczej nie ma nic z tym związanego. Poprzednie problemy z animacjami rozwiązałem sam metodą prób i błędów tak tutaj nie idzie. o modowaniu wiem tyle co nic, umiem zmieniać animacje, używać morghs editor i trochę openbrf więc byłbym wdzięczny za jakoś sugestię.

    Offline Mathew19951

    • Moczymorda
    • *
    • Wiadomości: 123
    • Piwa: 4
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
    « Odpowiedź #2927 dnia: Luty 21, 2019, 14:46:53 »
    Siemka - pytanie dość nietypowe, ale wie ktoś jak zwiększyć ilość krwi? :P Jest jakaś linijka w której jakaś wartość odpowiada za intensywność krwawienia? Bo szczerze mówiąc w M&B ona jest w żaden sposób niedostrzegalna... I wiem, że życie to nie filmy Tarantino, ale szczerze mówiąc bitwy wyglądają w grze trochę za bardzo cukierkowo i sielsko, a uważam że mimo wszystko tak być nie powinno...

    Offline Garedyr

    • Hulaka
    • *
    • Wiadomości: 559
    • Piwa: 75
    • Płeć: Mężczyzna
    • fear the bonerlords
    Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
    « Odpowiedź #2928 dnia: Luty 21, 2019, 16:13:13 »
    Siemka - pytanie dość nietypowe, ale wie ktoś jak zwiększyć ilość krwi? :P Jest jakaś linijka w której jakaś wartość odpowiada za intensywność krwawienia? Bo szczerze mówiąc w M&B ona jest w żaden sposób niedostrzegalna... I wiem, że życie to nie filmy Tarantino, ale szczerze mówiąc bitwy wyglądają w grze trochę za bardzo cukierkowo i sielsko, a uważam że mimo wszystko tak być nie powinno...

    Zakładam, że wiesz czym jest module_system (jeżeli nie, to zajrzyj do działu poradniki lub tutoriale i odnajdź dział dotyczący module_system).
    W module_particle_systems odnajdź ten kod:

    (click to show/hide)

    Pogrubione cyfry odpowiadają za ilość emitowanych cząsteczek, czyli większa liczba = więcej krwi. U ciebie może się to trochę różnić.
    Poeksperymentuj z liczbami zwiększając powiedzmy co 100 i zostaw to, co będzie ci odpowiadać.


    "Szukaj po omacku ch*ja w cieście" ~Prußak
    "Jakbym miał pasztet to bym zjadł kanapkę z pasztetem ale nie mam chleba" ~Mat Berserker
    "Bieg na kilometr w ramach biegania, to jak picie piwa bezalkoholowego w ramach picia alkoholu" ~Dyktator

    Offline Mathew19951

    • Moczymorda
    • *
    • Wiadomości: 123
    • Piwa: 4
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
    « Odpowiedź #2929 dnia: Luty 23, 2019, 12:03:27 »
    Super, bardzo Ci dziękuję :D Widzę, że sporo zabawy z tym mnie czeka jak się za to zabiorę...xd

    Offline Szeregowy

    • Pielgrzym
    • *
    • Wiadomości: 27
    • Piwa: 0
    Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
    « Odpowiedź #2930 dnia: Lipiec 13, 2019, 00:47:14 »
    Edit: Wcześniejsze pytania powiedzmy że nieaktualne. Ostatnie pytanie. Jak zmniejszyć rozmiar mapy bitwy? W jednym modzie w który gram te mapy są za duże i wydłużają czas potrzebny na bitwę. Połowa to dojście do przeciwnika. Da się to jakoś zrobić morghs editorem? Albo może jakiś plik txt edytować?
    « Ostatnia zmiana: Lipiec 23, 2019, 02:22:01 wysłana przez Szeregowy »

    Offline Hasztag

    • Tułacz
    • *
    • Wiadomości: 1
    • Piwa: 0
    • Płeć: Mężczyzna
    Odp: Modowanie - pytania i odpowiedzi
    « Odpowiedź #2931 dnia: Grudzień 28, 2019, 01:39:08 »
    Siemanko ! Otoż mam pewien problem dotyczacy cartographera od swytera, bazuje na Viking Conquest. Kiedy odpalam cartographera w oknie cmd wyskakuje @--start loading font xml
        width:2048  height:1024     padding:5
       font loaded in 0.013s
    @--start loading font dds
    SOIL DDS created a new texture with handle 1
    @--start parsing map
       ended parsing 0.402s
    56923 vertex, 113799 faces
       ended filling arrays 0.559s
    ly:11.8716      lz:420  lz wins!        keeping coordinate system
    @--start parsing parties
    luajit: .\mab-parties.lua:66: attempt to perform arithmetic on a nil value
    stack traceback:
            .\mab-parties.lua:66: in function 'load'
            cartographer.lua:58: in main chunk
            [C]: ?
    Spotkał się ktoś już z tym ? Jakieś pomysły ? Z góry dzięki za pomoc !